wtryskiwacze??
- sirius66
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: 16 mar czw, 2006 10:20 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wadowice
wtryskiwacze??
posiadam peugeota 205 1.6 GTI(w zasadzie nawet 2), ale w jednym mam mały niemały problem bo przerywa silnik pracę i wogóle więcej pali jest słabszy, poprostu katastrofa, miałem już 9 mechaników, każdy powiedział co innego, jeden stwierdził że kompresja silnika jest zbyt mała, drugi że jest dobrze bo po 10 na każdego tłoka, i dalej jestem w kropce, jeden stwierdził że to może być wina wtrysku, więc pytam czy to możliwe, ewntualnie ile by kosztował wtrysk??
Zaczarowany:)
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
u ciebie nie ma jednego wtryskiwacza więc nie będzie wtrysk a wtryski
patrzyłeś czy lewego powietrza nie łapie?
patrzyłeś czy lewego powietrza nie łapie?
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- sirius66
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: 16 mar czw, 2006 10:20 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wadowice
Sebek masz racje wtryski a nie wtrysk, apropo lewego powietrza już zostało sprawdzone, chyba że jest w jakimś miejscu o którym mi i mechanikom niewiadomo, bo to w końcu francuz. Martinezz silnik przerywa tak:
odpala od szczału, nigdy nie ma z tym problemów
jeżeli mam obroty do 3 tyś trudno poznać żeby coś przerywało, ale też przerywa, ale jak przekroczy 3 tyś to duchy że hej, tak jak by palił na 2, 3 tłoki, i przykładowo mam 2 bieg na którym ten peugeot powinien pewnie ze 100 km/h ciągnąć, a on 55 i the end, nie ma szans bo 3,5 tyś obrotów szarpie i więcej nieuzyska.
Błagam pomóżcie bo już trace siły i juz chyba wszystkie pieniądze:(
odpala od szczału, nigdy nie ma z tym problemów
jeżeli mam obroty do 3 tyś trudno poznać żeby coś przerywało, ale też przerywa, ale jak przekroczy 3 tyś to duchy że hej, tak jak by palił na 2, 3 tłoki, i przykładowo mam 2 bieg na którym ten peugeot powinien pewnie ze 100 km/h ciągnąć, a on 55 i the end, nie ma szans bo 3,5 tyś obrotów szarpie i więcej nieuzyska.
Błagam pomóżcie bo już trace siły i juz chyba wszystkie pieniądze:(
Zaczarowany:)
Heler dobrze mówi. Wymiana kabli i świec nigdy nie zaszkodzi a może pomóc. Poza tym stawiam na uszkodzone ufo czyli podciśnieniowe przyspieszenie zapłonu. Sprawdzić to możesz dosyć łatwo. Sprawdź dokąd idzie gumowa rurka od ufo (prawdopodobnie jest podłączona od dołu przy przepustnicy). Odłącz ją i spróbuj zassać z niej powietrze. Jeżeli będziesz czuł opór i nie da się zassać dużo powietrza to ufo jest sprawne. Jeżeli będziesz mógł wciągać powietrze bez oporu, ufo do wymiany najlepiej z całym aparatem zapłonowym.
- sirius66
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: 16 mar czw, 2006 10:20 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wadowice
świece odpadają wymieniłem na nowe, po kable jade dzisiaj, ale maja niewięcej jak pół roku, no ale nie zaszkodzi, aparat zapłonowy był wymieniany palec rozdzielacza i tam jest raczej ok, ale to "ufo" mnie zainteresowało, tylko jest mały problem, jak to wygląda, i powietrze mam ciągnąć oczywiście przy zgaszonym samochodzie?? i mam ciągnąć od ufa a nie przepustnicy tak??, pozdrawiam i bardzo dziękuje za zainteresowanie,:)
Zaczarowany:)
- Heler
- Junior
- Posty: 299
- Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:46 am
- Posiadany PUG: Inny, Seat Cordoba
- Numer Gadu-gadu: 975861
- Lokalizacja: Kielce
Tzw. ufo znajduje sie na obudowie aparatu zaplonowego, jest w ksztalcie takiego spodka, przkreconego 2 srubami do aparatu zaplonowego. Z ufo wychodzi jeden gumowy wezyk. To dosc charakterystyczne.
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?t=7759
To w czerwonym kolku to wlasnie ufo
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?t=7759
To w czerwonym kolku to wlasnie ufo
Przesiadka do wiekszego i rodzinnego...ale juz sobie obiecalem powrot do 205, tym razem tylko w wersji GTI
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
a tak wogole jak mam 1.1 na monowtrysku to mozna tak o profilaktyczine wyjac wtrysk i przeczyscic ?? moze cos da tyci
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
To na pewno nie ufo.
Obstawialbym pompe paliwa.
Ale 10 na tlokach to nie najlepszy wynik cisnienia, bo powinno byc 14 - 13.
Moze tez byc wina rozrzadu, przeplywomierza, czujnika jakiegos od wtrysku.
Jezeli sobie nie dasz rady z tym, to zapraszam do Opola, na pewno sie z tym uporamy.
Obstawialbym pompe paliwa.
Ale 10 na tlokach to nie najlepszy wynik cisnienia, bo powinno byc 14 - 13.
Moze tez byc wina rozrzadu, przeplywomierza, czujnika jakiegos od wtrysku.
Jezeli sobie nie dasz rady z tym, to zapraszam do Opola, na pewno sie z tym uporamy.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora