Strona 1 z 1
Regulowane amorki Koni Sport a regeneracja
: 08 sie wt, 2006 2:30 pm
autor: d_ARC
Czy ma ktoś może info n/t regeneracji amorków Koni - chodzi o żółte Koni Sport - bo z tego co sie dowiedziałem w Zerkopolu nie jest to możliwe, no ale to w końcu konkurencja więc zanim zakupię wolę się upewnić
: 08 sie wt, 2006 4:15 pm
autor: Lord Devil
Jezeli zerkopol moowi ze nie, to bym sie sluchal. Sa najlepsi, ale kiedys bylo tak ze mozna bylo do nich przytargac jakikolwiek amor i go regenerowali. Kup bilstieina B6 na grubej rurze, albo B12:). Mam do sprzedania komplet KONI SPORT ZOLTE prawie nowe, przejechaly jakies 600km w CTi i sa do niego za twarde. Mam do tego sprezyny sportowe. Komplet info na priv.
: 08 sie wt, 2006 8:06 pm
autor: d_ARC
Na razie mam na oku regulowanego gwinta i same amorki "do regeneracji" ale podeślij ofertę. Rozumiem, że regulowane na twardość z pod maski i ciężkie z nimi życie na lubelskich drogach
Co do sprężyn to jeśli amorki mają talerz na szerokie to nie będą mi potrzebne bo mam H&R. Czy wchodzi w grę wymiana na serię GTI (przód) lub komplet z 206 (w sam raz na wysokie felgi, w połączeniu z H&R spokojnie 17" wrzucasz, zawias sztywny ale świetnie wybiera dziurawe lubelskie drogi).
Pozdro
Darek
: 10 sie czw, 2006 9:23 am
autor: Lord Devil
O wymianie moge pomyslec jak zobacze dokladnie co masz, ale musi byc doplata z Twojej strony, chyba zdajesz sobie sprawe ile taki komplet kosztuje. Byl zakupiony w tym roku w Fosabie 4amory + sprezyny H&R
: 10 sie czw, 2006 7:09 pm
autor: d_ARC
Że dopłata to oczywiste, chodziło o "przyjęcie w rozliczeniu"
Seria przód z GTI w czerwcu na przeglądzie miała 80-85%, amorki Record.
Jeśli chodzi o amorki z 206 to kto go tam wie co to (na amorku nie było firmy tylko napis "3B") z zewnątrz wyglądają dokładnie jak żółte Koni, tyle, że czarne. No ale lubelskie "drogi" wybiera znacznie lepiej niż seria, sprężyny to progresywne, zielone H&Ry do 205 - no ale co tu gadać, jak wrócisz odezwij się, pojedziemy w miasto i sam ocenisz