Zabrałem się za ustawienie zapłonu w moim Żółwiu.
Pierwsze: nie udało mi się dostrzec znaku na kole, jedynie mam wrażenie, że w okienku robi się trochę "jaśniej" przy pewnym ustawieniu. Prawdopodobnie jest to wina lampy stroboskopowej, która pozostawia wiele do życzenia. (może ktoś z KRK ma takową pożyczyć?)
Druga sprawa: udało mi się ustawić zapłon lecz obroty na wolnych wynosiły w granicach 1200/min. )przy niższych auto zaczyna się dławić i gaśnie). Lecz po podpięciu ufa od wyprzedzenia zapłonu obroty wzrosły z powrotem do 2000/min. Auto jeździ, ma przyśpieszenie chociaż wydaje mi się że mniejsze po "ustawieniu" i z rana trochę szarpało ale za zwyczaj tak miał choć tym razem trochę dłużej.
Czy ktoś ma jakiś pomysł? Z Manwe doszliśmy do wniosku, że albo ufo daje w dupę albo cały czas jest na przyspieszonym zapłonie. Tu wracam do tematu rurek podciśnienia, którego nikt nie jest w stanie ogarnąć.
Wszelkie sugestię przyjmę z radością.
Pozdro.
Ustawianie zapłonu
- Alimantado
- Uzalezniony
- Posty: 616
- Rejestracja: 04 cze pn, 2012 9:51 am
- Posiadany PUG: 205 XS 1,4 leżak
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka
Ustawianie zapłonu
"Bądź zmianą, jaką chciałbyś widzieć na świecie"
- kacperro20
- Nowicjusz
- Posty: 65
- Rejestracja: 21 maja śr, 2014 12:01 am
- Posiadany PUG: 1.4 XY7
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Ustawianie zapłonu
Jutro zdjęcia rurek ode mnie przynajmniej sie k%$#@ postaram, bo coś zebrać tyłka nie moge.
- Alimantado
- Uzalezniony
- Posty: 616
- Rejestracja: 04 cze pn, 2012 9:51 am
- Posiadany PUG: 205 XS 1,4 leżak
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka
Re: Ustawianie zapłonu
Spoko rurki już ogarnięte dzięki Manwe. Teraz do ogarnięcia ustawienie gaźników.
"Bądź zmianą, jaką chciałbyś widzieć na świecie"