turbodoładowanie 1.4
-
- Nowicjusz
- Posty: 92
- Rejestracja: 17 wrz ndz, 2006 6:54 pm
- Posiadany PUG: 406 2.1 td familiale
- Numer Gadu-gadu: 8397047
- Login tlen: 3173277
- Lokalizacja: sosnowiec
turbodoładowanie 1.4
czy zna sie ktos, wie moze czy dałoby rade zamontowania turbo lub biturbo do silnika 1.4(leżak) na dwoch gażnikach bo nie moge doczekac sie odpowiedzi od firm tuningowych, uznacie to pewnie za chore ale ja mysle ze byloby fajnie miec biturbo w 1.4 :0...pozdrawiam
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
byyyyy łooooo znaczy sie .. kiedyś na forum ktoś zapodał linki do kolesia z holandii bodajże (a jakże:P) i on z tego co pamiętam wycisnął z 1,4 coś.. 110 KM??
aha... leżak -odpada , tamto był TU3
leżak ma kiepściuchne smarowanie, chyba go zabijesz za szybko (popatrz w dane techniczne, na ciśnienie oleju)
aha... leżak -odpada , tamto był TU3
leżak ma kiepściuchne smarowanie, chyba go zabijesz za szybko (popatrz w dane techniczne, na ciśnienie oleju)
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Pamietam, ze wycisnal chyba wiecej, ale...zle ten silnik skonczyl Lezak na dwoch gaznikach slaby nie jest, a jak chcesz wiecej to radze zmienic samochod (swap jakiegos TU nie bedzie oplacalny raczej, a XU to zupelnie inne mocowania (w TU chyba tez zreszta inne) i duzo zachodu - wg mnie nie warto)
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
globus miał garrosa turbo ale silnik TU i pare razy rozmawialiśmy na ten temat ale najlepiej zapytaj go osobiście, jego obecny nick HDi
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
Ja też zastanawiałem się poważnie nad Turbo do mojego 1.4 84 KM ale sprawa mało opłacalna od strony finansowej taniej wychodzi SWAP 1.9 a masz wtedy silnik mniej awaryjny - bo jeśli ma ktoś wsadzić turbo i chcesz nim jezdzić nie modląc się że coś się sp....... to to musisz kupe kasy wywalić - już lepiej kupić motor turbo kompletny - za jakieś 2500 tyś chodzą - takie silniczki na allegro
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
-
- Nowicjusz
- Posty: 92
- Rejestracja: 17 wrz ndz, 2006 6:54 pm
- Posiadany PUG: 406 2.1 td familiale
- Numer Gadu-gadu: 8397047
- Login tlen: 3173277
- Lokalizacja: sosnowiec
dzieki wszystkim za odpowiedzi problem w tym ze nie chce zmieniac chcialem zrobic cos z niczego poza tym nie chce auta na wtrysku za duzo elektroniki i problemow z naprawa (czujniki silniki krokowe i te pierdoly) zastanawialo mnie poprostu czy by sie dalo to zrobic ale skoro mowicie ze nie pojezdze za dlu go to chyba usune to marzenie...pozdrawiam dzieki
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
zawsze można dorzucić potem dwa gaźniki zamiast wtrysku tak jak zrobił to Grzesiek 205MI16
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- 205MI16
- Uzalezniony
- Posty: 601
- Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
- Posiadany PUG: 205 XS
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Też tak chciałem - skończyło się na gaźnikach + SMT6 + mapsensor + MegaSpark. Niestety Peugeot nie poszedł w ślady Renault i nie stworzył tak banalnego silnika jak był w R5 1,4GTT - 160KM masz na seryjnej turbinie bez wielkich modyfikacji i bez elektroniki.PANDEIVEK pisze:dzieki wszystkim za odpowiedzi problem w tym ze nie chce zmieniac chcialem zrobic cos z niczego poza tym nie chce auta na wtrysku za duzo elektroniki i problemow z naprawa (czujniki silniki krokowe i te pierdoly) zastanawialo mnie poprostu czy by sie dalo to zrobic ale skoro mowicie ze nie pojezdze za dlu go to chyba usune to marzenie...pozdrawiam dzieki