Problem z częściami do 205 cabrio Roland Garros 92'
Problem z częściami do 205 cabrio Roland Garros 92'
Wiatm wszystkich!
Jestem nowym użytkownikiem, który nawet nie wie jak uzupełnić swoje dane
Przeszukałem całe forum i nie znalazłem pomocnych mi informacji wię proszę o pomoc...
Od miesiąca jestem szczesliwym właścicielem pięknego Garrosa 205 cabrio z 92 roku. Autko jest prześliczne, śmiga znakomicie, jednak muszę w nim wymienić następujące części które nie mam pojęcia gdzie dostać...
(jestem z Mazowsza)
1. Uszczelki bocznych szyb (przednie) pionowe i poziome(pionowe są bardzo zniszczone, a poziome (co dziwne)jakby za krótkie- poniewaz przy zamykaniu szyba rozciąga uszczelkę, a co za tym idze wywala z prawidłowego położenia.
2. Orginalne białe poszycie dachu jest po bokach bardzo zniszczone i należy je wymienić. I pytanie: białe czy czarne i gdzie? Wiele osób uważa że czarne ponieważ szkielet dachu zawsze od wewnątrz będzie brudził materiał.
3. Bardzo często przy wyboju lub skręcie oparcie siedzenia cofa mi się o kilka ząbków. Czy możecie mi powiedzieć gdzie tkwi problem?
4. Tylni błotnik jest pęknięty i do wymiany. Tyle że jest on ciemno zielony z aluminiową listwą a w sklepach mają tylko czarne zamienniki.
Z góry dziękuję i czekam na informacje.
Jestem nowym użytkownikiem, który nawet nie wie jak uzupełnić swoje dane
Przeszukałem całe forum i nie znalazłem pomocnych mi informacji wię proszę o pomoc...
Od miesiąca jestem szczesliwym właścicielem pięknego Garrosa 205 cabrio z 92 roku. Autko jest prześliczne, śmiga znakomicie, jednak muszę w nim wymienić następujące części które nie mam pojęcia gdzie dostać...
(jestem z Mazowsza)
1. Uszczelki bocznych szyb (przednie) pionowe i poziome(pionowe są bardzo zniszczone, a poziome (co dziwne)jakby za krótkie- poniewaz przy zamykaniu szyba rozciąga uszczelkę, a co za tym idze wywala z prawidłowego położenia.
2. Orginalne białe poszycie dachu jest po bokach bardzo zniszczone i należy je wymienić. I pytanie: białe czy czarne i gdzie? Wiele osób uważa że czarne ponieważ szkielet dachu zawsze od wewnątrz będzie brudził materiał.
3. Bardzo często przy wyboju lub skręcie oparcie siedzenia cofa mi się o kilka ząbków. Czy możecie mi powiedzieć gdzie tkwi problem?
4. Tylni błotnik jest pęknięty i do wymiany. Tyle że jest on ciemno zielony z aluminiową listwą a w sklepach mają tylko czarne zamienniki.
Z góry dziękuję i czekam na informacje.
Ad1.
Uszczelki radzę odnowić specjalnym silikonem przeznaczonym właśnie do takich rzeczy.
Druga opcja to poszukanie na szrotach, ale znaleźć 205 cabrio graniczy z cudem.
Trzecia opcja: masz kasę, to idź do ASO i kup
Ad2.
Dach każdy ale nie biały - to bardzo niepraktyczne. Poleam czarny i to nie z oryginalnego brezentu, tylko z materiału.
Koszt dachu z brezentu (jeżeli bardzo będziesz chciał) to od 850zł z montażem.
A dach z materiału to koszt od 1200zł w górę.
Jak nie chcesz zwykłego materiału, a Sonnenland, który jest stosowany u najdroższych producentów, to dach wyniesie Ciebie ponad 2000zł.
Ad3.
A bo ja wiem
Ad4.
Chyba nie wiesz co to znaczy wymiana tylnego błotnika w cabrio To nie jest odkręcenie i przykręcenie. Jest on tak wspawany, że musisz mieć dobrego fachowca aby to zrobił porządnie.
Uszczelki radzę odnowić specjalnym silikonem przeznaczonym właśnie do takich rzeczy.
Druga opcja to poszukanie na szrotach, ale znaleźć 205 cabrio graniczy z cudem.
Trzecia opcja: masz kasę, to idź do ASO i kup
Ad2.
Dach każdy ale nie biały - to bardzo niepraktyczne. Poleam czarny i to nie z oryginalnego brezentu, tylko z materiału.
Koszt dachu z brezentu (jeżeli bardzo będziesz chciał) to od 850zł z montażem.
A dach z materiału to koszt od 1200zł w górę.
Jak nie chcesz zwykłego materiału, a Sonnenland, który jest stosowany u najdroższych producentów, to dach wyniesie Ciebie ponad 2000zł.
Ad3.
A bo ja wiem
Ad4.
Chyba nie wiesz co to znaczy wymiana tylnego błotnika w cabrio To nie jest odkręcenie i przykręcenie. Jest on tak wspawany, że musisz mieć dobrego fachowca aby to zrobił porządnie.
Witam ponownie!
Błędnie opisałem punkt czwarty. Chodzi oczewiście o tylni zderzak, a nie błotnik.
Co do punktu 1ego, to silikon chyba się tu nie sprawdzi. Chodzi mi o uszczelki (listwy), które przyklejone są na krawędziach bocznych i dolnej po wewnętrznej i zewn. stronie dzwi. Dolna uszczelka ma profil wąskiej i długiej litery "U", przyczym końce uszczelki są po stronie lusterek. Kiedy przy otwartej szybie sciągnąłem końce na swoje miejsce to przy zamykaniu szyba rozciąga uszczelkę która wraca na swoje "niewłaściwe miejsce".
Dlatego wnioskuję co widać gołym okiem że uszczelka(listw) jest prawdopodobnie nie od tego modelu.
I na tym najbardziej obecnie mi zalleży
Dodano po 54 sekundach:
Witam ponownie!
Błędnie opisałem punkt czwarty. Chodzi oczewiście o tylni zderzak, a nie błotnik.
Co do punktu 1ego, to silikon chyba się tu nie sprawdzi. Chodzi mi o uszczelki (listwy)szyby , które przyklejone są na krawędziach bocznych i dolnej po wewnętrznej i zewn. stronie dzwi. Dolna uszczelka ma profil wąskiej i długiej litery "U", przyczym końce uszczelki są po stronie lusterek. Kiedy przy otwartej szybie sciągnąłem końce na swoje miejsce to przy zamykaniu szyba rozciąga uszczelkę która wraca na swoje "niewłaściwe miejsce".
Dlatego wnioskuję co widać gołym okiem że uszczelka(listw) jest prawdopodobnie nie od tego modelu.
I na tym najbardziej obecnie mi zalleży
Błędnie opisałem punkt czwarty. Chodzi oczewiście o tylni zderzak, a nie błotnik.
Co do punktu 1ego, to silikon chyba się tu nie sprawdzi. Chodzi mi o uszczelki (listwy), które przyklejone są na krawędziach bocznych i dolnej po wewnętrznej i zewn. stronie dzwi. Dolna uszczelka ma profil wąskiej i długiej litery "U", przyczym końce uszczelki są po stronie lusterek. Kiedy przy otwartej szybie sciągnąłem końce na swoje miejsce to przy zamykaniu szyba rozciąga uszczelkę która wraca na swoje "niewłaściwe miejsce".
Dlatego wnioskuję co widać gołym okiem że uszczelka(listw) jest prawdopodobnie nie od tego modelu.
I na tym najbardziej obecnie mi zalleży
Dodano po 54 sekundach:
Witam ponownie!
Błędnie opisałem punkt czwarty. Chodzi oczewiście o tylni zderzak, a nie błotnik.
Co do punktu 1ego, to silikon chyba się tu nie sprawdzi. Chodzi mi o uszczelki (listwy)szyby , które przyklejone są na krawędziach bocznych i dolnej po wewnętrznej i zewn. stronie dzwi. Dolna uszczelka ma profil wąskiej i długiej litery "U", przyczym końce uszczelki są po stronie lusterek. Kiedy przy otwartej szybie sciągnąłem końce na swoje miejsce to przy zamykaniu szyba rozciąga uszczelkę która wraca na swoje "niewłaściwe miejsce".
Dlatego wnioskuję co widać gołym okiem że uszczelka(listw) jest prawdopodobnie nie od tego modelu.
I na tym najbardziej obecnie mi zalleży
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- minta
- Maniak
- Posty: 1021
- Rejestracja: 08 paź sob, 2005 3:37 pm
- Posiadany PUG: 406 kombi 2,0 HDi 110 KM i znów 205 FOREVER 1,9 d.... siostry hihi
- Numer Gadu-gadu: 691088
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Ceny kosmos.. jak to u Peugeota bywa
Zderzak jeśli chcesz nowy to możesz kupić podróbkę. Nie jestem pewna, ale kosztuje poniżej 100zł. Pozostaje jeszcze używany - zawsze można go pomalować. Listwy są sprzedawane na metry m.in. na giełdach koszt również orientacyjnie 10-15 zł za metr, pozostają Ci jeszcze shroty.
Co do uszczelek to sama szukam, bo u mnie jest taka sama sytuacja Spróbuję dopasować ze zwykłej wersji.
Co do dachu to ten gościu je robi (podobno artysta)
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... val=7&buy=
Zderzak jeśli chcesz nowy to możesz kupić podróbkę. Nie jestem pewna, ale kosztuje poniżej 100zł. Pozostaje jeszcze używany - zawsze można go pomalować. Listwy są sprzedawane na metry m.in. na giełdach koszt również orientacyjnie 10-15 zł za metr, pozostają Ci jeszcze shroty.
Co do uszczelek to sama szukam, bo u mnie jest taka sama sytuacja Spróbuję dopasować ze zwykłej wersji.
Co do dachu to ten gościu je robi (podobno artysta)
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... val=7&buy=
green sprzedany, cabrio sprzedany - oba zostały w KLUBIE
http://www.minta.peugeot205.pl - moja nowa miłość
http://www.minta.peugeot205.pl - moja nowa miłość
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Mam CTi od kilku lat ale z uszczelkami mam do tej pory problem, jak bedziesz przelotem szukal do siebie to ja tez sie pisze jak znajdziesz uszczelki do drzwi przy szybie (poziome ktore sa zakonczeniem drzwi-gornej krawedzi, uszczelka zewnetrzna, pomiedzy te uszczelki wchodzi szyba w drzwi i sie w nich chowa kierowcy i pasazera) oraz uszczelka pionowa przy szybie miedzy szyba drzwiawa otwierana a tym trojkacikiem-szyba, uszczelka pionowa na gorze zakonczona takim "zgrubieniem" odrazu uszczelnia szybe przy dachu tez obie sztuki.
Car Valeting, Car Detailing.
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
co do tylnego zderzaka - radzę zrobić tak: nie szukać oryginalnego z włókna - bo i tak będziesz go musiał pomalować na zielono (troszkę inny odcien zieleni niż karoseria) - pozatym ten zderzak jest tak delikatny że lekko uderzysz i będzie albo dziura w narożniku albo lekkie pęknięcie - mi zamknął drzwi od garażu wiatr jak wyjeżdzałem i juz po zderzaku -Igoro pisze:Wiatm wszystkich!
4. Tylni błotnik jest pęknięty i do wymiany. Tyle że jest on ciemno zielony z aluminiową listwą a w sklepach mają tylko czarne zamienniki.
Z góry dziękuję i czekam na informacje.
proponuje kupić nowy z plastiku - najlepiej dwa - i przed malowaniem - wiadomo oprócz uplastyczniacza - co by się lakier trzymał - dajesz kilka warstw podkładu i następnię to szlifujesz na gładko drobnymi papierami ściernymi a na końcu papierem wodnym - uzyskujesz gładka powierzchnię (a nie takie chropki) i możesz śmiało malować pod kolor nadwozia - wygląda nieżle (te wszystkie rzeczy zrobi Ci lakiernik - tylko powiedz mu o co chodzi) wygląda to tak jak u mnie czyli http://www.marin205.peugeot205.pl
Dodano po 8 minutach:
Igoro pisze:Właśnie się dowiedziałem w Peugeot Polska. ...332pln za jedną uszczelkę, 780pln tylni zderzak + 200pln alum. listwa. No i dach orginalny biały ocieplany, automatyczny ze szkieletem kolejne ok. 10 tyś pln. Tak więc trza se radzić inaczej
W pon. kierunek Portugalia przez Francję więc się pokombinuje
dach zamów tutaj http://www.eurotop.de/start.htm 279 funtów brytyjskich kosztuje oryginalny ale lepiej dać 349 i masz z materiału takiego jak w Audi czy Mercedesie - no i kolor oczywiście czarny
Dodano po 6 minutach:
a tu masz ich aukcję na ebay http://cgi.ebay.co.uk/PEUGEOT-205-CONVE ... dZViewItem
niedaleko do nich bo w niemczech - możesz podjechać lub przesyłkę zamówić - i co najważniejsze - lepiej wykonanego nie znajdziesz
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
Tia 349 funtów to wyjdzie ponad 2 tys pln + przesyłka i jeszcze musisz się rypać sam z wymianą, która w 205 jest dość kłopotliwa (zwłaszcza przy przednim daszku)... interes stulecia
Kolejna sprawa: kuzyn zamówił u nich dach do BMW... skoro Marin mówisz że lepiej wykonanego dachu nie znajdziesz, to chyba nie widziałeś dobrze zrobionego dachu Bo ten od nich to wygląda jak taśmowa robota... tu krzywy szew, tu zmarszczenie etc...
Kolejna sprawa: kuzyn zamówił u nich dach do BMW... skoro Marin mówisz że lepiej wykonanego dachu nie znajdziesz, to chyba nie widziałeś dobrze zrobionego dachu Bo ten od nich to wygląda jak taśmowa robota... tu krzywy szew, tu zmarszczenie etc...
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
może i racja - na folderach jest OK - no i pewnie maszyny mają lepsze niż Pan Mietek co szyje dachy
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
Wiesz... jakbyś zobaczył w jakich warunkach mi koleś szył dach to napewno być go olał, a zrobił tak dobrą robotę że szok...
No ale można patrzeć na wizytówkę - pojechać do słynnego zakładu w Szczecinie, gdzie stoją fury po kilkadziesiąt tysięcy i Pan powie Tobie cenę, a jak pojedziesz na robotę, to się okazuje, że Twoje auto jest tanie i mu się nie opłaca przy nim robić etc...
No ale można patrzeć na wizytówkę - pojechać do słynnego zakładu w Szczecinie, gdzie stoją fury po kilkadziesiąt tysięcy i Pan powie Tobie cenę, a jak pojedziesz na robotę, to się okazuje, że Twoje auto jest tanie i mu się nie opłaca przy nim robić etc...