Strona 1 z 2
Świece NGK
: 14 lip pt, 2006 5:37 pm
autor: DIR
Witam,
czy używa ktoś z Was świec NGK produkcji Francuskiej?????
Słyszałem bowiem na ich temat różne opinie, a tak się składa że udało mi się bardzo niedrogo wejść w posiadanie nowiutkiego kompletu i interesują mnie wasze opinie. Czy są one gorsze od japońskich, albo jak to jest z ich sprawnośćią?
Pozdrawiam!!!
: 20 lip czw, 2006 8:15 am
autor: Piasek
Ja używam i jestem zadowolony
: 20 lip czw, 2006 7:55 pm
autor: Banita
Ja uzywam i nie jestem zadowolony -pekl izolator
: 25 lip wt, 2006 2:28 pm
autor: krzycho
mi też - ale wersje japońskie sa nie do zajechania
: 25 lip wt, 2006 3:34 pm
autor: Banita
ale, gdzie takie kupic...
: 25 lip wt, 2006 7:53 pm
autor: woocash
na allegro..?? ja kupiłem komplet z przesyłką za bodajże 41 złotych, i mam japońskie... moge zaraz podać namiar na kolesia..
: 25 lip wt, 2006 7:54 pm
autor: Banita
jesli japonskie to dawaj
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
: 26 lip śr, 2006 6:55 pm
autor: woocash
http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=4505012
byłęm na dole.. patrzałem na pudełka.. ale tam nie ma "made in..." zbiorczego opakowania nie moge znaleźć, a świecy nie chce mi sie wykręcać
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
ale na 99% to sa japończyki....
PS. czytałem an p.m.s, że kolesiowi pękł izolator w takiej made in japan, więc nie wiem czy to jest jakas reguła..
: 27 lip czw, 2006 8:20 am
autor: Sebek
u mnie też pekł izolator ale z mojej winy bo mi wypadła z ręki
działa bez żadnych problemów, NGK nie sa złe
: 27 lip czw, 2006 7:53 pm
autor: Banita
a mi pekla w czasie eksploatacji -wyciagam, a tu przebicie
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
: 27 lip czw, 2006 10:28 pm
autor: zlotycbr
panowie powiem wam jedno,mam do czynienia ze swiecami NGK praktycznie codzien,najwiecej w motocyklach,mozna kupic japonskie i fransuzy to fakt,ale to nie ma zadnej roznicy,jakosc ta sama.
Wazne mianowicie jest zeby te swiece po zalozeniu tzw; "wygrzac",polega to na tym ze trzeba na nowych swiecach silnik dobrze zagrzac,najlepiej az wlaczy sie wentylator[chyba ze komus nie dziala
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
]one po prostu musza dostac temperatury od razu za pierwszym razem,potem beda dzialac.
Wniosek-po zakozeniu nie gasimy silnika na ssaniu!!!Najlepiej zalorzyc i od razu w trase,albo wlasnie dobrze zagrzac silnik,przekonacie sie sami ze to dziala.
pozdr,
: 28 lip pt, 2006 3:32 pm
autor: Banita
twoj sposob jest malo skuteczny
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
: 28 lip pt, 2006 5:19 pm
autor: zlotycbr
: 28 lip pt, 2006 5:26 pm
autor: Banita
wymienialem swice na cieplym silniku i zaraz po wymianie 5km ostrej jazdy, wiec nie sadze, zebym go zostawil "na ssaniu", a izolator pekl
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
: 28 lip pt, 2006 5:33 pm
autor: zlotycbr
Widocznie trafiles na bubel,czasem tak sie zdarzy,mi chyba tylko raz,ale dalej twierdze ze to sa dobre swiece,czy japonskie czy tez francuskie