Wymienił sprzęgło czy nie ? I co to za dziura ?
-
- Nowicjusz
- Numer Gadu-gadu: 2140681
Wymienił sprzęgło czy nie ? I co to za dziura ?
Kupiłem niedawno od kolegi 205 (Look `91) nie była na chodzie. Na sucho można było wbijać biegi przy włączonym silniku już nie, przy wstecznym zgrzytał. Wg. podręcznika sprzęgło. Znajomy ruszył nim na chama i zadeklarował się, że to naprawi. Po tygodniu oddał auto na chodzie. Będąc na kanale w celu zlokalizowania co mi stuka w aucie zwróciłem uwagę, że nie ma żadnych wyraźnych śladów odkrecania. Pomyslałem sobie, silnik brudny, śruby, więc powinno coś być widać. Jestem laikiem w dziedzinie mechaniki więc mogę się mylić. Jedynym śladem było dokręcenie nakrętki na lince sprzęgła o jakieś 2 cm. Pojechałem do prawdziwego mechanika się zorientować co powie w tej sprawie, ale zanim wam zdradze proszę was o opinię. Czy jest możliwość, że oszukał mnie biorąc pieniądze za wymiane sprzęgła i naciągnąl tylko linkę?
PS. Czytałem wcześniejsze posty związane ze sprzęgłem ale nie dały mi odpowiedzi.
Mam też inne pytanie: silnik 1.1 monowtrysk, na obudowie sprzęgła mam dosyć sporą dziurę. Zauważyłem ją dopiero po "naprawie", kolega nie zwracał uwagi co jest pod maską i nie pamięta. W temacie z fotkami silników na jednym zdjęciu też jest, ale czy to normalne ? A jak coś mi tam wpadnie ? Jutro postaram się umieścić jej wyraźne zdjęcie, chyba że do tej pory wyjaśni sie sprawa.
Wybaczcie mi jeśli was rozśmieszyłem, każdy kiedyś był początkujący
PS. Czytałem wcześniejsze posty związane ze sprzęgłem ale nie dały mi odpowiedzi.
Mam też inne pytanie: silnik 1.1 monowtrysk, na obudowie sprzęgła mam dosyć sporą dziurę. Zauważyłem ją dopiero po "naprawie", kolega nie zwracał uwagi co jest pod maską i nie pamięta. W temacie z fotkami silników na jednym zdjęciu też jest, ale czy to normalne ? A jak coś mi tam wpadnie ? Jutro postaram się umieścić jej wyraźne zdjęcie, chyba że do tej pory wyjaśni sie sprawa.