znów skrzynia
: 09 cze pt, 2006 7:08 pm
Witam
mam peugeota 1,9gti z 1991 i padł w skrzyni biegów mechanizm różnicowy(uwaga na serwis ARDA we wrocławiu), kupiłem skrzynie o symbolu BE3 (z diesla), okazało się że ma całkiem inny sposób załączania biegów - inne cięgno bliżej silnika, po walce mam 1,2,3,4 nie moge wbić ani 5 ani wstecznego(drążek nie daje się przesunąć dalej w prawo).
czy ma może ktos zdjęcia pokazujące jak zbudowane są mechanizmy zmiany biegów (przy skrzyni). Gdzie ewentualnie wchodzi linka od załaczania wstecznego.
możliwe również że padnięta jest skrzynia ... ponoć wyciągnięta była z działającego auta... już sam nie wiem
aha na mojej skrzyni jest wprost wybite BE3, żadne tam DS coś tam.. może to kurcze jednak jest jakaś inna skrzynia ... już spać nie moge tak mi to chodzi po łbie...
pozdrawiam i proszę o jakieś sugestie...
NCMain
mam peugeota 1,9gti z 1991 i padł w skrzyni biegów mechanizm różnicowy(uwaga na serwis ARDA we wrocławiu), kupiłem skrzynie o symbolu BE3 (z diesla), okazało się że ma całkiem inny sposób załączania biegów - inne cięgno bliżej silnika, po walce mam 1,2,3,4 nie moge wbić ani 5 ani wstecznego(drążek nie daje się przesunąć dalej w prawo).
czy ma może ktos zdjęcia pokazujące jak zbudowane są mechanizmy zmiany biegów (przy skrzyni). Gdzie ewentualnie wchodzi linka od załaczania wstecznego.
możliwe również że padnięta jest skrzynia ... ponoć wyciągnięta była z działającego auta... już sam nie wiem
aha na mojej skrzyni jest wprost wybite BE3, żadne tam DS coś tam.. może to kurcze jednak jest jakaś inna skrzynia ... już spać nie moge tak mi to chodzi po łbie...
pozdrawiam i proszę o jakieś sugestie...
NCMain