Jak przerobić
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: 27 lut wt, 2007 9:53 pm
- Posiadany PUG: 1.6 GTI
- Numer Gadu-gadu: 5665789
- Lokalizacja: Katowice
Jak przerobić
Witam mam pytanie może ktoś mi pomoże, kupiłam moje autko 205 uszkodzone rozrząd ,silnik leżący czyli starszy typ 1.1 ,a chcę wsadzić silnik 1.1 ale już stojący który kupiłam ale jest on na wtrysku jedno punktowym i przez to mam problem jak założyć pompę paliwa bez wtrysku.Dlatego potrzebuję mocowania pompy paliwowej do głowicy przy aparacie zapłonowym pozdrawiam czekam na pomoc
- aule
- Uzalezniony
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale w zamiarze jest założenie gaźnika do tego silnika i zwykłą mechaniczną pompę?
Jeżeli dobrze odczytałem intencje to takie cos robiłem. Miałem 1,1 stojący na gaźniku a zakładałem 1,4 stojący z wtryskiem i pozostawiałem gaźnik i sterą pompę.
W 1,4 był inny układ zapłonowy więc nie było obudowy (mocowania) aparatu zapłonowego, w której było też miejsce na pompę. Wystarczyło to co było po stronie aparatu z 1,4 wykręcić i założyć obudowę z 1,1 (stojący)
Dalej założony był aparat zaplonowy z 1,1 i pompa w miejsce mocowania.
Jeżeli miałby zostać wtrysk to pompa musi być elektryczna ze względu na wumagania wtrysku co do strumienia paliwa doprowadzanago.
Jeżeli dobrze odczytałem intencje to takie cos robiłem. Miałem 1,1 stojący na gaźniku a zakładałem 1,4 stojący z wtryskiem i pozostawiałem gaźnik i sterą pompę.
W 1,4 był inny układ zapłonowy więc nie było obudowy (mocowania) aparatu zapłonowego, w której było też miejsce na pompę. Wystarczyło to co było po stronie aparatu z 1,4 wykręcić i założyć obudowę z 1,1 (stojący)
Dalej założony był aparat zaplonowy z 1,1 i pompa w miejsce mocowania.
Jeżeli miałby zostać wtrysk to pompa musi być elektryczna ze względu na wumagania wtrysku co do strumienia paliwa doprowadzanago.