Strona 1 z 1

Wibracje i ściąganie

: 28 wrz czw, 2006 9:58 am
autor: jastom
Tak, jak w temacie. Przeszperałem forum i coż...

Tak więc najpierw drgania były przy 100-120 na 5 (kierownicy nie wyrywało, ale było wkurzające)

Teraz zauważyłem, że również przy mniejszych prędkościach, ale tylko wyczuwam na równej nawierzchni (tak własnie oddali kilka odcinków w Łodzi, więc idealnie można sprawdzać)

Do tego dodam, że ściąga mnie w lewo, koła grzeją się raczej równo, trochę jakby tłucze się kierownica - (luz niewielki)

Wahacz był prawy walnięty, więc wymieniony, na zwrotnicy wszystko git.

Sprawdzę wyaważenie opon, bo może a nóż któraś (prawą przed wymianą wahacza wpadłem w dotkliwą dziurę) wiecie jaki koszt wyważenia?

Jak macie inne pomysły co sprawdzić, to będę wdzieczny
- czy to może wina być przekładni
- czy może poducha pod silnikiem padła i stąd te drgania, ale co miałoby to do ściągania
- tylko ku...rcze nie straszcie półosiami, bo to boli jak drzazga w dupie

: 28 wrz czw, 2006 10:39 am
autor: szmergiel
opona, albo niewyważona albo uszkodzona i ma deformacje. mozesz zamienic stronami koła, lewa -> na prawą i jak zacznie zciągac w przeciną strone to bingo!!

: 28 wrz czw, 2006 10:42 am
autor: Pieraś
jesli silnik ma drgania to podejrzewam ze przy duzych predkosciach tez moze jakies drgania wprowadzac ... poza tym lepiej ja wymien by Ci silnik nie wyskoczyl :wink:

: 29 wrz pt, 2006 7:56 am
autor: oloolo10
na bank zdeformowane opony i nie wyważone z przodu.tak jak napisał wcześniej szmergiel.pozdro

: 29 wrz pt, 2006 8:53 am
autor: jastom
Rzeczywiście lewa felga była niewyważona. Zobaczymy przy większej prędkosci na trasie. Narazie na równym poprawa. Jednak ściąganie zostało, nie zawsze ściągnie, ale chęcie ma.

Czy może być tak, że jak zmieniłem prawy wahacz, a lewy został stary (chociaż jeszcze nie tłucze się) to ma to wpływ na ściaganie?

Albo może guma na stabilzatorze lub końcówka drążka?

hmm, sprawdzę na trasie

a może amor do bani....ale lewy?