Ustawianie zapłonu

Dyskusje na temat napraw silnikow starszego typu - tzw leżaków
Awatar użytkownika
Alimantado
Uzalezniony
Posty: 616
Rejestracja: 04 cze pn, 2012 9:51 am
Posiadany PUG: 205 XS 1,4 leżak
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka

Ustawianie zapłonu

Post autor: Alimantado »

Zabrałem się za ustawienie zapłonu w moim Żółwiu.
Pierwsze: nie udało mi się dostrzec znaku na kole, jedynie mam wrażenie, że w okienku robi się trochę "jaśniej" przy pewnym ustawieniu. Prawdopodobnie jest to wina lampy stroboskopowej, która pozostawia wiele do życzenia. (może ktoś z KRK ma takową pożyczyć?)
Druga sprawa: udało mi się ustawić zapłon lecz obroty na wolnych wynosiły w granicach 1200/min. )przy niższych auto zaczyna się dławić i gaśnie). Lecz po podpięciu ufa od wyprzedzenia zapłonu obroty wzrosły z powrotem do 2000/min. Auto jeździ, ma przyśpieszenie chociaż wydaje mi się że mniejsze po "ustawieniu" i z rana trochę szarpało ale za zwyczaj tak miał choć tym razem trochę dłużej.
Czy ktoś ma jakiś pomysł? Z Manwe doszliśmy do wniosku, że albo ufo daje w dupę albo cały czas jest na przyspieszonym zapłonie. Tu wracam do tematu rurek podciśnienia, którego nikt nie jest w stanie ogarnąć.
Wszelkie sugestię przyjmę z radością. :)
Pozdro.
"Bądź zmianą, jaką chciałbyś widzieć na świecie"
Awatar użytkownika
kacperro20
Nowicjusz
Posty: 65
Rejestracja: 21 maja śr, 2014 12:01 am
Posiadany PUG: 1.4 XY7
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ustawianie zapłonu

Post autor: kacperro20 »

Jutro zdjęcia rurek ode mnie przynajmniej sie k%$#@ postaram, bo coś zebrać tyłka nie moge.
Awatar użytkownika
Alimantado
Uzalezniony
Posty: 616
Rejestracja: 04 cze pn, 2012 9:51 am
Posiadany PUG: 205 XS 1,4 leżak
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka

Re: Ustawianie zapłonu

Post autor: Alimantado »

Spoko rurki już ogarnięte dzięki Manwe. Teraz do ogarnięcia ustawienie gaźników. :W
"Bądź zmianą, jaką chciałbyś widzieć na świecie"
ODPOWIEDZ