Strona 1 z 2

wtryskiwacze??

: 02 cze pt, 2006 3:41 pm
autor: sirius66
posiadam peugeota 205 1.6 GTI(w zasadzie nawet 2), ale w jednym mam mały niemały problem bo przerywa silnik pracę i wogóle więcej pali jest słabszy, poprostu katastrofa, miałem już 9 mechaników, każdy powiedział co innego, jeden stwierdził że kompresja silnika jest zbyt mała, drugi że jest dobrze bo po 10 na każdego tłoka, i dalej jestem w kropce, jeden stwierdził że to może być wina wtrysku, więc pytam czy to możliwe, ewntualnie ile by kosztował wtrysk??

: 02 cze pt, 2006 3:47 pm
autor: Sebek
u ciebie nie ma jednego wtryskiwacza więc nie będzie wtrysk a wtryski :)
patrzyłeś czy lewego powietrza nie łapie?

: 02 cze pt, 2006 5:38 pm
autor: martinezz
Sirius, napisz dokładniej jak Ci silnik przerywa pracę... gaśnie na wolnych, gaśnie na szybkich czy nierówno pracuje? Masz założony gaz?

: 03 cze sob, 2006 8:41 am
autor: sirius66
Sebek masz racje wtryski a nie wtrysk, apropo lewego powietrza już zostało sprawdzone, chyba że jest w jakimś miejscu o którym mi i mechanikom niewiadomo, bo to w końcu francuz. Martinezz silnik przerywa tak:
odpala od szczału, nigdy nie ma z tym problemów
jeżeli mam obroty do 3 tyś trudno poznać żeby coś przerywało, ale też przerywa, ale jak przekroczy 3 tyś to duchy że hej, tak jak by palił na 2, 3 tłoki, i przykładowo mam 2 bieg na którym ten peugeot powinien pewnie ze 100 km/h ciągnąć, a on 55 i the end, nie ma szans bo 3,5 tyś obrotów szarpie i więcej nieuzyska.
Błagam pomóżcie bo już trace siły i juz chyba wszystkie pieniądze:(

: 03 cze sob, 2006 9:15 am
autor: Heler
Co prawda u mnie silnik 1,1 ale mialem podobna sytuacje. Okazalo sie ze 2 kable WN byly upalone. Wymienilem kable, swiece i jezdzi jak nowy.

: 03 cze sob, 2006 10:40 am
autor: martinezz
Heler dobrze mówi. Wymiana kabli i świec nigdy nie zaszkodzi a może pomóc. Poza tym stawiam na uszkodzone ufo czyli podciśnieniowe przyspieszenie zapłonu. Sprawdzić to możesz dosyć łatwo. Sprawdź dokąd idzie gumowa rurka od ufo (prawdopodobnie jest podłączona od dołu przy przepustnicy). Odłącz ją i spróbuj zassać z niej powietrze. Jeżeli będziesz czuł opór i nie da się zassać dużo powietrza to ufo jest sprawne. Jeżeli będziesz mógł wciągać powietrze bez oporu, ufo do wymiany najlepiej z całym aparatem zapłonowym.

: 05 cze pn, 2006 9:27 am
autor: sirius66
świece odpadają wymieniłem na nowe, po kable jade dzisiaj, ale maja niewięcej jak pół roku, no ale nie zaszkodzi, aparat zapłonowy był wymieniany palec rozdzielacza i tam jest raczej ok, ale to "ufo" mnie zainteresowało, tylko jest mały problem, jak to wygląda, i powietrze mam ciągnąć oczywiście przy zgaszonym samochodzie?? i mam ciągnąć od ufa a nie przepustnicy tak??, pozdrawiam i bardzo dziękuje za zainteresowanie,:)

: 05 cze pn, 2006 3:35 pm
autor: Banita
oczywiscie przy odpalonym -zatkac otwor od strony kolektora i ssac waz idacy do ufo

: 05 cze pn, 2006 5:23 pm
autor: deejay
ufo nie robiło by takiej różnicy w pracy silnika

: 06 cze wt, 2006 8:52 am
autor: sirius66
zatkać otwór od kolektora i ssać wąż idący do ufa??,. ale jak to ufo wygląda to już niewiem, , może to teń wąż idący do klawiatury wtrysku??, ewentualnie mógłby ktoś mi tak przybliżyć wygląd ufa(jestem początkującym)pozdrawiam

: 06 cze wt, 2006 9:30 am
autor: Heler
Tzw. ufo znajduje sie na obudowie aparatu zaplonowego, jest w ksztalcie takiego spodka, przkreconego 2 srubami do aparatu zaplonowego. Z ufo wychodzi jeden gumowy wezyk. To dosc charakterystyczne.
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?t=7759
To w czerwonym kolku to wlasnie ufo :)

: 06 cze wt, 2006 10:55 am
autor: Pieraś
a tak wogole jak mam 1.1 na monowtrysku to mozna tak o profilaktyczine wyjac wtrysk i przeczyscic ?? moze cos da tyci ;)

: 06 cze wt, 2006 11:43 am
autor: sirius66
Heler dziękuje zostałem uświadomiony, popracy będe sprawdzał to, i jutro napisze czy to to jest zepsuto, dziękuje bardzo,pozdrawiam.

: 06 cze wt, 2006 12:31 pm
autor: Kaktus
To na pewno nie ufo.

Obstawialbym pompe paliwa.

Ale 10 na tlokach to nie najlepszy wynik cisnienia, bo powinno byc 14 - 13.

Moze tez byc wina rozrzadu, przeplywomierza, czujnika jakiegos od wtrysku.

Jezeli sobie nie dasz rady z tym, to zapraszam do Opola, na pewno sie z tym uporamy.

: 06 cze wt, 2006 1:31 pm
autor: sirius66
pompa paliwa była sprawdzana, przepływomierz też czujnik wtrysku to niewiem, ale rzekomo po stronie elektronicznej jest wszystko ok.