po wymianie paska rozrządu - problem

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
szmergiel
Junior
Posty: 345
Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: piotrków trybunalski

po wymianie paska rozrządu - problem

Post autor: szmergiel »

wymieniłem pompe, zimering na wale, pasek i mam taki problem, pół silnika zawalone olejem <głównie osłona paska alternatora od środka>. dziwne jest to ze pasek jest czysty a jak wtedy miałem zimering rozwalont to tylko micha była brudna. a teraz tak jak by wyciek był gdzieś w okolicach górnego mocowania alternatora. mam nadzieje że zimerin sie nie rozpadł po paru obotach

pyt. 1

czy nie dokonca wsuniety bagnet <milimetr wystawał> mógł dać taki efekt. rurka bagnetu jest sucha, ale może coś wytrysneo na wirnik alternatora?? jechałem ostatnio dość szybko wiec ciśnienie było. czasem juz miałem wysuniety lekko vbagnet i nic nie rzygało.

pyt. 2

czy któraś ze srób mocujących osłone paska <plastik> jest przetotowa <może nia olej lecieć>. przyznam że z powopdy popękanego plastinu przykreciłem je delikatnie.


CO MOGłEM żLE ZłOżYć!! ZAKłADAM żE ZIMERING JEST DOBRY <OBEJRZAłEM GO DOBRZE ZANIM WSUNąłEM> POMOCY!!
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Post autor: Orfister »

Hm....simeringi mają od wewnątrz taką "wargę" ze sprężynką..mozliwe ze ci sie podwinęła jak zakładałeś na wał..wtedy bedzie rzygać jak moj kumpel ostatnio na imprezie.... 8)7
Przez bagnet nie sądze by wywalało...
chodziło Ci chyba o obudowę paska rozrządu a nie paska alternatora?
śruby mocujące obodowe paska rozrzadu nie są wkręcane w otwory przelotowe, wiec spod nich lecieć nie moze.. 8)7
Awatar użytkownika
Marin205
Peugeot 205 Master
Posty: 3172
Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
Numer Gadu-gadu: 4777015
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontakt:

Post autor: Marin205 »

bagnet raczej nie - wydaje mi się że coś z tym simeringiem nie tak - czeka Cię reklamacja
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.

http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

nie pozostaje ci nic, tylko spryskac to plynem do mycia silnikow i obserwowac...
Awatar użytkownika
szmergiel
Junior
Posty: 345
Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: piotrków trybunalski

Post autor: szmergiel »

wiecie, dziwne jest to że pasek jest czysty. stary jak sie dotknęło to brudził, był tłusty. podejrzewam jeszcze jedno. śruby mocujące do bloku wspornik alternatora, były lekko lużne. a że teraz mam luzny pasek klinowy <łożysko alternatora miałczy>, to moze coś zaczeło cieknąć <czy są przelotowe te otwory na sruby??> piszac o brudnej osonie miałem na mysli tą na dole od paska klinowego <chroni go przed woda i błotem>. obejrze wszystko, wyczysze, skrece i zobaczym. a co do zimeringa. nie chodzi on bezposrednio po wale tylko na takim dystansie z podkładka od strony paska. wsuwa sie go po założeniu zimeringa i dlatego nie powinien sie zawijać przy wbijaniu, ale ..... pozdro!!
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Post autor: Orfister »

Ciężka sprawa...ale nie sądze by jakiś żabojad wymyślił otwór do mocowania ostrzętu na bloku silnika, który miałby stycznosc z układem smarowania,...Banita dobrze gada...po umyciu i krótkiej jeździe bedzie jak na dłoni widać co gdzie cieknie...
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

zadnej jazdy 8)7 -powietrze rozmaze wszystko po calej okolicy
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

JEśli to w okolicy bagnetu, a pod simeringami jest czysto, to to bagnet!!
Miałem tak u siebie w trakcie testów. Troche pocisnałem, a jechałem bez maski... i mi wywaliło olej na szybe.
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
ODPOWIEDZ