Na ktorym biegu od ilu do ilu km/h
- chainsaw
- Nowicjusz
- Posty: 85
- Rejestracja: 16 cze pt, 2006 11:31 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Na ktorym biegu od ilu do ilu km/h
Tak wiec mam silnik 1.1 wtrysk,skrzynia 5 biegowa.
Chciałem mianowicei sie dowiedziec jak ta zmiana biegow teoretycznie ma wygladac (od ilu do ilu mozna pociagnac na ktorym biegu),wszystko po to aby go najlepiej rozkulac.W swoim pugu nie mam obrotomierza wersja Look.
Czasami mam wrazenie ze przyspiesza roznie raz szybciej raz wolniej moze to tez zasługa lanej benzyny chciaz zawsze leje 95-tke.
Chciałem mianowicei sie dowiedziec jak ta zmiana biegow teoretycznie ma wygladac (od ilu do ilu mozna pociagnac na ktorym biegu),wszystko po to aby go najlepiej rozkulac.W swoim pugu nie mam obrotomierza wersja Look.
Czasami mam wrazenie ze przyspiesza roznie raz szybciej raz wolniej moze to tez zasługa lanej benzyny chciaz zawsze leje 95-tke.
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
95 mu zupełnie wystarczy
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
ja mam 1.1 na monowtrysku Tu1m:
- na 2 dobijam jak trzeba do 70 (da rade 80)
- jak trzeba przy 80 redukuje do 3
- na 4 jak trzeba docisne do 120-130
- 5 tka od 90-100 (a jak cisniesz to dopiero przy 120-130)
- na 2 dobijam jak trzeba do 70 (da rade 80)
- jak trzeba przy 80 redukuje do 3
- na 4 jak trzeba docisne do 120-130
- 5 tka od 90-100 (a jak cisniesz to dopiero przy 120-130)
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
to ten silniczek chyba zajechany jest lub brakuje mu oddechuwilkinson pisze: Kręcenie powyżej 80 na 3 i powyżej 110 na 4 powoduje więcej hałasu, niż dynamiki.
1,1 LOOk '91 3D 348000 km
@chainsaw -a dolnej czesci plecow nie masz? To trzeba wyczuc.
Dobrze ci sie zdaje, ze roznie idzie -wplyw ma temp powietrza, jego wilgotnosc, ilosc tlenu w powietrzu... to wszystko sie zmienia
- chainsaw
- Nowicjusz
- Posty: 85
- Rejestracja: 16 cze pt, 2006 11:31 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Banita napisał:
Bo Pieras napisał:
Tak tak wiem,ale zawsze mozna poznac inne opinie ile i jak u kogo to wyglada,przy okazji porownac mojego puga czy nie odstaje od innych@chainsaw -a dolnej czesci plecow nie masz? To trzeba wyczuc.
Bo Pieras napisał:
Nie wiem czy to zle ale jak miał bym pociagnac na 2 do 80 to chyba by mi skrzynia nie wytrzymała cos mam takie wrazenie,u mnie na 2 max to 65km/h- na 2 dobijam jak trzeba do 70 (da rade 80)
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
podjedź do wawy stań na światłach jednych i tak po kolei i zaraz wyczujesz co i kiedy można bo tu sami wariaci na drodze
ps. jak dla mnie to wiadomo się co wrzucać i kiedy jak się czuje auto tylko trzeba je wyczuć a nie regułkowe na dwójce 80 na trójce 110 itd...
ps. jak dla mnie to wiadomo się co wrzucać i kiedy jak się czuje auto tylko trzeba je wyczuć a nie regułkowe na dwójce 80 na trójce 110 itd...
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Damian1p
- Uzalezniony
- Posty: 703
- Rejestracja: 12 kwie wt, 2005 12:31 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
redukujesz? czasem redukcja nie oznacza zmniejszenia czegos w tym przypadku biegu? a reszta zgadzam sie chociaz na 2 nigdy nie mialem serca ciagnac do 70Pieraś pisze:ja mam 1.1 na monowtrysku Tu1m:
- na 2 dobijam jak trzeba do 70 (da rade 80)
- jak trzeba przy 80 redukuje do 3
- na 4 jak trzeba docisne do 120-130
- 5 tka od 90-100 (a jak cisniesz to dopiero przy 120-130)
Nie drażnij Lwa, bo Lew to Ja
http://damian1p.peugeot205.pl/
http://damian1p.peugeot205.pl/
- Damian1p
- Uzalezniony
- Posty: 703
- Rejestracja: 12 kwie wt, 2005 12:31 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
optymalnie u ciebie to u nas w 1.1 zarzniecie silnika
Nie drażnij Lwa, bo Lew to Ja
http://damian1p.peugeot205.pl/
http://damian1p.peugeot205.pl/