Strona 1 z 1
JAK POZNAC KONIEC BELKI???
: 10 cze sob, 2006 9:00 pm
autor: golas9
Witam
Ostatnio temat belki zrobił się modny więc chciałem sie zapytac, po czym poznac , że belka sie kończy (aby nie zrujnowac jej całkowicie?) Czy regeneracja belki musi oznaczac wymiane czopów? Moj Pug juz ma ten remont za sobą ale od remontu stuknęło kolejne 200 000 km i się obawiam.
: 11 cze ndz, 2006 12:50 pm
autor: smug
200 000?..od remontu?...
Niezle
No po takim przebiegu to mozna sie obawiac.Ja mialem 145 tys i prawa strona jest w stanie tragicznym.Ale jest tez bardzo prawdopodobne ze ktos poprzedzniemu wlascicelowi wpadl w tyleczek
...Czasami wystarczy tylko lozyska wymienic.Najlepiej odkrecic,poruszac kolem i zobaczysz.Jak beda luzy to lozyska na pewno bedziesz musial kupic,a z reszte zobaczysz jak wyjmiesz....Jak napisalem cos zle niech mnie ktos zj..bie
Pozdro.
: 11 cze ndz, 2006 7:09 pm
autor: Sebek
krzywe koła
skrzypienie i piszczenie
najlepiej otwórz drzwi i poskacz po progu i zobacz czy cos słychać
ale po przebiegu grubo ponad 100.000 łozyska nie mogą być sprawne
: 12 cze pn, 2006 7:03 am
autor: Banita
piszczenie skrzypienie i puganie to tez moga byc tuleje -szczegolnie amortyzatora
: 12 cze pn, 2006 7:19 am
autor: Sebek
mogą być ale to charakterystyczny objaw beleki
podnieś go na lewarku i poruszaj kołem i zobacz czy nie ma luzów
: 12 cze pn, 2006 7:22 am
autor: Banita
a jak jeszcze zdejmiesz kolo i poruszasz wachazcem to bedzie jak na dloni
: 12 cze pn, 2006 7:34 am
autor: Sebek
czasem sa luzy ale czasem już czop się wwierca w rurę, łożyska już nie ma i się wcale nie da ruszyć
: 12 cze pn, 2006 8:14 am
autor: b182
No dokładnie miałem tak w starej belce. Śladu po łożyskach nie było a zero luzów. Poprostu wszystko sie jakoś ładnie spasowało i działało jak łożysko ślizgowe