Strona 1 z 1

Problem z wiązką Mi16

: 04 lip wt, 2006 9:10 am
autor: Ari
W końcu mój motor Mi16 zagadał w 205tce. Jest jednak problem tego rodzaju. Autko chodzi właściwie tylko na motronicu z 8v. Na kompach z 16v tylko na 2 lub trzy garki (brakuje iskry) i wariuje obrotomierz - sądzę że jest jakieś motate w połączeniach kablowych - czy ktoś coś wie na ten temat?? :wink:

: 04 lip wt, 2006 11:11 am
autor: Przecinak
Zeby komp z Mi16 prawidlowo dzialal na orginalnej wizce z 8V musisz miec podlaczony czujnik sp. stukowego oraz regulator biegu jalowego. Jesli nie ruszales orginalnej wiazki to nie powinno byc klopotu. Dotyczy tylko kompow 3 rzedowych.

: 04 lip wt, 2006 12:27 pm
autor: sekator
jak poznać czy komp jest z 8V czy 16V? wziołem w rozliczeniu kompa od MI16 z założeniem, że będzie awaryjnie do mojego motronica 8V (mają takie same oznaczenia jak ten co mam zamontowany aktualnie z BX-a).

: 04 lip wt, 2006 12:55 pm
autor: Przecinak
Musi miec koncowke 161 lub bodajze 359 (komp tylko z pozoru jest taki sam, ma inne mapy oraz wlasnie reguluje zaplon w zaleznosci od wskazan czujnika stukowego oraz steruje regulatorem obrotow biegu jalowego).

Podaj mi numer kompa to ci powiem z czego to jest.

: 04 lip wt, 2006 6:42 pm
autor: Banita
numer kompa mozna sprawdzic nawet na stronie sklepowej intercarsu 8)7