Pomocy gaśnie silnik

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
grynia

Pomocy gaśnie silnik

Post autor: grynia »

Koledzy, mam otóż taki problem. posiadam Puga 1.1 na mono wtrysku z 92r. Po nagrzaniu się silnika poprostu mi on gaśnie. Po odczekaniu kilku sekund odpalam i jadę. Po chwili wszysto się powtarza. wymieniałem pompę paliwa, filtr paliwa i nic. Mechanik rozkłada ręce a ja nie wiem do czego się czepić. Pomocy
Awatar użytkownika
Heler
Junior
Posty: 299
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:46 am
Posiadany PUG: Inny, Seat Cordoba
Numer Gadu-gadu: 975861
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Heler »

Ja bym sie czepil cewki albo modulu przy aparacie zapolnowym. U mnie tak bylo, nagrzewal sie, samochod gasl, stygl, wszystko wracala do normy, samochod odpalal i od nowa. Wymiana pomogla.
Przesiadka do wiekszego i rodzinnego...ale juz sobie obiecalem powrot do 205, tym razem tylko w wersji GTI :D
varthog

przygasa - nie wiedzieć czemu...

Post autor: varthog »

cześć!

mam problem... w samochodzie mojej mamy dzieje się mianowicie coś takiego:
- gdy odpalam zimny silnik auto spada z obrotów i gaśnie
- gdy odpalam ciepły silnik samochód także spada z obrotó i gaśnie
Najdziwniejsze jest to, że kiedy spada z obrotów i wciskam pedał gazu do pewnego momentu to obroty podnoszą się na chwilę, a następnie ponownie spadają pomimo tego, że noga cały czas jest na gazie.
Jak mama jeździ więc tym samochodem? :D Ano naciska mu na gaz (pulsując) i przejeżdża jakieś 20/30 metów i wszystko jest już OK dopuki samochodu nie zgasi bo wówczas zaczyna się od nowa :cry:

samochód:
Peugeot 205 CTI cabrio
rocznik 1992

w związku z powyższym proszę kolegów o radę - każda rada użytkownika jest przecież lepsza niż eksperymenty mechaników brudasów

pozdrawiam
remik
varthog

Re: przygasa - nie wiedzieć czemu...

Post autor: varthog »

varthog pisze:w związku z powyższym proszę kolegów o radę
naprawdę nikomu nic do głowy nie przychodzi? :cry:
Awatar użytkownika
smug
Uzalezniony
Posty: 551
Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice

Post autor: smug »

Jak na gazniku to bedzie raczej wina jakiegos syfku wewnatrz,a jak nie to nie wiem :P Ja tez tak mialem i wyczyscilm-pomoglo
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

CTi na gazniku? 8)7


A swiece sprawdzales? kable? kopulka? palec?
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

ja tez Cti na gaźniku nie widziałem :roll:
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
zawodowiecleon81
Junior
Posty: 120
Rejestracja: 16 mar śr, 2005 9:45 am

Post autor: zawodowiecleon81 »

byly na podwojnym gazniku - zestroic to to sztuka!!! - patent podobny jak w rally
niemożliwe od ręki, cuda w trzy dni !!!
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

to male "i" to jest skrot od "injection", to jakim cudem moze byc na gazniku? 8)7 :lol: :lol:
varthog

Post autor: varthog »

smug pisze:Jak na gazniku
1.9 CTI pełny wtrysk
Awatar użytkownika
smug
Uzalezniony
Posty: 551
Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice

Post autor: smug »

O jezu... 8)7 ...jakoś mi upsło że CTI :oops: :P
varthog

Post autor: varthog »

Banita pisze:A swiece sprawdzales? kable? kopulka? palec?
Będzie sprawdzone - przez zakręcenie się urzędników do dzisiaj nie zarejestrowałem jeszcze go, do tego święto - bedzie gotowy na czwartek.
Chociaz prawdę mówiąc nie wskazywałbym akurat na te elementy (głowne objawy to raczej falowanie obrotów), mówię tutaj o KAŻDORAZOWYM spadku obrotów po zapaleniu silnika. Musze przejechać jakieś 20/30 metrów aby silnik wskoczył w swój zakres pracy i jest OK do czasu, aż znowu go ni zgaszę (wówczas czynność trzeba powtórzyć). Nie wiem czy zdążę, ale postaram się go zdiagnozować na komputerze - zobaczymy wówczas.
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

na komputerze nic nie zdiagnozujesz :wink:

jak go zgasisz po nagrzaniu i od razu odpalisz to jest tak samo?
varthog

Post autor: varthog »

Banita pisze:jak go zgasisz po nagrzaniu i od razu odpalisz to jest tak samo?
dokładnie to samo - niezaleznie czy silnik zimy czy ciepły :evil:

napięcie na baterię jest podobno właściwe więc wykluczam aby sterownik wariował
ODPOWIEDZ