Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R

Prezentacje detalingu i pielęgnacji auta - podzielcie się swoją pracą
Awatar użytkownika
levis
Uzalezniony
Posty: 988
Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
Lokalizacja: Warszawa

Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R

Post autor: levis »

Tak jak w temacie, poświęciłem im troszkę czasu.

Na samochód poszło ponad 30 godzin - niestety praca z korektą lakieru w pełnym słońcu to bardzo przechlapana sprawa :( ale i tak jestem zadowolony z efektów :-)

Motocykl, bez korekty, tylko oczyszczony apc i nałożony wosk colonite.

tutaj walka i efekty na mojej 406:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

a tutaj już same efekty na moim kawasaki:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Twój serwis motocyklowy:

http://www.motofreak.waw.pl/
Awatar użytkownika
kubas
Maniak
Posty: 1183
Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
Posiadany PUG: rallye
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R

Post autor: kubas »

Widziałem na KA, dużo nauki przed tobą, wiel prostych podstawowych błędów. Nie rób tego nigdy więcej na pełnym słońcu.
Awatar użytkownika
Florek2b
Peugeot 205 Master
Posty: 2196
Rejestracja: 10 gru pn, 2007 5:34 am
Posiadany PUG: 205 GR 1,9 (jak ktoś jeszcze ma 1,9 w 5 drzwiach niech da znać :D)
Numer Gadu-gadu: 1958447
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R

Post autor: Florek2b »

Dobra robota i tyle :)
Awatar użytkownika
levis
Uzalezniony
Posty: 988
Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
Lokalizacja: Warszawa

Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R

Post autor: levis »

kubas, wszyscy mi mówią o podstawowych błędach, ale nikt nie użyczy mi swojej wiedzy i nie powie co źle robiłem.

Wiem, że w pełnym słońcu źle, ale pogody sobie nie wybierałem.
Wiem, że zwinięty przedłużacz...
Twój serwis motocyklowy:

http://www.motofreak.waw.pl/
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R

Post autor: Lord Devil »

Z roznych wzgledow i powodow nie pracuje sie na sloncu, jest tylko doslownie garstka produktow, ktore nadaja sie do tego i sa to woski, sealenty, a nie pasty scierno polerskie. Pogody sobie nie wybierasz i kazdy to rozumie, ale termin pracy sobie wybierasz - na sloncu robisz i kropka. Skoro miales termin slubu, i byla taka pogoda to zrobiles, nie dziw sie wiec, ze ludzie mowia o bledach. Twoje zabawki, Twoja piaskowanica bawisz sie jak uwazasz.
Na przyszlosc, wszystko w cieniu.
Dodajac wode dla poslizgu do 3M zmieniasz strukture produktu i jego wlasciwosci.
Car Valeting, Car Detailing.
Awatar użytkownika
kubas
Maniak
Posty: 1183
Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
Posiadany PUG: rallye
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R

Post autor: kubas »

Wrzuć to zdjęcie w trakcie polerowania. Tam jest mega mega za duzo pasty.
Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R

Post autor: Munne »

Nawet jakby byla odpowiednia ilosc to i tak sie usmazyla na sloncu a potem plywala w wodzie ale fotka na KA robi wrazeni nie powiem komentarze tez niczego sobie. No nic doczytac pocwiczyc i bedzie ok.
kubas pisze:Wrzuć to zdjęcie w trakcie polerowania. Tam jest mega mega za duzo pasty.
Kazda morda pasuje do Forda!
Awatar użytkownika
levis
Uzalezniony
Posty: 988
Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
Lokalizacja: Warszawa

Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R

Post autor: levis »

generalnie wiem, że może teraz moje wrażenia są nie na miejscu, ale wg mnie 3 korki to tylko strata czasu.

Jeżeli kiedykolwiek będę coś odnawiał to raczej zestaw megsa Ultimate compound + SwiirlX.

Z resztą zobaczę jeszcze.

Najbardziej denerwują mnie te szpary w które wchodzi pasta, ehh, może dlatego, że naprawdę dużo jej poszło.
Twój serwis motocyklowy:

http://www.motofreak.waw.pl/
Awatar użytkownika
kubas
Maniak
Posty: 1183
Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
Posiadany PUG: rallye
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R

Post autor: kubas »

To ja ci powiem że generalnie megs jest przereklamowany. A 3 korków użwa wiele profesjonalnych firm zajmujących się detailingiem. Zobacz sobie mój projekt megane, zielony+zółty korek w odpowiednich ilościach.
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R

Post autor: Lord Devil »

Przy tworzeniu trzech korkow 3M bral udzial Paul Dalton, jezeli uwazasz to za produkt przereklamowany i masz zamiar do korekty uzywac megsa, to albo mocno sie mylisz, albo nie upatruj swojej przyszlosci w detailingu, sprzedaj korki, gabki i nastepne auto oddaj do Kubasa.
W "zakamarki i szczeliny" to wchodzi ulubiona przez lakiernikow farecla, ktora robi sie na kokro...
Ostatnio zmieniony 11 sie czw, 2011 12:10 pm przez Lord Devil, łącznie zmieniany 1 raz.
Car Valeting, Car Detailing.
Awatar użytkownika
kubas
Maniak
Posty: 1183
Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
Posiadany PUG: rallye
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R

Post autor: kubas »

Dokładnie. Podpowiem ci tylko że około 3-4 krople na pada to wystarczająco do jednej sesji polerowania. To że pasta staje się praktycznie niewidoczna po trochę ponad 1 przejeździe wcale nie świadczy o tym że już jej tam nie ma! Pastę trzeba odpowiednio wypracować, im mniej zetrzerz mf po każdym przejeździe tym lepiej. No ale moje rady moga niewiele dać w pełnym słońcu :)
Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R

Post autor: Munne »

Jezeli masz sie na "powaznie" bawic megsem to nie UC i Swirl X. Masz swietne srodki zakupione teraz tylko cwiczyc, nie ma co sie poddawac po jednym podejsciu do korekty nikt sie nie urodzil geniuszem ale mogles sie troszeczke lepiej przygotowac przed przystapieniem do prac.
Kazda morda pasuje do Forda!
robson
Peugeot 205 Master
Posty: 2904
Rejestracja: 03 paź wt, 2006 6:27 pm
Numer Gadu-gadu: 0

Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R

Post autor: robson »

A co myślicie o kosmetykach tej firmy,można stosować na słońcu :W czy jest to jakiś kit :W
Załączniki
201108111206.jpg
Obraz 029.jpg
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R

Post autor: Lord Devil »

Zasadniczo to producent ustala co i jak, w koncu sam opracowal sklad i procedure, trzeba jednak pamietac, ze wyrazenie "w sloncu" ma kilka obliczy. Inaczej bedzie w sloncu o godz 9.15 na bialym lakierze maj a inaczej lipiec 14.20 czarna perla - zupelnie inna temp lakieru. Radzilbym ogolnie unikac pracy w sloncu, zwlaszcza jezeli chodzi mycie i polerowania. Woski syntetyczne sa najczesciej produktami dopuszczonymi do aplikacji w sloncu.
Car Valeting, Car Detailing.
ODPOWIEDZ