wtryskiwacze??

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
sirius66
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: 16 mar czw, 2006 10:20 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wadowice

wtryskiwacze??

Post autor: sirius66 »

posiadam peugeota 205 1.6 GTI(w zasadzie nawet 2), ale w jednym mam mały niemały problem bo przerywa silnik pracę i wogóle więcej pali jest słabszy, poprostu katastrofa, miałem już 9 mechaników, każdy powiedział co innego, jeden stwierdził że kompresja silnika jest zbyt mała, drugi że jest dobrze bo po 10 na każdego tłoka, i dalej jestem w kropce, jeden stwierdził że to może być wina wtrysku, więc pytam czy to możliwe, ewntualnie ile by kosztował wtrysk??
Zaczarowany:)
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

u ciebie nie ma jednego wtryskiwacza więc nie będzie wtrysk a wtryski :)
patrzyłeś czy lewego powietrza nie łapie?
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
martinezz

Post autor: martinezz »

Sirius, napisz dokładniej jak Ci silnik przerywa pracę... gaśnie na wolnych, gaśnie na szybkich czy nierówno pracuje? Masz założony gaz?
Awatar użytkownika
sirius66
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: 16 mar czw, 2006 10:20 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: sirius66 »

Sebek masz racje wtryski a nie wtrysk, apropo lewego powietrza już zostało sprawdzone, chyba że jest w jakimś miejscu o którym mi i mechanikom niewiadomo, bo to w końcu francuz. Martinezz silnik przerywa tak:
odpala od szczału, nigdy nie ma z tym problemów
jeżeli mam obroty do 3 tyś trudno poznać żeby coś przerywało, ale też przerywa, ale jak przekroczy 3 tyś to duchy że hej, tak jak by palił na 2, 3 tłoki, i przykładowo mam 2 bieg na którym ten peugeot powinien pewnie ze 100 km/h ciągnąć, a on 55 i the end, nie ma szans bo 3,5 tyś obrotów szarpie i więcej nieuzyska.
Błagam pomóżcie bo już trace siły i juz chyba wszystkie pieniądze:(
Zaczarowany:)
Awatar użytkownika
Heler
Junior
Posty: 299
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:46 am
Posiadany PUG: Inny, Seat Cordoba
Numer Gadu-gadu: 975861
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Heler »

Co prawda u mnie silnik 1,1 ale mialem podobna sytuacje. Okazalo sie ze 2 kable WN byly upalone. Wymienilem kable, swiece i jezdzi jak nowy.
Przesiadka do wiekszego i rodzinnego...ale juz sobie obiecalem powrot do 205, tym razem tylko w wersji GTI :D
martinezz

Post autor: martinezz »

Heler dobrze mówi. Wymiana kabli i świec nigdy nie zaszkodzi a może pomóc. Poza tym stawiam na uszkodzone ufo czyli podciśnieniowe przyspieszenie zapłonu. Sprawdzić to możesz dosyć łatwo. Sprawdź dokąd idzie gumowa rurka od ufo (prawdopodobnie jest podłączona od dołu przy przepustnicy). Odłącz ją i spróbuj zassać z niej powietrze. Jeżeli będziesz czuł opór i nie da się zassać dużo powietrza to ufo jest sprawne. Jeżeli będziesz mógł wciągać powietrze bez oporu, ufo do wymiany najlepiej z całym aparatem zapłonowym.
Awatar użytkownika
sirius66
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: 16 mar czw, 2006 10:20 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: sirius66 »

świece odpadają wymieniłem na nowe, po kable jade dzisiaj, ale maja niewięcej jak pół roku, no ale nie zaszkodzi, aparat zapłonowy był wymieniany palec rozdzielacza i tam jest raczej ok, ale to "ufo" mnie zainteresowało, tylko jest mały problem, jak to wygląda, i powietrze mam ciągnąć oczywiście przy zgaszonym samochodzie?? i mam ciągnąć od ufa a nie przepustnicy tak??, pozdrawiam i bardzo dziękuje za zainteresowanie,:)
Zaczarowany:)
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

oczywiscie przy odpalonym -zatkac otwor od strony kolektora i ssac waz idacy do ufo
Awatar użytkownika
deejay
Uzalezniony
Posty: 900
Rejestracja: 11 sty wt, 2005 7:37 pm
Posiadany PUG: 1,6 GTI
Numer Gadu-gadu: 3788033
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: deejay »

ufo nie robiło by takiej różnicy w pracy silnika
PEUGEOT 205 1.6 GTI
Obrazek
Awatar użytkownika
sirius66
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: 16 mar czw, 2006 10:20 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: sirius66 »

zatkać otwór od kolektora i ssać wąż idący do ufa??,. ale jak to ufo wygląda to już niewiem, , może to teń wąż idący do klawiatury wtrysku??, ewentualnie mógłby ktoś mi tak przybliżyć wygląd ufa(jestem początkującym)pozdrawiam
Zaczarowany:)
Awatar użytkownika
Heler
Junior
Posty: 299
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:46 am
Posiadany PUG: Inny, Seat Cordoba
Numer Gadu-gadu: 975861
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Heler »

Tzw. ufo znajduje sie na obudowie aparatu zaplonowego, jest w ksztalcie takiego spodka, przkreconego 2 srubami do aparatu zaplonowego. Z ufo wychodzi jeden gumowy wezyk. To dosc charakterystyczne.
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?t=7759
To w czerwonym kolku to wlasnie ufo :)
Przesiadka do wiekszego i rodzinnego...ale juz sobie obiecalem powrot do 205, tym razem tylko w wersji GTI :D
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

a tak wogole jak mam 1.1 na monowtrysku to mozna tak o profilaktyczine wyjac wtrysk i przeczyscic ?? moze cos da tyci ;)
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Awatar użytkownika
sirius66
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: 16 mar czw, 2006 10:20 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: sirius66 »

Heler dziękuje zostałem uświadomiony, popracy będe sprawdzał to, i jutro napisze czy to to jest zepsuto, dziękuje bardzo,pozdrawiam.
Zaczarowany:)
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

To na pewno nie ufo.

Obstawialbym pompe paliwa.

Ale 10 na tlokach to nie najlepszy wynik cisnienia, bo powinno byc 14 - 13.

Moze tez byc wina rozrzadu, przeplywomierza, czujnika jakiegos od wtrysku.

Jezeli sobie nie dasz rady z tym, to zapraszam do Opola, na pewno sie z tym uporamy.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
sirius66
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: 16 mar czw, 2006 10:20 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: sirius66 »

pompa paliwa była sprawdzana, przepływomierz też czujnik wtrysku to niewiem, ale rzekomo po stronie elektronicznej jest wszystko ok.
Zaczarowany:)
ODPOWIEDZ