Strona 1 z 1

CZY TO USZCZELKA POD GŁÓWICĄ ???

: 25 maja czw, 2006 9:40 pm
autor: kalmar
witam,
jest wiec taki problem.
1.w zbiorniku wyrownawczym plynu chlodzacego jest spory korzuch ciemnego czegos, jest to 99% olej
2.plynnu chlodnieczego ubywa dosc sporo
3.poza tym jest wyciek oleju, tam gdzie jest obudowa rozrządu na rogu glowicy widac wycieki oleju.

Pojezdzilem po warsztatach i zaciagnelem jezyka co to moze byc, bo sam raczej nie za bardzo znam sie na tym.
Stwierdzono ze do wymiany jest uszczelka pod glowica. Zgodze sie z tym poza jednym, czy jezeli jest walnieta uszczelka pod glowica to czy mozliwy jest wyciek oleju tuz obok obudowy rozrzadu (na rogu glowicy) ?
Czy to faktycznie uszczelka pod glowica ??

: 25 maja czw, 2006 9:43 pm
autor: Michal
Uszczelka pod glowica :) Sprawdz jeszcze czy Ci ogrzewanie smiga... Jak nie to bedzie kolejny dowod w sledztwie ;)

: 25 maja czw, 2006 9:44 pm
autor: kalmar
zapomialem jeszcze dodac ze jak zapalam go zimnego to kopcji takim szarym dymkiem, ale tylko jak jest zimny, jak cieply to nic nie ma. Troche postoi silnik wystygnie i jest to samo, a kiedys tego nie bylo

: 25 maja czw, 2006 9:44 pm
autor: woocash
no. są sposoby na przekonanie się na 100% czy to olej... włóż tam palucha i obadaj :)

ale z tego co piszesz to na 99% :wink: uszczelka

jeśli zaś to olej, wody ubywa, a uszczelka cała... to jeszcze gorzej może być

: 25 maja czw, 2006 9:45 pm
autor: kalmar
olej na bank bo sprawdzalem paluchem, tlusty, brazowy ochydny olej :)

: 26 maja pt, 2006 9:02 am
autor: Pieraś
uszczelka i bez gadania :)

: 31 maja śr, 2006 4:27 pm
autor: dziambel04
hej no moze terz byc walniety blok,bo jo miol cos podobnego wymienil uszczelka i dali to samo i dopiero po calkowitym rozebraniu silnika okazalo sie ze mom blok walniety. Ale dopuki nie odkrecisz glowicy i sprawdzisz uszczelki to sie nie dowiesz :D powodzenia