Co będzie po założeniu głowicy z 1.9 130km do 1.6 104km?
- Jaca1984
- Junior
- Posty: 121
- Rejestracja: 10 cze sob, 2006 7:00 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Mikołów
- Kontakt:
Co będzie po założeniu głowicy z 1.9 130km do 1.6 104km?
Jak w temacie - będzie coś z tego?? Czy muszę coś zmieniać? Jaki uzyskam stopień sprężania ? Czy spasują kolektory? Dzieki za odp.
Tutaj powinien sie Kaktus wypowiedziec bo bedzie wiedzial na 100% ale pasowac bedzie, stopien sprezania pozostanie bez zmian, jedynie zyskasz wieksze zawory co powinno sktukowac odrobine wieksza moca (tak 5- 10KM).
Oczywiscie zakladam ze masz kompletna glowice z walkiem, zaworami itp.
Oczywiscie zakladam ze masz kompletna glowice z walkiem, zaworami itp.
Peugeot 205 GRIFFE Sliczny zielony i z sercem lwa
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
- Jaca1984
- Junior
- Posty: 121
- Rejestracja: 10 cze sob, 2006 7:00 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Mikołów
- Kontakt:
Kiedyś pytałem Kaktusa o głowicę i zaproponował mi A grupową - wynik ok 130km na seryjnym wałku 1.9 130km, ale sam nie wiem czy potrzebuję taką do kjs czy sprintów. Kupiłem silnik 1.9 130km i zastanawiam się nad przełożeniem głowicy. Najpierw sprawdzilbym tylko szczelność i wymienił uszczelniacze. Czyli powinienem uzyskać moc 115 jak w pozniejszych 1.6.. Pytanie czy warto sie w to bawić.hmmm
Na to pytanie musisz sobie sam odpowiedziec ale ogolnie tuning silnikow jest dosyc kosztowny i za 200 - 500 zl to nic nie da zrobic.Jaca1984 pisze:Pytanie czy warto sie w to bawić.hmmm
Wedlug mnie to lepszym rozwiazaniem jest zrobic remont tego 1.9 a pozniej przelozyc z tym ze trzeba miec jeszcze kompa z 1.9 GTI.
Peugeot 205 GRIFFE Sliczny zielony i z sercem lwa
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
No troche dupiato ale chodzic bedzie, roznica jest nawet pomiedzy kompami z 1.9 GTI (105 a 130KM)
Peugeot 205 GRIFFE Sliczny zielony i z sercem lwa
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
-
- Uzalezniony
- Posty: 689
- Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
- Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
- Numer Gadu-gadu: 6262732
- Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
- Kontakt:
ja niewiem nawet który mam model 105 czy 115 KM. Za duzo poprzedni własciciel grzebał. Niewazne. Tak czy siak zmianie musi ulec wałek rozrzadu bo duzo ponad sfazowania zurzyty. Sa sprtzeczne opinie i ponoc obie od Kaktusa. Jedni pisza ze głowicea z 1.9 poprawi osiagi autka bo wieksze zawory a inni ze osłabi go bo bedzie mniejszy stopien sprezania. Jak to jest naprawde. Nie chodzi mi o podnoszenie mocy tylko o to zeby auto szło jak nalezy.
Pug sprzedany
- Jaca1984
- Junior
- Posty: 121
- Rejestracja: 10 cze sob, 2006 7:00 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Mikołów
- Kontakt:
jesli chodzi o glowice to wyjasnilismy to z Przecinakiem ale skasowali te posty... majkelus pisał że obniża stopień spreżania - ale tylko głowica 1.9 105KM bo ma głęboką komorę spalania, te 122 i 130 pasują bez zmian i są podobne do tej z 1.6 115KM a wałek przypomina Świątka GT do 1.6 . Wiec pozostaje stopien sprezania na poziomie ok 9.5 i ponoć fajnie juz jezdzi na takiej konfiguracji. Pozdrawiam
- samer
- Uzalezniony
- Posty: 741
- Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Kolega mial AXa 1.1 i na skrzyzowaniach wygrywal ze wszystkimi znajomymi z Jim Squad (taka opolska grupa tuningowa) , hehe, ale tylko do 2 biegu
Waga robi swoje.
A na zawodach to wazne jest doswiadczenie, sam po sobie moge powiedzec, bo na poczatku w KJSach startowalem nasza rajdowka (130KM),a w tym sezonie 3 KJsy jechalem Dieselem i robilem lepsze czasy niz dwa lata wczesniej rajdowym autem
Waga robi swoje.
A na zawodach to wazne jest doswiadczenie, sam po sobie moge powiedzec, bo na poczatku w KJSach startowalem nasza rajdowka (130KM),a w tym sezonie 3 KJsy jechalem Dieselem i robilem lepsze czasy niz dwa lata wczesniej rajdowym autem