Strona 1 z 1

: 11 maja czw, 2006 5:29 pm
autor: alexil
Zna ktoś dokładne wartości oporu przy skrajnych wychyleniach przepustnicy? Albo chociaz przebieg oporu w miare wychylenia: czy maleje, czy wzrasta?
U mnie na dwóch pinach wzrasta liniowo, a na dwóch pozostałych najpierw wzrasta (do mniej więcej połowy otwarcia przepustnicy), a póżniej maleje. Jak powinno być?



Pozdrawiam

Dodano po 1 minutach:

Zapomniałem dodać, że silnik to TU3M.


Pozdrawiam

: 11 maja czw, 2006 10:41 pm
autor: driver_
sprawdz go inaczej.

Wtyczka ma 4 piny (1,2,4,5) brak 3

pomiedzy 1 a 5 stale 5V.
przepustnica zamknieta:
pomiedzy 1 a 2 ok. 1V
pomiedzy 1 a 4 0V
przeputnica w pelni otwarta (WOT)
pomiedzy 1 a 2 ok 4,5V
pomiedzy 1 a 4 ok 4V

moze to pomoze

pozdrawiam

Kuba

: 12 maja pt, 2006 12:38 am
autor: alexil
Wszystko byloby ok gdyby i mógłbym sprawdzić napięcie gdyby silnik w ogole chcial sie uruchomic.... A po drugie; masz jakiś pomysł jak to sprawdzić jak wtyczka jest włożona w czujnik?


Pozdrawiam

: 18 maja czw, 2006 9:49 pm
autor: driver_
wystarczy wlaczyc zaplon, sonda od miernika + igla

Pozdrawiam

Kuba