Po pierwsze: Jedyne co można usłyszeć o 205 w ASO (w każdym razie leszczyńskim) to "205? Ma Pan chyba na myśli 206". "Leżak? Może będą w sezonie wakacyjnym, takie z nadrukiem 208..."
Po drugie: Pracowniczyna zapytany o tę część przecząco pokiwał głowa, ale znany Wam już ze słyszenia Lechu Musielok (wł. Musielak) zdobył z pomocą jakiegoś swojego kumpla nr części, podał go w ASO, gdzie ten sam pracowniczyna odparł "Jest! Na zamówienie, czas oczekiwania ok tygodnia, cena 150PLN (za rurkę, nosz ku@#$%^&*!), ale jest!"
Po trzecie: Będziemy się cieszyć i bić pokłony Lechowi i ASO jak zobaczę tę część lub poczuję że autko jedzie.
Awaria kikowego lewka 1.1.
- simon3
- Maniak
- Posty: 1082
- Rejestracja: 03 lis ndz, 2013 3:53 pm
- Posiadany PUG: 205 XS 1.4 XY8 Leżak '88
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Awaria kikowego lewka 1.1.
No to czekamy na tulejkę z utęsknieniem :p
Leżak, Monoblok, Suitcase... XY...
- allman1
- Uzalezniony
- Posty: 714
- Rejestracja: 04 mar ndz, 2012 6:52 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 1,9. Pod opieką: 205 XE leżak. Ex. Green. R.I.P. 205 XRD.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: allman1
- Lokalizacja: Leszno
Re: Awaria kikowego lewka 1.1.
Podsumowując: Tulejka bez problemu (po za ceną) kupiona w ASO, auto już jeździ, częstując asfalt litrami paliwa
Wyskoczył wężyk z pompy paliwowej. Nie puściła opaska, tylko wężyk wyskoczył wraz z rurką wystającą z pompy, na której był "zakuty". Taka sytuacja...
No ale! Wcisnąłem tę rurkę wraz z wężykiem na powrót w pompę, szarpnąłem kilka razy czy aby znów nie wyskoczy, i Kasia powoli do domu dojechała.
Jak zamocować tę rurkę w pompie na stałe, by już nie wyskakiwała? Super Glue przecież nie udźwignie . Serio, jest jakiś sposób? Jeśli nie, to nawet znalazłem pompy, tylko że jak zwykle są problemy. U Kasi jest taka pompa jak na dolnym(!) zdjęciu, natomiast do kupienia są tylko takie jak na górnym. Wygląda nieco inaczej. Czy jest kompatybilna?
Podpowie ktoś?
Wyskoczył wężyk z pompy paliwowej. Nie puściła opaska, tylko wężyk wyskoczył wraz z rurką wystającą z pompy, na której był "zakuty". Taka sytuacja...
No ale! Wcisnąłem tę rurkę wraz z wężykiem na powrót w pompę, szarpnąłem kilka razy czy aby znów nie wyskoczy, i Kasia powoli do domu dojechała.
Jak zamocować tę rurkę w pompie na stałe, by już nie wyskakiwała? Super Glue przecież nie udźwignie . Serio, jest jakiś sposób? Jeśli nie, to nawet znalazłem pompy, tylko że jak zwykle są problemy. U Kasi jest taka pompa jak na dolnym(!) zdjęciu, natomiast do kupienia są tylko takie jak na górnym. Wygląda nieco inaczej. Czy jest kompatybilna?
Podpowie ktoś?
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: Awaria kikowego lewka 1.1.
Noooo te liście to posprzątaj Chyba że jest to takie docieplenie na zimę
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- allman1
- Uzalezniony
- Posty: 714
- Rejestracja: 04 mar ndz, 2012 6:52 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 1,9. Pod opieką: 205 XE leżak. Ex. Green. R.I.P. 205 XRD.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: allman1
- Lokalizacja: Leszno
Re: Awaria kikowego lewka 1.1.
A idź Ty Zdjęcia poglądowe
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: Awaria kikowego lewka 1.1.
Uffffff
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- Alimantado
- Uzalezniony
- Posty: 616
- Rejestracja: 04 cze pn, 2012 9:51 am
- Posiadany PUG: 205 XS 1,4 leżak
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka
Re: Awaria kikowego lewka 1.1.
Miałem ten sam problem ale u mnie skończyło się wymianą pompy z nowej (która uległa awarii) na starą (która była zamontowana przy zakupie). Co do rodzajów pomp nie powinno być różnicy bo sama zasadza działania jest taka sama. Kwestia pewnie producenta.
"Bądź zmianą, jaką chciałbyś widzieć na świecie"