Strona 1 z 2

cały czas bardzo wysokie obroty

: 08 lis śr, 2006 9:54 am
autor: agrest205
po miesiącu nie użytkowania mojego puga ostatnio odpalilem (po uprzednim naładowniu akumulatora rzecz jasna ;) ) i cały czas jak jechałem przez 40min silnik pracował na granicy 4000-5000 obrotów. z początku myślalem że to przez to że tak długo go nie używałem, ale następnego dnia znowu to samo. Jaka moze być przyczyna? moj silnik to 1.1 monowtrysk 60km. czy wydechowy wchodziłby w grę?

p.s. jeśli temat był prosiłbym o linka :)

: 08 lis śr, 2006 10:12 am
autor: Sebek
wpisując w wyszukiwarce wysokie obroty znalazłem tematy :arrow:
http://forum.peugeot205.pl/search.php?mode=results
przeglądnij je i jak nie znajdziesz rozwiązania to pisz nowy temat dopiero wtedy :!:

: 08 lis śr, 2006 1:15 pm
autor: Banita
nie zatarla ci sie linka od gazu? :roll:

: 08 lis śr, 2006 7:16 pm
autor: moralez
albo pancerz sie wysunal i oparl o krawedz rurki w ktora powinien wejsc ( mowa o tulecje przy grodzi)

: 08 lis śr, 2006 8:34 pm
autor: grzechuuu205
a moze silniczek krokowy?:>

: 08 lis śr, 2006 8:49 pm
autor: moralez
2k-3k to moze tak ale zeby 4k-5k no chyba ze agrestowi sie wydaje ze to 4k-5k :mrgreen:

: 09 lis czw, 2006 8:53 pm
autor: samer
Ja bym tez stawial na zablokowana przepustnice, bo nie wierze aby przez jakas usterke ekeltryczna, lub przez falszywke mial tak wysokie obroty...

: 10 lis pt, 2006 10:08 am
autor: agrest205
a tak przy okazji zapytam, czy zmieszanie plynów chlodnicowych może mieć wpływ na te obroty, no i w ogole jakie mogą być konsekwencje zmieszania plynów chlodnicowych?
moze agrestowi sie wydaje ze 4 tysiące, może:)
ile kosztuje taki silniczek?i ważniejsze pyttanie:czy trudno to ustrojstwo zamontować?

Dodano po 3 minutach:
samer pisze:lub przez falszywke mial tak wysokie obroty...
chodzi o benzyne czy co? :D

: 10 lis pt, 2006 3:23 pm
autor: samer
chodzi o lewe powietrze (nie zmierzone przez wtrysk)

: 10 lis pt, 2006 3:28 pm
autor: woocash
ja pinkole... skad on ma brać to fałszywe powietrze?
aluminiowy kolektor sie rozwalił, wtrysk odkręcił, czy może uszczelki nagle poszły się paść?

: 10 lis pt, 2006 3:31 pm
autor: samer
no raczej nie ma skad, bo to monowtrysk, ale do puki nie sprawdzisz nie mzoesz byc pewny, ale 4tys, to napewno nie falszywka , hehe

Nie wiem jak wyglada ssanie w tym silniku, moze tez one sie przycielo ?

: 10 lis pt, 2006 3:40 pm
autor: moralez
agrest205 pisze:a tak przy okazji zapytam, czy zmieszanie plynów chlodnicowych może mieć wpływ na te obroty, no i w ogole jakie mogą być konsekwencje zmieszania plynów chlodnicowych?
moze agrestowi sie wydaje ze 4 tysiące, może:)
ile kosztuje taki silniczek?i ważniejsze pyttanie:czy trudno to ustrojstwo zamontować?
mozna mieszac plyny chlodnicze i nie ma to znaczenia na obroty
silniczek krokowy( nowy) to suma 3 cyfrowa( z conajmnije 2 na poczatku :)), a uzywany mozna kupic z wtryskiem za jakies 150 zl albo sam za 6-70
zamontowac najlatwiej jest po zdjeciu wtrysku, mozna to zrobic tez na zalozonym, ale jest to bardziej uciazliwe

najlepiej jakbys zrobil zdjecie wtrysku od strony gdzie zaczepiona jest linka gazu
wtedy bedzie wiadomo czy to trzyma linka, czy krokowy

: 10 lis pt, 2006 3:51 pm
autor: blaszka
płynów chłodniczych nie powinno sie mieszac tak samo jak olejów o róznych lepkosciach chyba ze na opakowaniu jest opisane ze jest mieszalny z innymi płynami tzw kolorami

: 10 lis pt, 2006 4:03 pm
autor: moralez
chyba troche nie trafiles z ta analogia :roll:

: 10 lis pt, 2006 4:08 pm
autor: blaszka
inny przykład mi nie przyszedł do głowy o to tak jakby zmieszac cole z kawa jedno i drugie zmnieni swoje walory smakowe i raczej nie bedzie zbytnio smakowac