Strona 1 z 1

zbyt małe ciśnienie oleju w gti 1,6

: 27 cze wt, 2006 9:13 pm
autor: martinop
Witajcie, co oznacza zbyt małe ciśnienie oleju w gti 1,6 105 km, przebieg ponad 200 tyś km i w dodatku gaz. Jak jest zimny to ciśnienie sięga 2,5 -3 barów , jak się zagrzeje to jest koło 1,5 bar. przy zwiększaniu obrotów rośnie nieznacznie. wiem że to może być popma oleju , czujnik raczej nie, może panewki- gdzieś to wyczytałem w postach. Co o tym sądzicie i co by trzeba było wymienić i ile kosztują takie części potrzebne do takiego malutkiego remontu. Z góry dzięki za pomoc.

: 27 cze wt, 2006 9:33 pm
autor: Banita
albo czujnik albo walek albo panewki albo magistrala nad walkiem

: 27 cze wt, 2006 11:31 pm
autor: sekator
Banita pisze:albo czujnik albo walek albo panewki albo magistrala nad walkiem
nie strasz :wink:



wyluzuj, do remontu pewnie jeszcze wiele brakuje :) wszstko ok :!:

: 28 cze śr, 2006 12:14 am
autor: basia
ok ? nie przesadzasz ??

ok to min 2 bary na ciepłym oleju



1.5 masz na ciepłym silniku czy oleju bo to duża róznica :P

: 28 cze śr, 2006 1:00 pm
autor: b182
Nie jest w porządku. Ja mam to samo no i chyba trzeba by wymienić panewki. Przynajmniej korbowodowe.

: 28 cze śr, 2006 9:00 pm
autor: sekator
a ja mam na zimnym 3,5-4 bar, a jak się pożądnie rozgrzeje (ma ponad 100C) to spada mi nawet poniżej 1bar i nic mi się nie dzieje. Przejechałem na tym silniku w takim stanie już z 20tyś i to w wiekszości na treningach, kjs-ach i rally sprintach. Panewek nie słychać, oleju nie dolewam i żadnych problemów nie widzę i nie słyszę, wyraźnie pomaga na wskaźniku zmiana oleju na jakiś o lepszych parametrach (o tym już pisałem), mogę się mylić bo może u mnie jest to wina samego wskaźnika. Problemu nie widzę bo nigdy mi się kontrolka w czasie jazdy nie zapaliła. Jak się zapali będę się martwił a więkiszość z Was niech się nie przejmuje bo i tak nie przejeździ tym samochodem więcej niż 20tyś. :wink:

: 29 cze czw, 2006 5:56 pm
autor: Kaktus
Ja mam samochod, w ktorym mialem cisnienie wlasnie na cieplym przy 1000 okolo 1 bara, a roslo do max 4 barow i wiecej nie chcialo!!

Padl mi ten silnik, wlozylem silnik z rajdowki i na wskazniku dalej to samo!

Wniosek taki ze tu wskaznik mam zwalony, bo ten silnik w innej budzie na cieplym mial 2,5 bara przy 1000 i do 6 roslo powyzej 4000.

Zaczalbym od sprawdzenia czujnika, a pozniej pompy. W razie czego zapraszam do nas.