na 5 biegu brak mocy

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
rahueme
Junior
Posty: 121
Rejestracja: 13 wrz śr, 2006 2:41 pm

na 5 biegu brak mocy

Post autor: rahueme »

Ostanio zauwazylem ze autko nie moze sie wiecej rozpedzic niz 120 ;/ dalej juz mu ciezko idzie a mam puga 1.1 tak jakis tydzien temu jeszcze lecialem nim bez problemu 150km/h czego to moze byc wina, na nizszych biegach tzn do 4 bardzo dobrze sie zbiera, a zwlaszcza po wymianie filtra , myslalem ze z ta predkoscia to po jego wymianie sie polepszy a tu dalej tak samo...co radzicie zrobic ?
Awatar użytkownika
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1417
Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)

Post autor: grzechuuu205 »

wiesz co.... moze sie dławi.. jaki masz tem filtr? jakies zdjecie i jaki dolot masz? popratu moze za duzo powietrza łapac i sie dławi

Dodano po 3 minutach:

widziałem juz twój dolot i filtr... hm... a na innych biegach wkreca sie na wysokie obroty?

moze za szeroka ta rura od dolotu... (albo za cieżski teraz jest jak dołożyles ten filtr heheh ;) 8)
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu :) :)
Obrazek
Awatar użytkownika
rahueme
Junior
Posty: 121
Rejestracja: 13 wrz śr, 2006 2:41 pm

Post autor: rahueme »

hehe wlasnie juz wczesniej przed zmiana filtra bylo to samo, i pomyslalem ze mozliwe ze orginalny juz pora wymienic na innych biegach sie bardzo dobrze wkreca na obroty i to duzo lepiej niz za czasow jak lecial jeszce te 150km/h tylko jakos tak na 5 ciezko ;/ nawet jak poprzeciagam na biegach to na tej piatce nie zbiera ;/
Awatar użytkownika
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1417
Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)

Post autor: grzechuuu205 »

hmmm no to niewiem... czyżby cos z skrzynią? - niewiem... albo jakis ogranicznik masz hehe
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu :) :)
Obrazek
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

a może sprzęgło sie ślizga...
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
rahueme
Junior
Posty: 121
Rejestracja: 13 wrz śr, 2006 2:41 pm

Post autor: rahueme »

sprzeglo wlasnie dobrze bierze, a jak by sie slizgalo to by slychac bylo by ze silnik wchodzi na wysokie obroty jak depne na maxa gaz...a tak to tak jak by sie strasznie powoli rozpedzal... wczesniej tak napewno nie bylo ;/ ehh moze paliwo ...tankowalem na NESTI ? albo cos z wtryskiem nie tak...kurcze nie znam sie na tym jeszcze za dobrze ;/
Awatar użytkownika
cheatoss
Maniak
Posty: 1656
Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: cheatoss »

neste. kiedys tam tankowalem, teraz nie ma duzej roznicy pomiedzy na przyklad bp. stwierdzilem ze szkoda ryzykowac. z jednego zrodla slyszalem ze neste ma paliwo z shella. z drugiej strony taryfiarze odradzaja neste i nie tankuja tam =] to tez jakis znak.

mowie o ropie =]
ObrazekObrazekObrazek

sprzedany :(
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

ee... akurat na neste (w Katowicach..i gdańsku :) paliwko jest spoko, to znaczy 95, jakoś nie widze problemów z przyspieszeniem :D
PS. czy około 12-13 sekund od 80-120 na piątce to dobry wynik??
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
cheatoss
Maniak
Posty: 1656
Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: cheatoss »

ja mowie o szczecinskich neste. bo kolega jest ze szczecina. a roznica jest. na przyklad u nas ropa dla shell'a i bp idzie z tego samego zrodla =] wiem od kierowcy ktory paliwo przywozi =]
ObrazekObrazekObrazek

sprzedany :(
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

Nesta jest spoko. Może wrócicie do tematu.

5 jest tak zwanym "nad biegiem" co oznacza że prędkośc obrotowa kół jest większa niż silnika a aby w takiej sytuacji się rozpędzić trzeba mieć MOC.

Coś z mocą nie tak, ale czemu.......
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

aule pisze:Nesta jest spoko. Może wrócicie do tematu.

5 jest tak zwanym "nad biegiem" co oznacza że prędkośc obrotowa kół jest większa niż silnika a aby w takiej sytuacji się rozpędzić trzeba mieć MOC.

Coś z mocą nie tak, ale czemu.......
:shock: :shock: :shock:

4tys RPM -powiedzmy, ze obwod kola to 1.5m

6tys m /min to skromne 360 km/h :lol: :lol:
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

Banita pisze:
:shock: :shock: :shock:

4tys RPM -powiedzmy, ze obwod kola to 1.5m

6tys m /min to skromne 360 km/h :lol: :lol:
Kolega mnie źle zrozumiał.

"Nadbieg służy do zwiększania prędkości obrotowej wału napędowego w odniesieniu do prędkości obrotowej wału korbowego, kosztem zmniejszenia w tym samym stosunku przenoszonego momentu obrotowego. W nadbieg wyposaża się samochody użytkowane w sprzyjających warunkach drogowych, przy niewielkich oporach ruchu (np. na autostradach). Posługiwanie się nadbiegiem pozwala na zwiększanie prędkości jazdy bez podwyższania prędkości obrotowej wału korbowego, co przy przebywaniu płaskich odcinków drogi zapewnia znaczne oszczędności w zużyciu paliwa."
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

aule pisze:
Banita pisze:
:shock: :shock: :shock:

4tys RPM -powiedzmy, ze obwod kola to 1.5m

6tys m /min to skromne 360 km/h :lol: :lol:
Kolega mnie źle zrozumiał.
ar ju siur?
aule pisze: 5 jest tak zwanym "nad biegiem" co oznacza że prędkośc obrotowa kół jest większa niż silnika
tak od siebie dodam, ze w zadnej 205 nie ma nadbiegu.
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

Dobra może mi się coś pomieszało :oops:

A co z problemem naszego kolegi ??
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

zagadka 8)

albo zalacza sie air-brake jak w f-22, albo jakis problem ze skrzynia, albo cos zle nam opisuje :wink:
ODPOWIEDZ