do gazowników chyba...
do gazowników chyba...
205 XL z 1987 roku (leżak 1,1).
był w remoncie zawieszenia, po odebraniu wyszło, że jedna ze świec nagle przestała palić a jak się jechało na dość wysokich obrotach i nagle wcisnęło sprzęgło, to gasł. Wszystkie świece wymieniono i chodziłby ok, ale jest pewien problem: nadal NA GAZIE jak się przy szybkiej jeździe wciśnie sprzęgło (i oczywiście puści gaz) to gaśnie. NA BENZYNIE tego problemu nie ma.
efekt jest taki, że mając zamiar się zatrzymać z dosć szybkiej jazdy, muszę puścić gaz i odczekać kilka chwil zanim wcisnę sprzęgło i luz (tak lubię robić , bo inaczej zgaśnie.
ten problem zauważył mechanik i przeczyścił filtr gazu (nie wymienił, bo nie było takiej możliwości), ale powiedział, że wymiana na nowy załatwi sprawę. ma rację? czy przyczyna może być także inna?
z góry dziękuję!
był w remoncie zawieszenia, po odebraniu wyszło, że jedna ze świec nagle przestała palić a jak się jechało na dość wysokich obrotach i nagle wcisnęło sprzęgło, to gasł. Wszystkie świece wymieniono i chodziłby ok, ale jest pewien problem: nadal NA GAZIE jak się przy szybkiej jeździe wciśnie sprzęgło (i oczywiście puści gaz) to gaśnie. NA BENZYNIE tego problemu nie ma.
efekt jest taki, że mając zamiar się zatrzymać z dosć szybkiej jazdy, muszę puścić gaz i odczekać kilka chwil zanim wcisnę sprzęgło i luz (tak lubię robić , bo inaczej zgaśnie.
ten problem zauważył mechanik i przeczyścił filtr gazu (nie wymienił, bo nie było takiej możliwości), ale powiedział, że wymiana na nowy załatwi sprawę. ma rację? czy przyczyna może być także inna?
z góry dziękuję!
aaaa.... pewnie masz rację! jak go oddawałem w ręce mechanika, to taka czarna rura była schowana za chłodnicę, a jak go odebrałem, to była naciągnięta na jakąś inną rurkę idąca do przodu... teraz wiem dlaczego jak szybko jedzie to taki efekt jest...
a na czym polega to wydmuchiwanie? dlaczego z benzyną tak nie jest?
przepraszam, za dociekliwość, ale tu zawsze się czegoś można dowiedzieć
a na czym polega to wydmuchiwanie? dlaczego z benzyną tak nie jest?
przepraszam, za dociekliwość, ale tu zawsze się czegoś można dowiedzieć
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ewentualnie niech ktoś wyreguluje Ci "gaz" - to tez potrafi pomóc w tym przypadku.
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
nie wydmuchuje gazu(bo niby gdzie go ma wdmuchnac) tylko w ukladzie dolotowym(powyzej przepustnicy) przestaje panowac podcisnienie(powietrze jest wtlaczane pedem powietrza w wiekszej ilosci niz jest zasysane przez silnik) a to niestety jest konieczne do wyssania gazu z parownika (dotyczy instalacji 1 i 2 generacji)Banita pisze:wydmuchuje ci gaz po prostu -musisz zaslonic jakos wlot powietrza do rury doprowadzajacej je(powietrze) do silnika i bedzie gites
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
To jest problem w niemal więkrzosci aut...ja miałem do w trzech..jest dokładnie jak mówią...pęd powietrza powoduje zmianę ciśnienia przed przepustnicą oraz skład mieszanki, gaz ulego rozrzedzeniu..a samocgód jak wiadomo na powietrze nie pociągnie.hihihi...żeby tego u niknać można jak piszą pozostali przesłonić wlot powietrza, ale ja radziłbym w jakiś sposób odwrócić wlot powietrza, tak by był skierowany w miejsce, gdzie podczas jazdy nie ma bezpośredniego przepływu powietrza. Np. gdzieś pod lampę lub inne osłoniete od pędu powietrza miejsce.
Powodzenia...daj znać czy pomogło...
Powodzenia...daj znać czy pomogło...
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Ja mówiłem o klasycznym układzie...no ale każde auto indywiddulanie reaguje na gaz./...
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Ciesze się bo doskonale wiem jakie to uperdliwe jak silnik gaśnie gdy chciałoby sie depnąć..hihi
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
hehehehe...no cóż..moje 1.4 to też nie rakieta..ale liczy sie to deptanie, kazdy depcze na ile mu materii staje..hehehe..najgorsze jest mówić ze sie depcze a fura w garaży stoi...
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl