Strona 1 z 2

: 14 sie pn, 2006 10:55 pm
autor: RaveMan
zanim zaczne mala prosba do moderatorow zeby od razu nie blokowali tego posta, zlitujcie sie szukalem w postach ale nigdzie konkretu nie ma!!!.
A wiec do rzeczy wyjalem obrotek i zrobilem fotke kostki te liczby to numery pinow na kostce prosze konkretnie gdzie + gdzie masa i gdzie sygnal.
Serdeczne pozdrowienia dla Pary:D

Dodano po 1 minutach:

aha i sory za jakosc ale komorka robilem tego fotexa :twisted:

: 15 sie wt, 2006 12:37 am
autor: Dżon Dobra Nadzieja
chyba musisz poczekać na Pagiego ;)

pozdr

: 15 sie wt, 2006 10:26 am
autor: RaveMan
dodam ze kostki z pinow 3i4 sa zmostkowane natomiast pozostale 2 sa osobne. Moge powiedziec ze wszystkie 3 kable mam juz wyprowadzone do deski tylko nie znam kolejnosci ich podlaczenia do zegarow. Przy okazji jak juz pisze powiedzcie mi czy czujnik poziomy cieczy znajduje sie w chlodnicy z lewej strony patrzac od przodu? jezeli tak to powiedzcie mi jak powinne byc do niego podlaczone kable bo okazuje sie ze one sa ale kostki brak :twisted: wiec pozostaje kombinowac tylko nie wiem jak to podlaczyc. Pozdro

: 15 sie wt, 2006 10:47 am
autor: zawodowiecleon81
PISALEM o podlaczeniu obrotomierza ze 3 razy! Robilem zdjecia i opisywalem wyprowadzenie z kostki i deski! Opcja szukaj napewno pomocna bedzie!!!!

: 15 sie wt, 2006 7:37 pm
autor: RaveMan
no to mi pokaz bo jakos nigdzie nie moge tego znalezc

Dodano po 8 godzinach 39 minutach:

kured nie dziala ten obrotek podlaczylem tak jak mowiliscie w starych postach ze 3 i 4 to sygnal, 3 masa, 4 +, moze zle cos podlaczylem zasilanie (to po przekreceniu kluczyka) i mase wzialem z tablicy bezpiecznikow. Pomozcie bo mi sie cierpliwosc konczy

: 16 sie śr, 2006 5:35 pm
autor: RaveMan
juz sam nie wiem skad najlepiej pociagnac plus i mase do obrotka?

: 16 sie śr, 2006 11:18 pm
autor: cheatoss
z zasilania kostek licznika. wtedy obrotka bedzie zasilana po przekreceniu kluczyka... chyba rozsadnie =]

: 16 sie śr, 2006 11:46 pm
autor: RaveMan
z zasilania kostek licznika? czyli co poszukac gdzie w kostkach jest plus i tam sie podpiac? a masa tak samo czy ciagnac z komory silnika?

: 16 sie śr, 2006 11:59 pm
autor: cheatoss
masa tak samo. jak nie chcesz do kostki to mase masz tez podpieta do deski rozdzielczej (od wewnatrz przykrecona jest kostka) po zdjeciu daszka, licznika i chyba jeszcze obudowy stacyjki powinienes wewnatrz gdzies dojrzec, ale lepiej jest po prostu wziac + i - z kostek

: 18 sie pt, 2006 8:03 pm
autor: RaveMan
dobra Pany, obrotek za czal dzialac dopiero jak pociagnalem przewod sygnalowy z cewki (na tym z kompa nie dziala za Chiny) powiedzcie mi od razu jakie mniej wiecej obroty powinien miec silnik po odpaleniu. Dodam ze troche ciezko chodzi wskazowka ale jutro rozbiore i to dopracuje. Mam silnik TU3M monojetronic 1,4. Pozdro i dzieki za cierpliwosc

: 18 sie pt, 2006 11:09 pm
autor: cheatoss
=]

nie widzialem jeszcze zeby ktos tutaj pisal o podlaczaniu obrotki od benzyny z kompa. wszyscy ciagneli sygnal z cewki.

co innego w przypadku DIESELa, na ktorego jest poswiecony osobny temat, diesel tak jakby cewki zaplonowej nie ma. niektorzy brali sygnal z "kostki diagnostycznej", ci ktorzy jej nie mieli bezposrednio z komory silnika.

obroty, roznie... cieply silnik powinien miec okolo 800-900obr/min jesli sie nie myle. a swiezo po odpaleniu to juz nie wiem =] moze byc nawet powyzej 1000

: 19 sie sob, 2006 11:04 am
autor: RaveMan
no moze nie z kompa ale gdzies tam w czelusciach deski rozdzielczej znalazlm kablelek ktory wg. haynesa jest odpowiedzialny za obrotek, zreszta niewazne wkurwia mnie juz ta cala przekladka dlatego skladam calosc do kupy i jak mi checi wroca to znowu sie za to zabiore

Dodano po 1 minutach:

mam wrazenie ze ten obrotomierz zle pokazuje ale nie mam pojecia jak to ustawic jak nalezy, a pewni mi niekt nie pomoze bo to zapewne juz bylo milion tysiecy razy :(

: 21 sie pn, 2006 11:29 pm
autor: DJPreZes
Mozliwe, ze pokazuje o polowe mniej. Jutro postaram sie pomoc, ale juz padam na cyce :P

: 22 sie wt, 2006 12:12 pm
autor: RaveMan
no to bylbym niezmiernie wdzieczny

: 22 sie wt, 2006 9:17 pm
autor: DJPreZes
No wiec, jesli zasilanie podlaczyles dobrze (a musiales, skoro cokolwiek pokazuje) a mimo to nie pokazuje dobrze, to albo masz zaklocenia na kablach (jesli ciagnales od nowa) albo pokazuje polowe prawdziwych (tak sie dzieje w niektorych wersjach, w ktorych jest podwojna cewka) . Znajomy w BXie z silnikiem 1,6i (XU jakies) zakladal obrotka... Po bojach udalo mu sie na tyle, ze pokazywal polowe sygnalu. Potem zalozyl nieoryginalny obrotek i pokazywalo dobrze. Za moja namowa wpial sie w 6 pin w kompie (na forum tutaj znalazlem, ze chodzi o 6 pin :P ) i co ciekawe oba pokazuja dobrze :?: 8)7 Pociagniety kabel prosto z cewki - tylko ten nieoryginalny pokazuje co trzeba.