Skrzynia xy7

Dyskusje na temat napraw silnikow starszego typu - tzw leżaków
Awatar użytkownika
kacperro20
Nowicjusz
Posty: 65
Rejestracja: 21 maja śr, 2014 12:01 am
Posiadany PUG: 1.4 XY7
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Skrzynia xy7

Post autor: kacperro20 »

Potrzebuję schemat budowy skrzyni w zasadzie wszystko co o niej wiemy. Każda informacja się przyda
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Re: Skrzynia xy7

Post autor: woocash »

Jakiś konkret czy piszesz książkę?
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
kacperro20
Nowicjusz
Posty: 65
Rejestracja: 21 maja śr, 2014 12:01 am
Posiadany PUG: 1.4 XY7
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: Skrzynia xy7

Post autor: kacperro20 »

A moja tak rzezi i piszczy, że postanowiłem się przyjrzeć bliżej budowie skrzyni i zorientować się co można zrobić, wymienić dorobić a czego nie. Więc w zasadzie tak, piszę książkę która może kiedyś komuś się przyda, ale do tego potrzebuję schematów jak to wszystko działa i z czego się składa. Wiem że to bardzo ogólnikowe gadanie ale jednak gdyby ktoś coś miał to prosiłbym żeby podesłał
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Re: Skrzynia xy7

Post autor: woocash »

Zdejmij, rozłóż, zobacz. Schemat na papierze nie piszczy i nie rzęzi.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
Manwe
Peugeot 205 Master
Posty: 2013
Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
Numer Gadu-gadu: 7424729
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Skrzynia xy7

Post autor: Manwe »

masz to rozpisane w starym wydaniu Haynes'a, skrzynia właściwie nie rożni się budowa od zwykłej przykręcanej z przodu do silnika, tyle że zamiast łożysk tocznych są ślizgowe przy dyferencjale i końcówce wałka z nim współpracującej co oznacza, że trzeba zachować momenty i odpowiednia kolejność przy montażu/demontażu tak jak przy głowicy czy stopach wału wszystko jest opisane w Haynesie
Obrazek
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
ODPOWIEDZ