Pytanie dotyczace skrzyni
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
Pytanie dotyczace skrzyni
Chcialem sie dowiedzieic czy w 1,6 gti takze była montowana skrzynia o oznaczeniu BE3 i czy poloski z 1,9 gti pasuja do skrzyn z 1,6 i czy sa jakies znaczne roznice konstrukcyjne ktore uniemoziliwaly by montaz do 1,9
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
mam przelozenie glowne z mi16 wiec ilosc zebow nie ma znczenia chodzi tylko o to czy 1,6 byl takze typ skrzyni BE3 bo z tego co wiem to przelozenie pasuje do tego typu skrzyni tylko
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
- samer
- Uzalezniony
- Posty: 741
- Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Poloski z 1.9 GTI wejda do kazdej skrzyni BE1/BE3. Problem wlansie zawsze sie pojawia ze strony zwrotnicy, ale jak ty wymieniasz skrzynie w aucie, to nie bedziesz mial zadnych problemow. Miedzy 1.6 a 1.9 jest roznica w przelozeniu glownym (1.6 ma krotrze) , ale z tego ci widze masz przelozenie 4.4 z 16v.
Jezeli miales BE1 i przechodzisz na BE3 bedziesz musial zmienic linke sprzegla, bo jest inaczej rozwiazany mechanizm wysprzeglania (inna lapa na lozysko oporowe). Lozysko oporowe tez bedziesz musial zmienic. To jest jedyna roznica miedzy tymi skrzyniami.
AA
Wsteczny bedzesz mial "do tylu" , czyli jak 6 bieg (BE3) , a w BE1 jest "do przodu".
Pozdro
Dodano po 1 minutach:
wodziki zostaja bez zmian
Jezeli miales BE1 i przechodzisz na BE3 bedziesz musial zmienic linke sprzegla, bo jest inaczej rozwiazany mechanizm wysprzeglania (inna lapa na lozysko oporowe). Lozysko oporowe tez bedziesz musial zmienic. To jest jedyna roznica miedzy tymi skrzyniami.
AA
Wsteczny bedzesz mial "do tylu" , czyli jak 6 bieg (BE3) , a w BE1 jest "do przodu".
Pozdro
Dodano po 1 minutach:
wodziki zostaja bez zmian
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
Samer miałem skrzynie BE3 ale sie rozypała na rajdzie strzelila przy nawrocie olej sie wylał a z gory widac zebatki
chce teraz wrzycic skrzynie z 1.6 bo slyszalem ze ma poszczegolne przelozenia krotsze a przelozenie z mi 16 z tym ze nie wiem czy nei bedzie za krotka.
Pozatym chcialem wrzucic inne przelozenia 1 zeby byla dluzsza gdzies na forum czytalem ze ktos tak juz robil chyba kaktus albo ktos inny.
Da sie tak?
chce teraz wrzycic skrzynie z 1.6 bo slyszalem ze ma poszczegolne przelozenia krotsze a przelozenie z mi 16 z tym ze nie wiem czy nei bedzie za krotka.
Pozatym chcialem wrzucic inne przelozenia 1 zeby byla dluzsza gdzies na forum czytalem ze ktos tak juz robil chyba kaktus albo ktos inny.
Da sie tak?
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... highlight=
Moja poczeka do wiosny bo i sprzęgło już się o wymianę prosi - a to już z robocizną większa kasa Grunt, że części już są
Daj znać jak wrażenia po zamianie
Moja poczeka do wiosny bo i sprzęgło już się o wymianę prosi - a to już z robocizną większa kasa Grunt, że części już są
Daj znać jak wrażenia po zamianie
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
no doczytalem kaktus gdzies pisze ze mozna wrzucic 1 z MI 16
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
- samer
- Uzalezniony
- Posty: 741
- Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Ja jezdzilem autem ze skrzynia 1.6 z przelozeniem z mi16, byl to peugeot 205 1.6 GTi z moca ok 90KM, poprawilo to przyspieszenie z 10sekund, do 9 sekund. Auto wydawalo sie mocniejsze Naprawde lepiej sie zbieralo.
W rajdowce mamy tez taka skrzynie i daje rady, idealna na rajdy, predkosc max 180-190 km/h (zalezne od limitera obrotow).
Przejscie z BE3 na BE1 jest bardziej skomplikowane Musisz jeszcze miec linke do biegu wstecznego, lewarek zmany biegow z BE1 (na zdjeciu modyfikowany), oraz wymienic pedal sprzegla (albo zmodyfikowac).
Kilka fotek, moze sie przydadza
W rajdowce mamy tez taka skrzynie i daje rady, idealna na rajdy, predkosc max 180-190 km/h (zalezne od limitera obrotow).
Przejscie z BE3 na BE1 jest bardziej skomplikowane Musisz jeszcze miec linke do biegu wstecznego, lewarek zmany biegow z BE1 (na zdjeciu modyfikowany), oraz wymienic pedal sprzegla (albo zmodyfikowac).
Kilka fotek, moze sie przydadza