Regulowane amorki Koni Sport a regeneracja

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
d_ARC
Uzalezniony
Posty: 887
Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
Numer Gadu-gadu: 2897169
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Regulowane amorki Koni Sport a regeneracja

Post autor: d_ARC »

Czy ma ktoś może info n/t regeneracji amorków Koni - chodzi o żółte Koni Sport - bo z tego co sie dowiedziałem w Zerkopolu nie jest to możliwe, no ale to w końcu konkurencja więc zanim zakupię wolę się upewnić :)
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Lord Devil »

Jezeli zerkopol moowi ze nie, to bym sie sluchal. Sa najlepsi, ale kiedys bylo tak ze mozna bylo do nich przytargac jakikolwiek amor i go regenerowali. Kup bilstieina B6 na grubej rurze, albo B12:). Mam do sprzedania komplet KONI SPORT ZOLTE prawie nowe, przejechaly jakies 600km w CTi i sa do niego za twarde. Mam do tego sprezyny sportowe. Komplet info na priv.
Car Valeting, Car Detailing.
Awatar użytkownika
d_ARC
Uzalezniony
Posty: 887
Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
Numer Gadu-gadu: 2897169
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: d_ARC »

Na razie mam na oku regulowanego gwinta i same amorki "do regeneracji" ale podeślij ofertę. Rozumiem, że regulowane na twardość z pod maski i ciężkie z nimi życie na lubelskich drogach ;) Co do sprężyn to jeśli amorki mają talerz na szerokie to nie będą mi potrzebne bo mam H&R. Czy wchodzi w grę wymiana na serię GTI (przód) lub komplet z 206 (w sam raz na wysokie felgi, w połączeniu z H&R spokojnie 17" wrzucasz, zawias sztywny ale świetnie wybiera dziurawe lubelskie drogi).

Pozdro
Darek
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Lord Devil »

O wymianie moge pomyslec jak zobacze dokladnie co masz, ale musi byc doplata z Twojej strony, chyba zdajesz sobie sprawe ile taki komplet kosztuje. Byl zakupiony w tym roku w Fosabie 4amory + sprezyny H&R
Car Valeting, Car Detailing.
Awatar użytkownika
d_ARC
Uzalezniony
Posty: 887
Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
Numer Gadu-gadu: 2897169
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: d_ARC »

Że dopłata to oczywiste, chodziło o "przyjęcie w rozliczeniu" ;)

Seria przód z GTI w czerwcu na przeglądzie miała 80-85%, amorki Record.

Jeśli chodzi o amorki z 206 to kto go tam wie co to (na amorku nie było firmy tylko napis "3B") z zewnątrz wyglądają dokładnie jak żółte Koni, tyle, że czarne. No ale lubelskie "drogi" wybiera znacznie lepiej niż seria, sprężyny to progresywne, zielone H&Ry do 205 - no ale co tu gadać, jak wrócisz odezwij się, pojedziemy w miasto i sam ocenisz :D
ODPOWIEDZ