Strona 1 z 3
Pytanko
: 02 cze pt, 2006 8:58 am
autor: Nero
Witam wszystkich
Jestem tu nowy i od najmlodszych lat chcialem by pierwszym moim autem byl Pug 205 GTI. Nabylem takiego kilka dni temu jest to 1.6 GTI, typ silnika XU5J.
Juz na poczatku mam kilka pytan:
1. Do ilu ten motorek powinien sie krecic?? U mnie okolo 6000obr/min i odcina go... I nie wiem czy tak powinno byc czy nie.
2. Czy oplaca sie wywalic przedni tlumik i zrobic przelot, czy nie bedzie za glosny??
3. Spore cisnienie w zbiorniczku wyrownawczym, jaka przyczyna??
Narazie to chyba wszystko.
: 02 cze pt, 2006 9:00 am
autor: Pieraś
3. glowica - ja tez tak mialem (walnieta uszczelka)
: 02 cze pt, 2006 9:42 am
autor: Sebek
3. Najprawdopodobniej Pieraś dobrze pisze
2. Z tego co mi wiadomo to jak robisz przelot to z reuły jest zawsze głośniej
1. żeby nie mieć odcięcia zmieniasz ECU na taki bez odcinki i po kłopocie
: 02 cze pt, 2006 10:06 am
autor: basia
odcinka powinna być przy 6500-6700 wieć cosik masz nie tak
wywalenie tłumika a tym bardziej pierwszego nic nie da poza zwiększeniem huku bo jest on przelotowy.
pozdr
: 02 cze pt, 2006 12:39 pm
autor: Nero
Dzieki za info, dzis sie dowiem ile policza mi za uszczelke, dobrze ze chociaz mam troche znizek w sklepach t bedzie troszke taniej.
: 03 cze sob, 2006 8:45 am
autor: sirius66
moim zdaniem to z tym tłumnikiem to nbym niekombinował, zrób se lepiej z tylnim, bo jak środkowy wyciągniesz to huk niesamowity, człowiek własnych myśli niesłyszy i samochód staje się dużo słabszy:(, przynajmniej ja tak miałem,pozdrawiam.
: 03 cze sob, 2006 9:52 am
autor: Banita
bzdura -zamiast srodkowego dajesz przelot i duzo glosniej nie jest, ale mocy wiecej to raczej nie bedzie
: 03 cze sob, 2006 4:06 pm
autor: Buben
zobacz czy w zbiorniku nie masz przypadkiem oleju, jak masz to kiepsko, jak bedziesz robil uszczelke zplanuj glowice... ja robilem to ostatnio dalem 300 za wszystko!
Leci ci bialy dym przy odpalaniu?
: 04 cze ndz, 2006 8:18 am
autor: Sebek
to kaski na to wydasz!
zmień czerwony podpis na inny kolor kolego bo to jest kolor OT killera
: 04 cze ndz, 2006 12:49 pm
autor: woocash
i post zniknął
w całości
: 04 cze ndz, 2006 1:41 pm
autor: Michal gti
Po wywaleniu środkowego tłumika, wcale nie będzie głośniej
Zmieni się troszeczkę dzwięk
Co innego kombinacje z końcowym
A co do odcinki, to fucktycznie powinna być wyżej, ok. 6500-6700.
: 04 cze ndz, 2006 3:00 pm
autor: Nero
Dzieki za wywalenie mojego posta, gratulacje
A wiec wczoraj moje male "WRC" nie wytrzymalo presji przez napor mojej prawej nogi i musze wymienic takie czesci (mechaniczne) jak:
- uszczelka pod glowica
- uszczelka pod "klawiatura"
- uszczelka pod miska olejowa
- panewki
- zrobic chlodnice bo sie rozszczelnila
- wymienic przewody zaplonowe
- zplanowac glowice
- wymienic linke sprzegla (mam nadzieje ze to linka)
To chyba narazie tyle z mechaniki. Bo do wymiany jest jeszcze wiecej ale reszta to bardziej kosmetyka ale bardzo wazna :
- przedni zderzak
- tylni zderzak
- listwa nadkola od strony pasazera z przodu
- regulacja reflektorow przednich do wymiany
- maska do delikatnej renowacji i to samo tylnia klapa
- blenda na tylnia klape
Te czesci karoseryjne to moze ktos bedzie mial na sprzedaz, jezeli tak to bardzo prosilbym o jakies info
Wiec mniej wiecej tak to wszystko wyglada.
Pozdro Motomaniacy
: 07 cze śr, 2006 6:08 pm
autor: Nero
Tak mnie mecza te panewki. Troche pomyslalem i chyba to nie sa panewki, poniewaz gdyby panewka poszla to bym mial spore straty na mocy a nic takiego nie odczulem... Wiec co moze stukac?? Poradzicie cos??
Pozdro Motomaniacy
: 07 cze śr, 2006 7:50 pm
autor: Banita
niekoniecznie mialbys straty mocy -dopiero jak sie obroci moze byc nieprzyjemnie...
: 07 cze śr, 2006 10:43 pm
autor: Nero
Wlasnie znajomy mi to samo powiedzial ze nie zawsze musza byc straty mocy czyli nic innego mi nie zostalo jak tylko powoli przygotowywac sie do remontu... A Lwiatko stoi w garazu i placze ze nie moze lykac km drog. Ale licze ze przy dobrych wiatrach w polowie miesiaca wyjade juz
Pozdro Motomaniacy