Pomocy gaśnie silnik
Pomocy gaśnie silnik
Koledzy, mam otóż taki problem. posiadam Puga 1.1 na mono wtrysku z 92r. Po nagrzaniu się silnika poprostu mi on gaśnie. Po odczekaniu kilku sekund odpalam i jadę. Po chwili wszysto się powtarza. wymieniałem pompę paliwa, filtr paliwa i nic. Mechanik rozkłada ręce a ja nie wiem do czego się czepić. Pomocy
przygasa - nie wiedzieć czemu...
cześć!
mam problem... w samochodzie mojej mamy dzieje się mianowicie coś takiego:
- gdy odpalam zimny silnik auto spada z obrotów i gaśnie
- gdy odpalam ciepły silnik samochód także spada z obrotó i gaśnie
Najdziwniejsze jest to, że kiedy spada z obrotów i wciskam pedał gazu do pewnego momentu to obroty podnoszą się na chwilę, a następnie ponownie spadają pomimo tego, że noga cały czas jest na gazie.
Jak mama jeździ więc tym samochodem? Ano naciska mu na gaz (pulsując) i przejeżdża jakieś 20/30 metów i wszystko jest już OK dopuki samochodu nie zgasi bo wówczas zaczyna się od nowa
samochód:
Peugeot 205 CTI cabrio
rocznik 1992
w związku z powyższym proszę kolegów o radę - każda rada użytkownika jest przecież lepsza niż eksperymenty mechaników brudasów
pozdrawiam
remik
mam problem... w samochodzie mojej mamy dzieje się mianowicie coś takiego:
- gdy odpalam zimny silnik auto spada z obrotów i gaśnie
- gdy odpalam ciepły silnik samochód także spada z obrotó i gaśnie
Najdziwniejsze jest to, że kiedy spada z obrotów i wciskam pedał gazu do pewnego momentu to obroty podnoszą się na chwilę, a następnie ponownie spadają pomimo tego, że noga cały czas jest na gazie.
Jak mama jeździ więc tym samochodem? Ano naciska mu na gaz (pulsując) i przejeżdża jakieś 20/30 metów i wszystko jest już OK dopuki samochodu nie zgasi bo wówczas zaczyna się od nowa
samochód:
Peugeot 205 CTI cabrio
rocznik 1992
w związku z powyższym proszę kolegów o radę - każda rada użytkownika jest przecież lepsza niż eksperymenty mechaników brudasów
pozdrawiam
remik
Re: przygasa - nie wiedzieć czemu...
naprawdę nikomu nic do głowy nie przychodzi?varthog pisze:w związku z powyższym proszę kolegów o radę
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ja tez Cti na gaźniku nie widziałem
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- zawodowiecleon81
- Junior
- Posty: 120
- Rejestracja: 16 mar śr, 2005 9:45 am
Będzie sprawdzone - przez zakręcenie się urzędników do dzisiaj nie zarejestrowałem jeszcze go, do tego święto - bedzie gotowy na czwartek.Banita pisze:A swiece sprawdzales? kable? kopulka? palec?
Chociaz prawdę mówiąc nie wskazywałbym akurat na te elementy (głowne objawy to raczej falowanie obrotów), mówię tutaj o KAŻDORAZOWYM spadku obrotów po zapaleniu silnika. Musze przejechać jakieś 20/30 metrów aby silnik wskoczył w swój zakres pracy i jest OK do czasu, aż znowu go ni zgaszę (wówczas czynność trzeba powtórzyć). Nie wiem czy zdążę, ale postaram się go zdiagnozować na komputerze - zobaczymy wówczas.