HRYNO - CZYTAJ! Wracamy od Ciebie z żoną i nagle PUG traci
: 28 sie pn, 2006 11:13 pm
na obrotach! Zaczyna się dusić, więc zostaje przełączony na paliwo. I Tu niespodzianka - TEN SAM OBJAW - obroty gwałtownie spadają, włączą się ulubiony wskaźnik [STOP] i silnik przestaje pracowac, od tak. Dopiero zaczyna pracowac na "2 bieg-u" (klasyczny "zapych") i wysokich obrotach - hamowanie ręcznym przy wduszonym gazie to nie jest aż atrakcja, gdy co 250 m krzyzowka!
CO SIĘ KU#$%% DZIEJE z tym pier#$%$% GTI?
Włozyliśmy 400 zł w: alternator i regulator napiecia, a następnie akumulatror - 200 zł. Razem - 600 zł. A to g@#$% nadal nie działa!
POMOCY !!
Chcę to GTI,ale jak tak dalej pójdzie - rozkręcam i sprzedaję na części,a buda na złom!
CO SIĘ KU#$%% DZIEJE z tym pier#$%$% GTI?
Włozyliśmy 400 zł w: alternator i regulator napiecia, a następnie akumulatror - 200 zł. Razem - 600 zł. A to g@#$% nadal nie działa!
POMOCY !!
Chcę to GTI,ale jak tak dalej pójdzie - rozkręcam i sprzedaję na części,a buda na złom!