Do Gazowników

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
b182
Uzalezniony
Posty: 689
Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
Numer Gadu-gadu: 6262732
Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
Kontakt:

Do Gazowników

Post autor: b182 »

czy odkrecenie srubki na reduktorze z jednoczesnym przykreceniem sróby na rurce doprowadzajacej gaz do mixera cos zmienia. Wydawało mi sie ze jak mocno odkrece na reduktorze i przykrece na rurce to bedzie lepiej chodził na wolnych i mniej palił (przykrecona ta od mixera)
Ale efekt taki ze dobrze chodzi na wolnych ale z kolei spalił mi 15.8 l/100km w miescie (lekka noga bez gniecenia). Prosze o fachowa odpowiedz a nie typu jedz do gaziazy oni ustawia. Tyle ze tak ustawia ze lipnie to chodziło.
Poprostu chce troche teorii od kogos kto tym sie zajmuje i wie o co loto.
PS od czego zalezy to ze w aucie czuc gaz?? mowi sie ze to zle wyregulowana instalka ale na czym to polega dokładnie. Za ubogo czy za bogato.
Pug sprzedany
Awatar użytkownika
smug
Uzalezniony
Posty: 551
Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice

Post autor: smug »

Prosiles zeby byle kto sie nie wypowiadal,ale i tak cos napisze :P
Moim zdaniem na reduktorze powinienes ja wkrecic tak jak miales a reguluj tylko przed mixerem.Pomysl....jak pali Ci 15.8l/100km i czuc gaz w aucie to jaka ta mieszanka moze byc?Bo chyba to 15 na motor1.6 to nie norma.
Sprobuj go przytrzymac gdzies na 1800/min i wtedy krec srobka tak zeby silnik chodzil rowno i sprobuj podkrecac gaz do momentu gdy obroty przestana sie zwiekszac.Ja tak ustawialem i....auto do przodu jedzie,pali w miare ok 7.5/100.

ps.wydaje mi sie ze nie ma tu za wielu ludzi ktorzy by sie znali na gazie perfekcyjnie...
Powodzenia i sorry za wypowiedz :P :D
b182
Uzalezniony
Posty: 689
Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
Numer Gadu-gadu: 6262732
Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
Kontakt:

Post autor: b182 »

dzieki za pomoc spróbuje.
ps jaki masz silnik w pugu?
Pug sprzedany
Awatar użytkownika
smug
Uzalezniony
Posty: 551
Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice

Post autor: smug »

1.4 na gazniku z dwoma gardzielami.Ja sam przekladalem gaz z poloneza,tylko mixer musialem kupic.Jak narazie jezdzi calkiem calkiem.Teraz szukam tylko goscia ,ktory mi to zlegalizuje :P
Awatar użytkownika
MistrzuGT
Junior
Posty: 460
Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Walbrzych City

Post autor: MistrzuGT »

jakbys znalazl to daj znac, tez bym chetnie to zalegalizowal :P
Awatar użytkownika
TO-MI
Maniak
Posty: 1273
Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
Posiadany PUG: XU9J4
Numer Gadu-gadu: 604584106
Lokalizacja: Krosno/okol

Post autor: TO-MI »

jak to jest taki prosty gaz bez tych pierdułek od sondy lambda to robi sie tak:tą śrubą przy reduktorze ustawia sie tylko i wyłącznie skład mieszanki na wolnych obrotach wkręcasz albo wykręcasz tak żeby jak najlepiej chodził ale tyko na wolnych a ta śruba przed mikserem służy do wysokich obrotów jak ją za dużo dokręcisz to będzie uboga mieszanka spali zawory a przy tym dużo gazu i bedzie zamulony a jak za dużo odkręcisz to za bogata mieszanka i też dużo pali a jak ci czuć gaz w aucie to pewnie za dożo odkręciłeś to trzeba dobrać metodą prób albo dobry zakładzik gazowy powtarzam dobry a nie jakiś tam alem sie spisał może chociaż pomoge troszke :D
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? :)
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
Awatar użytkownika
zawodowiecleon81
Junior
Posty: 120
Rejestracja: 16 mar śr, 2005 9:45 am

Post autor: zawodowiecleon81 »

sruba na reduktorze reguluj na sam koniec po tym jak ustawisz optymalna ilosc gazu. Podnosisz obroty do 2500-3000 obrotow zubarzasz wkrecajac srube na rurze do miksera a pozniej ja wykrecasz do mometu tak jakby przestaly rosnac obroty i zubarzasz wkrecajac o pol obrotu. Puszczasz gaz i...... moze zgasnac bo w tym momecie krecisz leciutko!!! srubkaa od wolnych obrotow na reduktorze. Ciezko jest to opisac ale regulacja naprawde nie jest zbyt trudna. Jak smierdzi gazem tzn ze go zalewa i gaz sobie bokiem ucieka lub predzej jest nie przepalany.Jak zubozysz mieszenke to moze sie okazac ze sie wkreca do 3500 - 4000 obr. i nie chce isc dalej. Jak by cos bylo nie zrozumialego to pytaj!!!
niemożliwe od ręki, cuda w trzy dni !!!
Awatar użytkownika
MistrzuGT
Junior
Posty: 460
Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Walbrzych City

Post autor: MistrzuGT »

Zawodowiecleon81 -zamieszales troszke... :P
Ja wlasnie nie moge sie wkrecic wyzej niz wlasnie ok 4000obr, wiec musze troszke odkrecic przed mikserem??
b182
Uzalezniony
Posty: 689
Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
Numer Gadu-gadu: 6262732
Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
Kontakt:

Post autor: b182 »

dzieki zawodowiec :)
Pug sprzedany
Awatar użytkownika
zawodowiecleon81
Junior
Posty: 120
Rejestracja: 16 mar śr, 2005 9:45 am

Post autor: zawodowiecleon81 »

Jak nie mozesz wkrecic wyzej niz 4000 to wlasnie silnik "wysysa " wszystko z rurki gdzie jest dostarczany gaz wiec trzeba troszke odkrecic srube na niej . Moze byc rowniez tak ze reduktor sie "konczy" i trzeba zrobic regeneracje - kpl. membran ok 80 pln - robota na 2 godzinki w spokoju i przy piwku.! Najwazniejsze by wszytko dobrze poskreceac i bedzie gites.
niemożliwe od ręki, cuda w trzy dni !!!
b182
Uzalezniony
Posty: 689
Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
Numer Gadu-gadu: 6262732
Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
Kontakt:

Post autor: b182 »

A ja mam jeszcze kur.. jeden problem . Rano jak zapalam na gazie to 3-4 razy zakrece i odpali. Niestety jak juz sie nagrzeje i go zgasze to za fiksa nie chce zapalic. Ale wystarczy lekko go pchnąć i odpalić na biegu (na pycha) i od razu zaskakuje. Czym to idzie? PS zapalania na benzynie nie sprawdze bo mam walniety przepływomierz (klapa zgieta).
Pug sprzedany
ODPOWIEDZ