turbodoładowanie 1.4

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
PANDEIVEK
Nowicjusz
Posty: 92
Rejestracja: 17 wrz ndz, 2006 6:54 pm
Posiadany PUG: 406 2.1 td familiale
Numer Gadu-gadu: 8397047
Login tlen: 3173277
Lokalizacja: sosnowiec

turbodoładowanie 1.4

Post autor: PANDEIVEK »

czy zna sie ktos, wie moze czy dałoby rade zamontowania turbo lub biturbo do silnika 1.4(leżak) na dwoch gażnikach bo nie moge doczekac sie odpowiedzi od firm tuningowych, uznacie to pewnie za chore ale ja mysle ze byloby fajnie miec biturbo w 1.4 :0...pozdrawiam
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

byyyyy łooooo znaczy sie .. kiedyś na forum ktoś zapodał linki do kolesia z holandii bodajże (a jakże:P) i on z tego co pamiętam wycisnął z 1,4 coś.. 110 KM??

aha... leżak -odpada :D, tamto był TU3

leżak ma kiepściuchne smarowanie, chyba go zabijesz za szybko (popatrz w dane techniczne, na ciśnienie oleju)
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4593
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/307
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: DJPreZes »

Pamietam, ze wycisnal chyba wiecej, ale...zle ten silnik skonczyl ;) Lezak na dwoch gaznikach slaby nie jest, a jak chcesz wiecej to radze zmienic samochod (swap jakiegos TU nie bedzie oplacalny raczej, a XU to zupelnie inne mocowania (w TU chyba tez zreszta inne) i duzo zachodu - wg mnie nie warto)
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

globus miał garrosa turbo ale silnik TU i pare razy rozmawialiśmy na ten temat ale najlepiej zapytaj go osobiście, jego obecny nick HDi
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
HDi
Junior
Posty: 140
Rejestracja: 17 sie czw, 2006 5:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: HDi »

ten silnik jeszcze żyje z tego co wiem i jeździ w 206

sprawa wydaję się prosta na początku a później już nie jest tak łatwo

lepiej wsadź 1.9 z Gti i będzie lepiej taniej
205 Rallye Ex.. peryment
Awatar użytkownika
Marin205
Peugeot 205 Master
Posty: 3172
Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
Numer Gadu-gadu: 4777015
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontakt:

Post autor: Marin205 »

Ja też zastanawiałem się poważnie nad Turbo do mojego 1.4 84 KM ale sprawa mało opłacalna od strony finansowej taniej wychodzi SWAP 1.9 a masz wtedy silnik mniej awaryjny - bo jeśli ma ktoś wsadzić turbo i chcesz nim jezdzić nie modląc się że coś się sp....... to to musisz kupe kasy wywalić - już lepiej kupić motor turbo kompletny - za jakieś 2500 tyś chodzą - takie silniczki na allegro
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.

http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
PANDEIVEK
Nowicjusz
Posty: 92
Rejestracja: 17 wrz ndz, 2006 6:54 pm
Posiadany PUG: 406 2.1 td familiale
Numer Gadu-gadu: 8397047
Login tlen: 3173277
Lokalizacja: sosnowiec

Post autor: PANDEIVEK »

dzieki wszystkim za odpowiedzi problem w tym ze nie chce zmieniac chcialem zrobic cos z niczego poza tym nie chce auta na wtrysku za duzo elektroniki i problemow z naprawa (czujniki silniki krokowe i te pierdoly) zastanawialo mnie poprostu czy by sie dalo to zrobic ale skoro mowicie ze nie pojezdze za dlu go to chyba usune to marzenie...pozdrawiam dzieki
Awatar użytkownika
Marin205
Peugeot 205 Master
Posty: 3172
Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
Numer Gadu-gadu: 4777015
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontakt:

Post autor: Marin205 »

zawsze można dorzucić potem dwa gaźniki zamiast wtrysku tak jak zrobił to Grzesiek 205MI16
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.

http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
Awatar użytkownika
205MI16
Uzalezniony
Posty: 601
Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
Posiadany PUG: 205 XS
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Post autor: 205MI16 »

PANDEIVEK pisze:dzieki wszystkim za odpowiedzi problem w tym ze nie chce zmieniac chcialem zrobic cos z niczego poza tym nie chce auta na wtrysku za duzo elektroniki i problemow z naprawa (czujniki silniki krokowe i te pierdoly) zastanawialo mnie poprostu czy by sie dalo to zrobic ale skoro mowicie ze nie pojezdze za dlu go to chyba usune to marzenie...pozdrawiam dzieki
Też tak chciałem - skończyło się na gaźnikach + SMT6 + mapsensor + MegaSpark. Niestety Peugeot nie poszedł w ślady Renault i nie stworzył tak banalnego silnika jak był w R5 1,4GTT - 160KM masz na seryjnej turbinie bez wielkich modyfikacji i bez elektroniki.
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

czyli zeby bylo git, to do 205 trzeba wlozyc podwozie i zespol napedowy z R5 :mrgreen:
ODPOWIEDZ