Witam,
Zastanawiam sie powoli nad modyfikacja wydechu, jako ze pojawi sie silnik na gazniku, chcialbym tez zalozyc prosta rure bez tlumika z koncowym od kanta, ma ktos jakas probke jak to brzmi? Jest to daily driver wiec chcialbym zeby do 3.5k obrotow bylo umiarkowanie cicho
A ja zastanawiam się nad tym jak wygląda mocowanie takiego tłumika? trzeba coś spawać ? obejma która uszczelnia rurę pasuje od 205? czy trzeba tam jakieś czary robić?
trzba dorobic z preta wieszaki i przedluzyc rure dochodzaca do tlumika, przy tej operacji mozna od razu zrobic podejscie pod seryjne peugeotowskie zlacze, jak nie zapomne to zrobie fotki ory kant i przerobiony pod puga
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
Filip, pamiętaj tylko że tłumik z kanta rdzewieje na potęgę. To tani kawałek żelastwa, ale niestety rdzawe bąble pojawiają się tam zdecydowanie za szybko.
Tanie badziewie do 205 też rdzewieje na potęgę Asmet w 205 po roku jest cały rudy
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Po pół roku wyczyscilem i odmalowalem, a i tak ccały zardzewial. Dobrze, ze starego nie wyrzucilem to go zaloze
Wytaptane z klawiaturki immobilizera z 205
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/