cze!
chcialbym sie tylko pochwalic , ze zrobilem sobie hydrauliczny reczny w moim pugu 1.6 gti na bebnach i musze przyznac ze dziala super (tylko belka zaczela piszczec Wykorzystalem pompe sprzęgła z nexii - ma małą średnicę i odpowiednią budowę- tył dalej dziala jak hamuje nożnym. Teraz mam w planie zrobić regulator siły na tył. moze ktos ma lub wie jak? aha i jeszcze jedna prosba : http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?t=9343
Hydrauliczny reczny.. :]
- Jaca1984
- Junior
- Posty: 121
- Rejestracja: 10 cze sob, 2006 7:00 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Mikołów
- Kontakt:
zgadza się: w miejscu łączenia się przewodu poprowadzonego na tył podpiołem dopływ do pompy i powrót. Pompa z nexii ma wejście ze zbiorniczka wyrównawczego z takim samym gwintem co przedód hamulcowy i tam podpiołem dopływ z pompy nożnej. Dobra dźwignia i hamulec gotowy. Nie dawałem zaworków, bo przecież gdy naciskam tłok pompy zamyka ona kanał ze zbiorniczka! obudowa jest jeszcze "surowa" ( brak czasu )jak skończe prześle fotke. na allegro widzialem pompe za 30zł? nowa ok 95zł jeszcze do tego przewody hamulcowe i plyn ok 50zł i troche blachy, srubek
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Kup regulator sily hamowania do 205 zwykly, i go mozna przerobic.
Tak mialy Pucharowe 206 w polsce rozwiazany ten problem. Kolektor mocujesz kolo recznego i jest bomba!
Tak mialy Pucharowe 206 w polsce rozwiazany ten problem. Kolektor mocujesz kolo recznego i jest bomba!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora