krzyżak do półosi
: 16 cze pt, 2006 6:11 pm
witam!
Właśnie dzisiaj wymieniłem krzyżak na lewej półosi w pugu 205 1,9 dizel
Na wymianę miałem całą półośkę od 1,5 benzyna, liczyłem że krzyżak
będzie taki sam, tymbardziej że średnica półosi była identyczna jak w
dizlu. Okazało się że średnica otworu w krzyżaku w dizlu jest większa
o 5 mm i średnica kamieni też jest większa o 3 mm. No i miałem chwile
grozy :shock: Więc decyzja, wymiana samego łożyska igiełkowego
stare igiełki były zmielone. Na szczęście średnica igiełek i długość była
identyczna jak w pugu dizel.
Wniosek :arrow: sam krzyżak do 1,9 D nie ma podmiany od benzyny!!!
Powodem wymiany krzyżaka dyły bardzo duże drgania dźwigni zmiany
biegów oraz drgania samochodu podczas przyspieszania i hamowania
po wysprzęgleniu ustawało.Typowy obiaw uszkodzenia krzyżaka!!!
Właśnie dzisiaj wymieniłem krzyżak na lewej półosi w pugu 205 1,9 dizel
Na wymianę miałem całą półośkę od 1,5 benzyna, liczyłem że krzyżak
będzie taki sam, tymbardziej że średnica półosi była identyczna jak w
dizlu. Okazało się że średnica otworu w krzyżaku w dizlu jest większa
o 5 mm i średnica kamieni też jest większa o 3 mm. No i miałem chwile
grozy :shock: Więc decyzja, wymiana samego łożyska igiełkowego
stare igiełki były zmielone. Na szczęście średnica igiełek i długość była
identyczna jak w pugu dizel.
Wniosek :arrow: sam krzyżak do 1,9 D nie ma podmiany od benzyny!!!
Powodem wymiany krzyżaka dyły bardzo duże drgania dźwigni zmiany
biegów oraz drgania samochodu podczas przyspieszania i hamowania
po wysprzęgleniu ustawało.Typowy obiaw uszkodzenia krzyżaka!!!