Co można na poczatek...

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Bodek

Co można na poczatek...

Post autor: Bodek »

...Zacząć robić w pugu 1.9 GTI tak żeby zaczął lepiej jezdzić

jakaś recepta może :roll:



czy odrazu turbo nitro 8)
Awatar użytkownika
ZoNNk
Junior
Posty: 231
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 8:15 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: ZoNNk »

mechanizm ruznicowy z 1.6 a jak jestes kozak to z mi 16 ale v max ci spadnie
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Ja mam mechanizm roznicowy z 1.6 GTI - tanio oddam!!

kkrawczyk@peugeot205.pl

W idealnym stanie!! Jezdzil w moim samochodzie, ale wymienilem na taki z MI16.

Do 1.9 nie polecal bym mechanizmu z MI16 - bo predkosc max bardzo drastycznie spadnie...

Ty masz przelozenie glowne 3.6
Ten moj mechanizm ktory mam do sprzedania to 4.0
A ten z Mi16 to 4.4

Jak widac ja skrocilem sobie go o 0.4 i predkosc max juz spadla mi o okolo 20km/h, ale za to autko lepiej sie wkreca (mniejsze straty mocy na kolach), i zyskalo troche czasu na przyspieszaniu od 0-100km/h

Bardzo polecam taka modyfikacje!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Bodek

Post autor: Bodek »

dobra :D Kaktus poszedl mail :wink:

a co jeszcze mozna :twisted:

z wydechem sie bawic ?
czy moze cos z elektronika ?
albo walek...ile kosztuje walek sporotwy :roll: ?
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Co do wydechu, to napisalem ci na maila :)

Walek - u swiatka 860zl, ale walka bym nie zmienial! Walki w Pugach sa ok! Seryjny walek z 1.9 GTi ma czasy otwarcia 258 stopni o ile sie nie myle.. a to jest juz bardzo fajna wartosc!! To nie sa takie seryjne walki :)

A co do elektroniki, to nie wiele zmienisz :( Jest zbyt prymitywna...

Tak jak pisalem w mailu.. mozliwosci jest wiele, tylko napisz do czego ten samochod ma byc... do rajdow?? Do jazdy szybkiej po miescie :twisted: ?! To sie cos wymysli :)
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Post autor: Para »

może chip sportowy czy coś
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Bodek

Post autor: Bodek »

Para... pisze:może chip sportowy czy coś


a gdzie ten cip :wink: kupic i za ile i czy warto :roll:
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

ugfh

Post autor: NMike »

To można wymienić mechanizm różnicowy :?: :oops:

Myślałem, że to całość razem ze skrzynią, a może tak jest :oops: ...
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Post autor: Para »

Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Bodek

Post autor: Bodek »



Ooo..dzieki Para :D

a teraz który by był najlepszy 8)

CHIPY SPORTOWE DO 1.9 GTI (Motronic) - dowolne konfiguracje - 300-600 PLN

CHIPY do zasilania gazem 1.9 GTI (Motronic) - 200 PLN

CHIP bez limitera obrotów 1.9 GTI (Motronic) - 300 PLN
Awatar użytkownika
ZoNNk
Junior
Posty: 231
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 8:15 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: ZoNNk »

i da ci ten cip 5 km , to nie tdi ze daje po 30
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Post autor: Para »

najlepiej zadzwoń do gościa i niech ci poradzi. Albo poczekamy na fachową opinie Kaktusa :wink:
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Jak nie szkoda ci kasy, to kup "chip" ;)

Ale to ci nic nie da! My nie mamy CHIPOW... u nas jest prymitywny komputer. W zaleznosci od wersji silnikowej masz albo Jetronica albo Motronica.

W Jetronicu da sie jedynie zdjac odciecie

A w Motronicu mozna troche zmienic "mape" zaplonu, ale jezeli masz serie silnik to nic ci to nie da, bo masz juz dobra mape. To mozna zrobic jak sie ma juz cos zrobione w silniku.

Ogolnie na pierwszy ogien postawil bym na glowicy, splanowal bym ja, lekko powiekszyl kanaly dolotowe. Ewentualnie wstawil bym nieco wieksze zawory.

Warto na pewno lekko odchidzic kolo zamachowe, ale aby to zrobic trzeba by je pozniej wywazyc razem z dociskiem i walem korbowym.

Ogolnie sa to bardzo dopracowane silniki, i trudno jest w nich cos poprawic. Najwazniejsze jest to aby doprowadzic je do stanu idealnego.

Na pewno duzo w stosunku do ceny, da ci ten mechanizm roznicowy - a powie ci to kazdy kto taka modyfikacje zrobil: a wiem ze na pewno Globus zmienial przelozenie, wiem ze przelozenie zmieniali znajomi od Mav'a no i ja oczywiscie przelozenie mam zmienione.

Jezeli masz troche wiecej luznej kasy, to warto zainwestowac w kolektor wydechowy typu BARAN - koszt okolo 900zl do tego warto by bylo u Pachonia wyliczyc wydech i go zrobic to kolejne 900-1000zl, i na pewno warto zainwestowac w inny kolektor dolotowy, ale to juz musi byc praca rzemieslnicza bo nigdzie go nie kupisz. Chodzi o to aby kazda rurka ktora idzie do glowicy miala dokladnie taka sama dlugosc, tak aby bardziej rownomiernie napelniane byly cylindry.

Moc i Moment mamy na silniku, ale wielu z nas zapomina ze tak naprawde liczy sie moment na kolach! A w wielu samochodach nie jest z tym najlepiej, poniewaz straty mocy i momentu sa bardzo duze! Warto o tym pomyslec, i zmniejszyc te straty - a zmniejszamy je poprzez wymiane wszystkiego co jest zwiazane z bezposrednio z napedem, tak wiec nie mozesz miec zatartych zadnych lozysk, zarowno tych w kolach, jak i tych w skrzyni biegow i w dyferencjalne, na pewno straty zmniejszysz poprzez lepsze przelozenie skrzyni biegow, oraz przez dbanie aby sprzeglo sie nie slizgalo.

To narazie tyle.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
ODPOWIEDZ