Strona 1 z 1
problem obrotomierz peugeot 205 z magneti-marelli
: 18 paź śr, 2006 8:50 pm
autor: dvfilm
witam
mam licznik od GTI i po zmianie na system magneti-marelli przestał mi działać obrotomierz w liczniku GTI
dziwna wprawa , ponieważ w liczniku co mam poprzednim jak założyłem obrotomierz działa , a w liczniku GTI nie
licznik od GTI sprawdzałem na innym pugu i działa
sprawdzałem napięcia i teraz mam na załączonym zapłonie +12V , jak silnik uruchomie to napięcie spada na 7V , przewód sygnałowy nr 112 do obrotomierza
nie wiem co z tym fantem robić , jak rozwiązać problem napiecia żeby obrotomierz w liczniku GTI zadziałał
czy ma ktoś jakiś pomysł
: 18 paź śr, 2006 8:57 pm
autor: Banita
To ja sie dolacze -obrotomierz zalacza mi sie jakies 3-4s po odpaleniu -nie kumam dlaczego
: 19 paź czw, 2006 9:17 am
autor: RaveMan
u mnie natomiast obrotek wskazuje tak dcelikatnie mowiac nieprawidlowo poniewaz jego max. wskazania to 1000 RPM. Co jest z tym nie tak? tez mam magneti - marelli. Pozdro
: 19 paź czw, 2006 12:57 pm
autor: dvfilm
cóż
widać że nikt nie wie
z tego co wiem to problem jest z samym obrotomierzem w liczniku GTI , ponieważ jest ten licznik co mam od wersji peugeota 309 GTI bez komputera i działa tylko na +12V ,
więc chętnie się zamienie na licznik od P205 GTI z komputerem, lub sprzedam ten co mam licznik GTI
mój chodzi i chodzić będzie na układach zapłonowych mono-jetronic w P205 i gażnikowych , lecz nie działa na nowych układach zapłonowych magneti-marelli ,
cena za licznik 120zł , lub zamiana na inny z 205 GTI co ma komputer
: 19 paź czw, 2006 9:35 pm
autor: Wacman
Też mam problem, może ktoś mógły rozrysować połączenia stykow obrotomierza i ekonomizera, a mam takie ustrojstwo z BMW i chciałbym to podlączyć do leżaka, czy to jest możliwe?
: 25 paź śr, 2006 8:03 pm
autor: dvfilm
ja cie
tylu niby fachowców ,a nikt nie wie jak rozwiązać problem pracy obrotomierza z licznika GTI z układem zapłonowym magneti-marelli , gdzie zasilanie kabla 112 ( sygnałowego) jest 7V , a w mono-jetroniku 12V i obrotomierz działał , a w liczniku GTI nie chce zadziałać na napięciu 7V ,
za to inne obrotomierze działają, jak ten co był oryginalnie na przykład
........................
na razie mam do sprzedania licznik, super fajny z pomarańcową podświetloną skalą, czujnikami , wygląda super w nocy....
jak uda się uruchomić obrotek w liczniku GTI to będzie super, no chyba że wcześniej sprzedam licznik , się zobaczy,
cena 100 wka za licznik GTI
................................
SPRZEDAM
kompletny wtrysk mono-jetronic A.2.2 z silnika 1.4i , aparat zapłonowy , komputer Bosch , dodatki
: 25 paź śr, 2006 10:40 pm
autor: HDi
podepnij obrotomierz bezpośrednio w alternator i po krzyku
: 25 paź śr, 2006 10:46 pm
autor: moralez
albo pod czujnik gmp
: 26 paź czw, 2006 12:03 am
autor: dvfilm
pewnie
lepiej pod koło od razu
: 26 paź czw, 2006 12:46 am
autor: grzechuuu205
a można ekonomizer z BMW podłączyć do Puga 1.1 mono-jetronic?
: 26 paź czw, 2006 7:49 am
autor: JoT_JoT
ja mam ekonomizer z lanci wstawiony
jezeli dzila podcisnieniowo to sie da tylko trzeba troche pokombinowac
: 26 paź czw, 2006 10:11 am
autor: Wacman
Podciśnieniowo może i nie problem, ale jak podłączyć licznik z BMW elektryką ,jeśli z obrotomierza i z ekonomizera wychodzą po 4 styki?
: 26 paź czw, 2006 11:48 am
autor: Banita
dvfilm pisze:pewnie
lepiej pod koło od razu
ojj misiaczku nie badz taki cyniczny
jak gmp nie lezy, to masz leb, masz ch** -kombinuj