Strona 1 z 1

Predkość max gti

: 06 sie ndz, 2006 11:20 pm
autor: b182
Kurde nie wiem czeu ale moj gtik nie chce leciec wiecej jak 150 km/h
kompresja jest spoko ponad 11 barów i zbiera sie z dołu ładnie ale potem na 4 i 5 biegu jakos tak na wysokich obrotach brakuje mu mocy. Czy rozwalone UFO ma coś z tym wspólnego??moje ngdy je zdiołem ipróbowałem zassac powierze to normalnie mogłem przeez nie oddychac :)

: 07 sie pn, 2006 12:20 am
autor: Kaktus
U mnie tak bylo... przed remontem silnika.... a kompresja byla 13, 14, 14, 13 a silnik w srodku kupa...

: 07 sie pn, 2006 8:38 am
autor: b182
w srodku czyli?? dół silnika ??

Dodano po 1 minutach:

ale czy regulator zapłonu moze miec cos z ty wspólnego??

: 07 sie pn, 2006 9:56 am
autor: Banita
przed remontem mialem blisko srednio 8 bar i fioletowe panewki na korbach, a szedl 200 spokojnie, teraz po mini remoncie udalo mi sie ukrecic 217 na A1, a wierze ze 220 zapnie :wink:

: 07 sie pn, 2006 10:21 am
autor: b182
no wiec banita jak sadzisz czy ten regulator zapłonu ma cos z tym wspólnego. Mnie wydaje sie ze ma duzo wspolnego poniewaz nie przestawia zapłonu na wysokich obrotach no i auto nie ma tam tej mocy. Panewki juz niedługo wymieniam bo cisnienia nie trzymaja. Ale widze ze bede musiał jeszcze zapodac ten regulator.

: 07 sie pn, 2006 10:25 am
autor: Kaktus
Ja przed remontem mialem mierzony silnik na 2 urzadzeniach i jedno pokazywalo 8,5 bara a drugie 13-14 (te lepsze), wiec to nie jest miarodajne.

A silnik mial pelno nagrau ktory nie pozwalal na domykanie sa zaworow, mial zjechany walek rozrzadu, zjedzone szklanki popychaczy, progi na tulejach, porysowane panewki i wal.

: 07 sie pn, 2006 12:41 pm
autor: Banita
To urzadzonko, kroym ja sprawdzalem pokazywalo na innym gicie z przebiegiem 180K kolo 12-13 bar, wiec napewno u mnie bylo mniej :wink:, ale fakt, ze skoro walek zjedzony i zawory puszczaly to nie mogl dobrze jechac :)

Co do przyspieszacza, to moim zdaniem on nie ma takiego wplywu -dla przyklady xs z peknieta membrana jechal 170

: 07 sie pn, 2006 6:35 pm
autor: moralez
raczej nie mowisz o moim :P
170 zrobilem po wymianie przyspieszacza 8)
niestety nie umiem powiedziec jaka byla v-max z uszkodzonym ufo bo wtedy 140 to byl szok dla osoby ktora miesiac wczesniej zrobila prawko :lol: :mrgreen:

: 07 sie pn, 2006 6:42 pm
autor: Banita
przeciez sam nim tyle jechalem (150 gaz , 170 benzyna) :P

po wymianie bylo 180 i kabum :twisted:

: 07 sie pn, 2006 6:50 pm
autor: moralez
180 to bylo po zmianie licznika na gitowski 8)

co do przyspieszacza to chgw ale wiem ze jakos na poczatku byl zmieniany...

: 07 sie pn, 2006 7:07 pm
autor: Banita
pamietam, ale bez zmiany szedl na bank 170

: 08 sie wt, 2006 12:11 am
autor: basia
czerwony git z rozwalonym ufo szedł do 200 i zamykał skrzynie :P
:wink:

: 08 sie wt, 2006 7:32 am
autor: szmergiel
basia pisze:czerwony git z rozwalonym ufo szedł do 200 i zamykał skrzynie :P
:wink:
eeee, jak czerwony to możliwe, inszy kolor ... bym polemizował :P pozdro!!