Do Gazowników
-
- Uzalezniony
- Posty: 689
- Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
- Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
- Numer Gadu-gadu: 6262732
- Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
- Kontakt:
Do Gazowników
czy odkrecenie srubki na reduktorze z jednoczesnym przykreceniem sróby na rurce doprowadzajacej gaz do mixera cos zmienia. Wydawało mi sie ze jak mocno odkrece na reduktorze i przykrece na rurce to bedzie lepiej chodził na wolnych i mniej palił (przykrecona ta od mixera)
Ale efekt taki ze dobrze chodzi na wolnych ale z kolei spalił mi 15.8 l/100km w miescie (lekka noga bez gniecenia). Prosze o fachowa odpowiedz a nie typu jedz do gaziazy oni ustawia. Tyle ze tak ustawia ze lipnie to chodziło.
Poprostu chce troche teorii od kogos kto tym sie zajmuje i wie o co loto.
PS od czego zalezy to ze w aucie czuc gaz?? mowi sie ze to zle wyregulowana instalka ale na czym to polega dokładnie. Za ubogo czy za bogato.
Ale efekt taki ze dobrze chodzi na wolnych ale z kolei spalił mi 15.8 l/100km w miescie (lekka noga bez gniecenia). Prosze o fachowa odpowiedz a nie typu jedz do gaziazy oni ustawia. Tyle ze tak ustawia ze lipnie to chodziło.
Poprostu chce troche teorii od kogos kto tym sie zajmuje i wie o co loto.
PS od czego zalezy to ze w aucie czuc gaz?? mowi sie ze to zle wyregulowana instalka ale na czym to polega dokładnie. Za ubogo czy za bogato.
Pug sprzedany
- smug
- Uzalezniony
- Posty: 551
- Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice
Prosiles zeby byle kto sie nie wypowiadal,ale i tak cos napisze
Moim zdaniem na reduktorze powinienes ja wkrecic tak jak miales a reguluj tylko przed mixerem.Pomysl....jak pali Ci 15.8l/100km i czuc gaz w aucie to jaka ta mieszanka moze byc?Bo chyba to 15 na motor1.6 to nie norma.
Sprobuj go przytrzymac gdzies na 1800/min i wtedy krec srobka tak zeby silnik chodzil rowno i sprobuj podkrecac gaz do momentu gdy obroty przestana sie zwiekszac.Ja tak ustawialem i....auto do przodu jedzie,pali w miare ok 7.5/100.
ps.wydaje mi sie ze nie ma tu za wielu ludzi ktorzy by sie znali na gazie perfekcyjnie...
Powodzenia i sorry za wypowiedz
Moim zdaniem na reduktorze powinienes ja wkrecic tak jak miales a reguluj tylko przed mixerem.Pomysl....jak pali Ci 15.8l/100km i czuc gaz w aucie to jaka ta mieszanka moze byc?Bo chyba to 15 na motor1.6 to nie norma.
Sprobuj go przytrzymac gdzies na 1800/min i wtedy krec srobka tak zeby silnik chodzil rowno i sprobuj podkrecac gaz do momentu gdy obroty przestana sie zwiekszac.Ja tak ustawialem i....auto do przodu jedzie,pali w miare ok 7.5/100.
ps.wydaje mi sie ze nie ma tu za wielu ludzi ktorzy by sie znali na gazie perfekcyjnie...
Powodzenia i sorry za wypowiedz
- MistrzuGT
- Junior
- Posty: 460
- Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Walbrzych City
jakbys znalazl to daj znac, tez bym chetnie to zalegalizowal
Peugeot 205 Coupe ;]
http://mistrzu.gt.prv.pl
http://www.mistrzugt.205.pl
http://www.mistrzugt.peugeot205.pl
http://mistrzu.gt.prv.pl
http://www.mistrzugt.205.pl
http://www.mistrzugt.peugeot205.pl
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
jak to jest taki prosty gaz bez tych pierdułek od sondy lambda to robi sie tak:tą śrubą przy reduktorze ustawia sie tylko i wyłącznie skład mieszanki na wolnych obrotach wkręcasz albo wykręcasz tak żeby jak najlepiej chodził ale tyko na wolnych a ta śruba przed mikserem służy do wysokich obrotów jak ją za dużo dokręcisz to będzie uboga mieszanka spali zawory a przy tym dużo gazu i bedzie zamulony a jak za dużo odkręcisz to za bogata mieszanka i też dużo pali a jak ci czuć gaz w aucie to pewnie za dożo odkręciłeś to trzeba dobrać metodą prób albo dobry zakładzik gazowy powtarzam dobry a nie jakiś tam alem sie spisał może chociaż pomoge troszke
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..?
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
- zawodowiecleon81
- Junior
- Posty: 120
- Rejestracja: 16 mar śr, 2005 9:45 am
sruba na reduktorze reguluj na sam koniec po tym jak ustawisz optymalna ilosc gazu. Podnosisz obroty do 2500-3000 obrotow zubarzasz wkrecajac srube na rurze do miksera a pozniej ja wykrecasz do mometu tak jakby przestaly rosnac obroty i zubarzasz wkrecajac o pol obrotu. Puszczasz gaz i...... moze zgasnac bo w tym momecie krecisz leciutko!!! srubkaa od wolnych obrotow na reduktorze. Ciezko jest to opisac ale regulacja naprawde nie jest zbyt trudna. Jak smierdzi gazem tzn ze go zalewa i gaz sobie bokiem ucieka lub predzej jest nie przepalany.Jak zubozysz mieszenke to moze sie okazac ze sie wkreca do 3500 - 4000 obr. i nie chce isc dalej. Jak by cos bylo nie zrozumialego to pytaj!!!
niemożliwe od ręki, cuda w trzy dni !!!
- MistrzuGT
- Junior
- Posty: 460
- Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Walbrzych City
Zawodowiecleon81 -zamieszales troszke...
Ja wlasnie nie moge sie wkrecic wyzej niz wlasnie ok 4000obr, wiec musze troszke odkrecic przed mikserem??
Ja wlasnie nie moge sie wkrecic wyzej niz wlasnie ok 4000obr, wiec musze troszke odkrecic przed mikserem??
Peugeot 205 Coupe ;]
http://mistrzu.gt.prv.pl
http://www.mistrzugt.205.pl
http://www.mistrzugt.peugeot205.pl
http://mistrzu.gt.prv.pl
http://www.mistrzugt.205.pl
http://www.mistrzugt.peugeot205.pl
- zawodowiecleon81
- Junior
- Posty: 120
- Rejestracja: 16 mar śr, 2005 9:45 am
Jak nie mozesz wkrecic wyzej niz 4000 to wlasnie silnik "wysysa " wszystko z rurki gdzie jest dostarczany gaz wiec trzeba troszke odkrecic srube na niej . Moze byc rowniez tak ze reduktor sie "konczy" i trzeba zrobic regeneracje - kpl. membran ok 80 pln - robota na 2 godzinki w spokoju i przy piwku.! Najwazniejsze by wszytko dobrze poskreceac i bedzie gites.
niemożliwe od ręki, cuda w trzy dni !!!
-
- Uzalezniony
- Posty: 689
- Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
- Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
- Numer Gadu-gadu: 6262732
- Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
- Kontakt:
A ja mam jeszcze kur.. jeden problem . Rano jak zapalam na gazie to 3-4 razy zakrece i odpali. Niestety jak juz sie nagrzeje i go zgasze to za fiksa nie chce zapalic. Ale wystarczy lekko go pchnąć i odpalić na biegu (na pycha) i od razu zaskakuje. Czym to idzie? PS zapalania na benzynie nie sprawdze bo mam walniety przepływomierz (klapa zgieta).
Pug sprzedany