jazda na trasie - szokkkk

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
adidj
Junior
Posty: 354
Rejestracja: 05 lut czw, 2004 11:37 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: sopot
Kontakt:

jazda na trasie - szokkkk

Post autor: adidj »

witam sprawa dosc dziwna nie moge dac sobie rady ZA MIASTEM ..a wiec w miescie smiga to nawet nawet 130 KM/H i wiecej bez problemu powiedzmy ze przyzwoicie ale jak dzis wyjechalem na trase to :shock: 110 i nic wiecej no chyba ze z gorki ..nie kumam wszystko sprawdzone dziala ok ale mam zagadke CO JEST POWODEM TAK NISKIEJ PREDKOSCI MAXYMALNEJ :?: :?: pomocy
Awatar użytkownika
Ninja
Uzalezniony
Posty: 640
Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Ząbki k. W-wy

Post autor: Ninja »

Troche nie rozumiem: w miescie bez problemow jezdzisz 130 i wiecej a w trasie max 110? Bo z twojego opisu moznaby wnioskowac ze po miescie jezdzisz szybko a nagle wyjechales w trase i zrobilo sie wolniej ? :roll:
Awatar użytkownika
adidj
Junior
Posty: 354
Rejestracja: 05 lut czw, 2004 11:37 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: sopot
Kontakt:

Post autor: adidj »

wuasnie dokladnie tak :arrow: po miescie zapiepsza jak dziki i nie ma problemu zeby sie bujnac miedzy autami powyzej 130 a jak wyjechalem na trase to max 110 :shock: :!: zglupialem i dlatego pisze o tym na forum pomocy
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: samer »

Czyli traci moc jak sie nagrzeje ...
Awatar użytkownika
adidj
Junior
Posty: 354
Rejestracja: 05 lut czw, 2004 11:37 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: sopot
Kontakt:

Post autor: adidj »

wuasnie nie wiem :o dlatego pytam bo jestem w szoku prosze napiszcie jak temu ewentualnie zaradzic :?: :?: aha wydaje mi sie ze mam zapaskudzony filtr powietrza ale nie wiem czy byly by takie objawy
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: TOMBIKE »

dolej oleju:P:P:P
Awatar użytkownika
adidj
Junior
Posty: 354
Rejestracja: 05 lut czw, 2004 11:37 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: sopot
Kontakt:

Post autor: adidj »

hmm sprawdzilem olej i fakt jest troche malo :( dzis doleje, ale nie wiem czy to cos pomoze :?:bo jeszcze sie z czyms takim nie spotkalem , jesli nie pomoze jakie jeszcze moga byc przyczyny :?: :?: :?:

20 min pozniej :!: :!: :arrow: oki olej dolalem weszlo jakies litr osiemset ale od ostatniej wymiany trzasnalem troszke kilometrow
oczekuje na dalsze info z pomoca
Humve
Junior
Posty: 325
Rejestracja: 21 sty śr, 2004 7:57 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: Humve »

nie bo to jest tak ja w Need For Speed UNDERGROUND w mieście grzejesz na całego a na trasie jężdzisz normalnie
Awatar użytkownika
Ninja
Uzalezniony
Posty: 640
Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Ząbki k. W-wy

Post autor: Ninja »

adidj pisze: 20 min pozniej :!: :!: :arrow: oki olej dolalem weszlo jakies litr osiemset ale od ostatniej wymiany trzasnalem troszke kilometrow
oczekuje na dalsze info z pomoca
Litr osiemset to dosc spory ubytek... Moze to wlasnie bylo przyczyna :roll:
Awatar użytkownika
adidj
Junior
Posty: 354
Rejestracja: 05 lut czw, 2004 11:37 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: sopot
Kontakt:

Post autor: adidj »

tak ale zrobilem z 6-7 tysiecy kilosa
Awatar użytkownika
Ninja
Uzalezniony
Posty: 640
Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Ząbki k. W-wy

Post autor: Ninja »

7 tys. bez skontrolowania poziomu oleju, nieladnie :wink:
Awatar użytkownika
adidj
Junior
Posty: 354
Rejestracja: 05 lut czw, 2004 11:37 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: sopot
Kontakt:

Post autor: adidj »

nie bede palil glupa :oops: :oops: :oops: moja wina moja wina bije sie w piers ale wuasnie wrocilem i musze powiedziec ze zapiepsza teraz ze ho ho lecz
1. jest zimniej i to lepiej dla autka
2.ciutke odkrecilem mu gaz ,takze dostaje minimalnie wiecej
ale prosze jeszcze ewentualnie o wasze spostrzezenia w sprawie tematu bo tak jak mowilem poprzednio,, po miescie bylo ok a na trasie fisiowal teraz pozostaje mi jezdzic non stop z godzinke zeby sie nagrzal i wtedy zobacze :arrow: j.w czekam na pomoc :D :D
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: TOMBIKE »

zgadłem z tym olejem? sam miałem podobnie, brak mocy przy wyższych obrotach, dolałem oleju i.....jak ręką odjął, jaki wniosek? kontrolujcie poziom oleju to autka będą wam wdzięczne za to!!
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

hgg

Post autor: NMike »

Poniżej link do stronki z podobnie opisaną sytuacją i jej szczęśliwym zakończeniu.

http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?t=827
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

WSTYYYD WSYTYYYD :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Jak wy mozecie tak meczyc swoje samochody ;)

Olej trzeba regularnie sprawdzac, uzupelniac, dolewac... trzeba lac tylko dobry olej, nie jakies tam lotusy czy orleny!

Olej w silniku jest jak krew w naszych organizmach! Nie mozna zbyt duzo stracic!! Bo to sie tragicznie skonczy!

1.8 litra?! Toz to polowa stanu... przy takim ubytku cud ze ci lampka STOP sie nie swiecila...

1 litr ubytku, i juz jest kiepsko, juz jest male cisnienie, olej sie szybciej grzeje, przegrzewa, pieni sie... zrywa sie film olejowy, silnik nie ma smarowania, zaczyna opornie chodzic, zaczyna PRZYCIERAC SIE!! Wszystko co sie nagrzeje, powieksza swoja objetrosc.... to sie moze skonczyc zatarciem silnika!

Jazda z tak niskim cisnieniem oleju, na pewno spowodowala przytarcie silnika! Nie chce cie martwic, ale na pewno sa tego jakies skutki... :(

PROSZE WAS!
Dbajcie o swoje samochodziki, a beda wam dlugo sluzyly.

Olej silnikowy, olej w skrzyni biegow, plyn hamulcowy - ta sa plyny ktore trzeba regularnie sprawdzac!

Co jakis czas warto tez sprawdzic przewody od serwa, i przewody hamulcowe - te gumowe przy kolach - bo lubia sie przecierac... a wtedy to sie moze skonczyc nie tylko tragicznie dla samochodu, ale takze dla nas :(
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
ODPOWIEDZ