Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R
- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R
Tak jak w temacie, poświęciłem im troszkę czasu.
Na samochód poszło ponad 30 godzin - niestety praca z korektą lakieru w pełnym słońcu to bardzo przechlapana sprawa ale i tak jestem zadowolony z efektów
Motocykl, bez korekty, tylko oczyszczony apc i nałożony wosk colonite.
tutaj walka i efekty na mojej 406:
a tutaj już same efekty na moim kawasaki:
Na samochód poszło ponad 30 godzin - niestety praca z korektą lakieru w pełnym słońcu to bardzo przechlapana sprawa ale i tak jestem zadowolony z efektów
Motocykl, bez korekty, tylko oczyszczony apc i nałożony wosk colonite.
tutaj walka i efekty na mojej 406:
a tutaj już same efekty na moim kawasaki:
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R
Widziałem na KA, dużo nauki przed tobą, wiel prostych podstawowych błędów. Nie rób tego nigdy więcej na pełnym słońcu.
- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R
kubas, wszyscy mi mówią o podstawowych błędach, ale nikt nie użyczy mi swojej wiedzy i nie powie co źle robiłem.
Wiem, że w pełnym słońcu źle, ale pogody sobie nie wybierałem.
Wiem, że zwinięty przedłużacz...
Wiem, że w pełnym słońcu źle, ale pogody sobie nie wybierałem.
Wiem, że zwinięty przedłużacz...
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R
Z roznych wzgledow i powodow nie pracuje sie na sloncu, jest tylko doslownie garstka produktow, ktore nadaja sie do tego i sa to woski, sealenty, a nie pasty scierno polerskie. Pogody sobie nie wybierasz i kazdy to rozumie, ale termin pracy sobie wybierasz - na sloncu robisz i kropka. Skoro miales termin slubu, i byla taka pogoda to zrobiles, nie dziw sie wiec, ze ludzie mowia o bledach. Twoje zabawki, Twoja piaskowanica bawisz sie jak uwazasz.
Na przyszlosc, wszystko w cieniu.
Dodajac wode dla poslizgu do 3M zmieniasz strukture produktu i jego wlasciwosci.
Na przyszlosc, wszystko w cieniu.
Dodajac wode dla poslizgu do 3M zmieniasz strukture produktu i jego wlasciwosci.
Car Valeting, Car Detailing.
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R
Wrzuć to zdjęcie w trakcie polerowania. Tam jest mega mega za duzo pasty.
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R
Nawet jakby byla odpowiednia ilosc to i tak sie usmazyla na sloncu a potem plywala w wodzie ale fotka na KA robi wrazeni nie powiem komentarze tez niczego sobie. No nic doczytac pocwiczyc i bedzie ok.
kubas pisze:Wrzuć to zdjęcie w trakcie polerowania. Tam jest mega mega za duzo pasty.
Kazda morda pasuje do Forda!
- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R
generalnie wiem, że może teraz moje wrażenia są nie na miejscu, ale wg mnie 3 korki to tylko strata czasu.
Jeżeli kiedykolwiek będę coś odnawiał to raczej zestaw megsa Ultimate compound + SwiirlX.
Z resztą zobaczę jeszcze.
Najbardziej denerwują mnie te szpary w które wchodzi pasta, ehh, może dlatego, że naprawdę dużo jej poszło.
Jeżeli kiedykolwiek będę coś odnawiał to raczej zestaw megsa Ultimate compound + SwiirlX.
Z resztą zobaczę jeszcze.
Najbardziej denerwują mnie te szpary w które wchodzi pasta, ehh, może dlatego, że naprawdę dużo jej poszło.
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R
To ja ci powiem że generalnie megs jest przereklamowany. A 3 korków użwa wiele profesjonalnych firm zajmujących się detailingiem. Zobacz sobie mój projekt megane, zielony+zółty korek w odpowiednich ilościach.
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R
Przy tworzeniu trzech korkow 3M bral udzial Paul Dalton, jezeli uwazasz to za produkt przereklamowany i masz zamiar do korekty uzywac megsa, to albo mocno sie mylisz, albo nie upatruj swojej przyszlosci w detailingu, sprzedaj korki, gabki i nastepne auto oddaj do Kubasa.
W "zakamarki i szczeliny" to wchodzi ulubiona przez lakiernikow farecla, ktora robi sie na kokro...
W "zakamarki i szczeliny" to wchodzi ulubiona przez lakiernikow farecla, ktora robi sie na kokro...
Ostatnio zmieniony 11 sie czw, 2011 12:10 pm przez Lord Devil, łącznie zmieniany 1 raz.
Car Valeting, Car Detailing.
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R
Dokładnie. Podpowiem ci tylko że około 3-4 krople na pada to wystarczająco do jednej sesji polerowania. To że pasta staje się praktycznie niewidoczna po trochę ponad 1 przejeździe wcale nie świadczy o tym że już jej tam nie ma! Pastę trzeba odpowiednio wypracować, im mniej zetrzerz mf po każdym przejeździe tym lepiej. No ale moje rady moga niewiele dać w pełnym słońcu
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R
Jezeli masz sie na "powaznie" bawic megsem to nie UC i Swirl X. Masz swietne srodki zakupione teraz tylko cwiczyc, nie ma co sie poddawac po jednym podejsciu do korekty nikt sie nie urodzil geniuszem ale mogles sie troszeczke lepiej przygotowac przed przystapieniem do prac.
Kazda morda pasuje do Forda!
Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R
A co myślicie o kosmetykach tej firmy,można stosować na słońcu czy jest to jakiś kit
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Peugeot 406 & Kawasaki ZX9R
Zasadniczo to producent ustala co i jak, w koncu sam opracowal sklad i procedure, trzeba jednak pamietac, ze wyrazenie "w sloncu" ma kilka obliczy. Inaczej bedzie w sloncu o godz 9.15 na bialym lakierze maj a inaczej lipiec 14.20 czarna perla - zupelnie inna temp lakieru. Radzilbym ogolnie unikac pracy w sloncu, zwlaszcza jezeli chodzi mycie i polerowania. Woski syntetyczne sa najczesciej produktami dopuszczonymi do aplikacji w sloncu.
Car Valeting, Car Detailing.