Strona 1 z 1
Pomocy gaśnie silnik
: 12 lip śr, 2006 5:12 pm
autor: grynia
Koledzy, mam otóż taki problem. posiadam Puga 1.1 na mono wtrysku z 92r. Po nagrzaniu się silnika poprostu mi on gaśnie. Po odczekaniu kilku sekund odpalam i jadę. Po chwili wszysto się powtarza. wymieniałem pompę paliwa, filtr paliwa i nic. Mechanik rozkłada ręce a ja nie wiem do czego się czepić. Pomocy
: 12 lip śr, 2006 5:40 pm
autor: Heler
Ja bym sie czepil cewki albo modulu przy aparacie zapolnowym. U mnie tak bylo, nagrzewal sie, samochod gasl, stygl, wszystko wracala do normy, samochod odpalal i od nowa. Wymiana pomogla.
przygasa - nie wiedzieć czemu...
: 10 sie czw, 2006 1:56 pm
autor: varthog
cześć!
mam problem... w samochodzie mojej mamy dzieje się mianowicie coś takiego:
- gdy odpalam zimny silnik auto spada z obrotów i gaśnie
- gdy odpalam ciepły silnik samochód także spada z obrotó i gaśnie
Najdziwniejsze jest to, że kiedy spada z obrotów i wciskam pedał gazu do pewnego momentu to obroty podnoszą się na chwilę, a następnie ponownie spadają pomimo tego, że noga cały czas jest na gazie.
Jak mama jeździ więc tym samochodem?
Ano naciska mu na gaz (pulsując) i przejeżdża jakieś 20/30 metów i wszystko jest już OK dopuki samochodu nie zgasi bo wówczas zaczyna się od nowa
samochód:
Peugeot 205 CTI cabrio
rocznik 1992
w związku z powyższym proszę kolegów o radę - każda rada użytkownika jest przecież lepsza niż eksperymenty mechaników brudasów
pozdrawiam
remik
Re: przygasa - nie wiedzieć czemu...
: 11 sie pt, 2006 2:43 pm
autor: varthog
varthog pisze:w związku z powyższym proszę kolegów o radę
naprawdę nikomu nic do głowy nie przychodzi?
: 11 sie pt, 2006 10:04 pm
autor: smug
Jak na gazniku to bedzie raczej wina jakiegos syfku wewnatrz,a jak nie to nie wiem
Ja tez tak mialem i wyczyscilm-pomoglo
: 12 sie sob, 2006 12:31 am
autor: Banita
CTi na gazniku?
A swiece sprawdzales? kable? kopulka? palec?
: 12 sie sob, 2006 7:13 am
autor: Sebek
ja tez Cti na gaźniku nie widziałem
: 13 sie ndz, 2006 2:42 pm
autor: zawodowiecleon81
byly na podwojnym gazniku - zestroic to to sztuka!!! - patent podobny jak w rally
: 13 sie ndz, 2006 5:23 pm
autor: Banita
: 14 sie pn, 2006 7:38 am
autor: varthog
smug pisze:Jak na gazniku
1.9 CTI pełny wtrysk
: 14 sie pn, 2006 7:41 am
autor: smug
O jezu...
...jakoś mi upsło że CTI
: 14 sie pn, 2006 7:46 am
autor: varthog
Banita pisze:A swiece sprawdzales? kable? kopulka? palec?
Będzie sprawdzone - przez zakręcenie się urzędników do dzisiaj nie zarejestrowałem jeszcze go, do tego święto - bedzie gotowy na czwartek.
Chociaz prawdę mówiąc nie wskazywałbym akurat na te elementy (głowne objawy to raczej falowanie obrotów), mówię tutaj o KAŻDORAZOWYM spadku obrotów po zapaleniu silnika. Musze przejechać jakieś 20/30 metrów aby silnik wskoczył w swój zakres pracy i jest OK do czasu, aż znowu go ni zgaszę (wówczas czynność trzeba powtórzyć). Nie wiem czy zdążę, ale postaram się go zdiagnozować na komputerze - zobaczymy wówczas.
: 14 sie pn, 2006 11:00 am
autor: Banita
na komputerze nic nie zdiagnozujesz
jak go zgasisz po nagrzaniu i od razu odpalisz to jest tak samo?
: 14 sie pn, 2006 11:36 am
autor: varthog
Banita pisze:jak go zgasisz po nagrzaniu i od razu odpalisz to jest tak samo?
dokładnie to samo - niezaleznie czy silnik zimy czy ciepły
napięcie na baterię jest podobno właściwe więc wykluczam aby sterownik wariował