Mam co do tego wątpliwości, mam automata w 1,9 Gentry i raczej nie widzę zbytniej dynamiki w dieslu. Musisz pamietac że skrzynie w starych pugach to skrzynie posiadające hydrauliczne staerowanie. zero elektroniki co może okazac się plusem w prszekładce ale może stanowic problem przy zmianie biegów bo przy dieslu możesz nie osiągać wystarczjących ciśnień do zmiany biegu i trzeba będzie pomagać ręcznie, z podobnym przypadkiem spotkałem się w MB 126.
Pgadaj z Grzegorzem od 205Mi16 on robił taka przekładkę właśnie w Gentry z automatem - ale z tego co wiem to zostawił ręczną skrzynię - generalnie automat w dużym aucie jak najbardziej - w 205tce odbierze radochę z jazdy
Dodano po 3 minutach:
i mija się z celem - wiem że numerik się oburzy - bo jest mocno przywiązany do swojej Gentry z automatem (brałem pod uwagę zakup jego auta jak chciał sprzedać - miałem krótko Gentry ale niestety grata sentyment jednak pozostał - co do automatu to mnie nie urządza - jeżdziłem m.in. accordem na automacie i w dużym aucie super - bo się wieziesz - ale w 205 to nie pozamiatasz)
w 405 silniczek 1.9D 71 km jeździ OK ale 1.8D 60 KM z ręczną skrzynią bedzie miał ok. 19-20 sekund do 100 a z automatem może doprowadzić do zawału serca podczas wyprzedzania ciężarówki gdy ta leciutko doda gazu