Strona 1 z 2
jazda na trasie - szokkkk
: 10 mar śr, 2004 2:59 pm
autor: adidj
witam sprawa dosc dziwna nie moge dac sobie rady ZA MIASTEM ..a wiec w miescie smiga to nawet nawet 130 KM/H i wiecej bez problemu powiedzmy ze przyzwoicie ale jak dzis wyjechalem na trase to

110 i nic wiecej no chyba ze z gorki ..nie kumam wszystko sprawdzone dziala ok ale mam zagadke CO JEST POWODEM TAK NISKIEJ PREDKOSCI MAXYMALNEJ
pomocy
: 10 mar śr, 2004 3:41 pm
autor: Ninja
Troche nie rozumiem: w miescie bez problemow jezdzisz 130 i wiecej a w trasie max 110? Bo z twojego opisu moznaby wnioskowac ze po miescie jezdzisz szybko a nagle wyjechales w trase i zrobilo sie wolniej ?

: 10 mar śr, 2004 3:45 pm
autor: adidj
wuasnie dokladnie tak

po miescie zapiepsza jak dziki i nie ma problemu zeby sie bujnac miedzy autami powyzej 130 a jak wyjechalem na trase to max 110

zglupialem i dlatego pisze o tym na forum
pomocy
: 10 mar śr, 2004 3:56 pm
autor: samer
Czyli traci moc jak sie nagrzeje ...
: 10 mar śr, 2004 4:06 pm
autor: adidj
wuasnie nie wiem

dlatego pytam bo jestem w szoku prosze napiszcie jak temu ewentualnie zaradzic

aha wydaje mi sie ze mam zapaskudzony filtr powietrza ale nie wiem czy byly by takie objawy
: 10 mar śr, 2004 4:51 pm
autor: TOMBIKE
dolej oleju:P:P:P
: 10 mar śr, 2004 5:17 pm
autor: adidj
hmm sprawdzilem olej i fakt jest troche malo

dzis doleje, ale nie wiem czy to cos pomoze :?:bo jeszcze sie z czyms takim nie spotkalem , jesli nie pomoze jakie jeszcze moga byc przyczyny
20 min pozniej

oki olej dolalem weszlo jakies litr osiemset ale od ostatniej wymiany trzasnalem troszke kilometrow
oczekuje na dalsze info z pomoca
: 10 mar śr, 2004 6:14 pm
autor: Humve
nie bo to jest tak ja w Need For Speed UNDERGROUND w mieście grzejesz na całego a na trasie jężdzisz normalnie
: 10 mar śr, 2004 6:44 pm
autor: Ninja
adidj pisze:
20 min pozniej

oki olej dolalem weszlo jakies litr osiemset ale od ostatniej wymiany trzasnalem troszke kilometrow
oczekuje na dalsze info z pomoca
Litr osiemset to dosc spory ubytek... Moze to wlasnie bylo przyczyna

: 10 mar śr, 2004 7:24 pm
autor: adidj
tak ale zrobilem z 6-7 tysiecy kilosa
: 10 mar śr, 2004 7:46 pm
autor: Ninja
7 tys. bez skontrolowania poziomu oleju, nieladnie

: 10 mar śr, 2004 9:37 pm
autor: adidj
nie bede palil glupa

moja wina moja wina bije sie w piers ale wuasnie wrocilem i musze powiedziec ze zapiepsza teraz ze ho ho lecz
1. jest zimniej i to lepiej dla autka
2.ciutke odkrecilem mu gaz ,takze dostaje minimalnie wiecej
ale prosze jeszcze ewentualnie o wasze spostrzezenia w sprawie tematu bo tak jak mowilem poprzednio,, po miescie bylo ok a na trasie fisiowal teraz pozostaje mi jezdzic non stop z godzinke zeby sie nagrzal i wtedy zobacze

j.w czekam na pomoc

: 10 mar śr, 2004 9:54 pm
autor: TOMBIKE
zgadłem z tym olejem? sam miałem podobnie, brak mocy przy wyższych obrotach, dolałem oleju i.....jak ręką odjął, jaki wniosek? kontrolujcie poziom oleju to autka będą wam wdzięczne za to!!
hgg
: 10 mar śr, 2004 9:55 pm
autor: NMike
Poniżej link do stronki z podobnie opisaną sytuacją i jej szczęśliwym zakończeniu.
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?t=827
: 11 mar czw, 2004 1:39 am
autor: Kaktus
WSTYYYD WSYTYYYD
Jak wy mozecie tak meczyc swoje samochody
Olej trzeba regularnie sprawdzac, uzupelniac, dolewac... trzeba lac tylko dobry olej, nie jakies tam lotusy czy orleny!
Olej w silniku jest jak krew w naszych organizmach! Nie mozna zbyt duzo stracic!! Bo to sie tragicznie skonczy!
1.8 litra?! Toz to polowa stanu... przy takim ubytku cud ze ci lampka STOP sie nie swiecila...
1 litr ubytku, i juz jest kiepsko, juz jest male cisnienie, olej sie szybciej grzeje, przegrzewa, pieni sie... zrywa sie film olejowy, silnik nie ma smarowania, zaczyna opornie chodzic, zaczyna PRZYCIERAC SIE!! Wszystko co sie nagrzeje, powieksza swoja objetrosc.... to sie moze skonczyc zatarciem silnika!
Jazda z tak niskim cisnieniem oleju, na pewno spowodowala przytarcie silnika! Nie chce cie martwic, ale na pewno sa tego jakies skutki...
PROSZE WAS!
Dbajcie o swoje samochodziki, a beda wam dlugo sluzyly.
Olej silnikowy, olej w skrzyni biegow, plyn hamulcowy - ta sa plyny ktore trzeba regularnie sprawdzac!
Co jakis czas warto tez sprawdzic przewody od serwa, i przewody hamulcowe - te gumowe przy kolach - bo lubia sie przecierac... a wtedy to sie moze skonczyc nie tylko tragicznie dla samochodu, ale takze dla nas
