Strona 1 z 1
turbodoładowanie 1.4
: 04 paź śr, 2006 7:15 pm
autor: PANDEIVEK
czy zna sie ktos, wie moze czy dałoby rade zamontowania turbo lub biturbo do silnika 1.4(leżak) na dwoch gażnikach bo nie moge doczekac sie odpowiedzi od firm tuningowych, uznacie to pewnie za chore ale ja mysle ze byloby fajnie miec biturbo w 1.4 :0...pozdrawiam
: 04 paź śr, 2006 7:24 pm
autor: woocash
byyyyy łooooo znaczy sie .. kiedyś na forum ktoś zapodał linki do kolesia z holandii bodajże (a jakże:P) i on z tego co pamiętam wycisnął z 1,4 coś.. 110 KM??
aha... leżak -odpada
, tamto był TU3
leżak ma kiepściuchne smarowanie, chyba go zabijesz za szybko (popatrz w dane techniczne, na ciśnienie oleju)
: 04 paź śr, 2006 9:34 pm
autor: DJPreZes
Pamietam, ze wycisnal chyba wiecej, ale...zle ten silnik skonczyl
Lezak na dwoch gaznikach slaby nie jest, a jak chcesz wiecej to radze zmienic samochod (swap jakiegos TU nie bedzie oplacalny raczej, a XU to zupelnie inne mocowania (w TU chyba tez zreszta inne) i duzo zachodu - wg mnie nie warto)
: 05 paź czw, 2006 10:24 am
autor: Sebek
globus miał garrosa turbo ale silnik TU i pare razy rozmawialiśmy na ten temat ale najlepiej zapytaj go osobiście, jego obecny nick HDi
: 05 paź czw, 2006 11:34 am
autor: HDi
ten silnik jeszcze żyje z tego co wiem i jeździ w 206
sprawa wydaję się prosta na początku a później już nie jest tak łatwo
lepiej wsadź 1.9 z Gti i będzie lepiej taniej
: 05 paź czw, 2006 1:17 pm
autor: Marin205
Ja też zastanawiałem się poważnie nad Turbo do mojego 1.4 84 KM ale sprawa mało opłacalna od strony finansowej taniej wychodzi SWAP 1.9 a masz wtedy silnik mniej awaryjny - bo jeśli ma ktoś wsadzić turbo i chcesz nim jezdzić nie modląc się że coś się sp....... to to musisz kupe kasy wywalić - już lepiej kupić motor turbo kompletny - za jakieś 2500 tyś chodzą - takie silniczki na allegro
: 05 paź czw, 2006 3:56 pm
autor: PANDEIVEK
dzieki wszystkim za odpowiedzi problem w tym ze nie chce zmieniac chcialem zrobic cos z niczego poza tym nie chce auta na wtrysku za duzo elektroniki i problemow z naprawa (czujniki silniki krokowe i te pierdoly) zastanawialo mnie poprostu czy by sie dalo to zrobic ale skoro mowicie ze nie pojezdze za dlu go to chyba usune to marzenie...pozdrawiam dzieki
: 05 paź czw, 2006 4:10 pm
autor: Marin205
zawsze można dorzucić potem dwa gaźniki zamiast wtrysku tak jak zrobił to Grzesiek 205MI16
: 06 paź pt, 2006 10:21 pm
autor: 205MI16
PANDEIVEK pisze:dzieki wszystkim za odpowiedzi problem w tym ze nie chce zmieniac chcialem zrobic cos z niczego poza tym nie chce auta na wtrysku za duzo elektroniki i problemow z naprawa (czujniki silniki krokowe i te pierdoly) zastanawialo mnie poprostu czy by sie dalo to zrobic ale skoro mowicie ze nie pojezdze za dlu go to chyba usune to marzenie...pozdrawiam dzieki
Też tak chciałem - skończyło się na gaźnikach + SMT6 + mapsensor + MegaSpark. Niestety Peugeot nie poszedł w ślady Renault i nie stworzył tak banalnego silnika jak był w R5 1,4GTT - 160KM masz na seryjnej turbinie bez wielkich modyfikacji i bez elektroniki.
: 06 paź pt, 2006 11:00 pm
autor: moralez
czyli zeby bylo git, to do 205 trzeba wlozyc podwozie i zespol napedowy z R5