Strona 1 z 2

Jak ma być podłączony ten przwód????

: 25 maja czw, 2006 6:29 pm
autor: Sebek
Czy ten przewód który wychodzi od UFO tutaj w TU3M i jest podłączony pod ten biały plastik z lewej strony jest właściwie podłączony? czy ma może być podłączony do niego od góry?

Obrazek

ps. przy okazji niech mi ktoś powie co to właściwie jest :roll: :D

: 25 maja czw, 2006 8:39 pm
autor: Przecinak
Logicznie patrzac to brakuje jeszcze jednego przewodu ale to taka mala dygresja 8) Niestety nie wiem :(

: 25 maja czw, 2006 8:58 pm
autor: woocash
hmm sprawdze jutro.. jeśli to nie za późno :P

: 26 maja pt, 2006 7:10 am
autor: Sebek
sprawdż bardzo cię proszę, jeśli mi od czegoś brakuje to od czego :?: :twisted:

i innych posiadaczy TU3M lub TU1M też :)

: 26 maja pt, 2006 8:52 am
autor: cyborg
nie wiem czy dobrze patrze ale wg mnie to jest zawor oparow paliwa czy jakos tak sie nazywa... jeden wezyk jest do kolektora a drugi do puszki z weglem aktywnym, dodatkowo przewod elektryczny do kompa

: 26 maja pt, 2006 10:35 am
autor: Pieraś
o 10 wyjde na parking i cykne foto :-)

Dodano po 1 godzinach 32 minutach:

u mnie wyglada to zdeka calkiem inaczej - TU1M

: 26 maja pt, 2006 10:53 am
autor: Sebek
a skąd idzie jeden i drugi przewód :?:

Niech mi ktoś pomoże kto ma TU3M :cry:

: 26 maja pt, 2006 11:06 am
autor: cyborg
no przeciez napisalem przed chwila

: 26 maja pt, 2006 12:06 pm
autor: Sebek
to nie to co na zdjęciu! to też mam i dobrze połączone :!:

:arrow: to jak oglądałem to idzie do tego przewód od UFO i wchodzi w lewe wejście na zdjęciu

:arrow: z dolnego wychodzi i idzie do kolektora ssącego

:arrow: a czy nie powinno coś być wpięte od góry :?: Jeśli tak co co i dokąd idzie :!:

: 26 maja pt, 2006 12:40 pm
autor: woocash
oki :)

z ufo idzie do tego bocznego wyjścia z zaworka, górne wyjście jest zaślepione, a z dolnego idzie rurka do tyłu wtrysku

: 26 maja pt, 2006 4:10 pm
autor: Sebek
woocash czekałem aż to napiszesz nie ma jak TU3M :) czyli alarm był zbędny :wink:
dzięki dla Pierasia którego męczyłem w pracy :P

: 26 maja pt, 2006 4:18 pm
autor: Pieraś
co moglem to pomoglem :P nie meczyles.

: 26 maja pt, 2006 4:36 pm
autor: Sebek
dzięki panowie :!:

woocash czy jak zasysas powietrze tymi przewodami to coś się dzieje u Ciebie z pracą silnika bo u mnie raczej nie

: 26 maja pt, 2006 5:29 pm
autor: woocash
woocash czy jak zasysas powietrze tymi przewodami to coś się dzieje u Ciebie z pracą silnika bo u mnie raczej nie
lol... no wylajtuj sebek :) teraz mam schodzić do fury ssać powietrze przez wężyki ? :)

z tełoretycznego punktu widzenia, jak zasysasz z ufo, to cośtam powinno się zmieniac.. w leżaku tak zassałem, że poszła membrana :P

ale jak skończe to co mam teraz do roboty, to zejde i sprawdze... dla twojego świętego spokoju :)

z tym.. że ja tam nie wiem czy mojego puga można uznać za referencyjnego :)

aha, a propos tego co to jest... to jest podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu (czy opóźniacz... łotewer :) im większe obroty, tym większe podciśnienie, tym bardziej przesunięta iskra

: 26 maja pt, 2006 8:34 pm
autor: Sebek
ok spoko :wink: jestem ciekawy bo skoro jest to powinno coś zmieniać a jak zassałem :wink: tą rurkę idącą do ufo to nic się w sumie nie działo, al espróbuje jutro tą co idzie do kolektora ssącego :P