The Japan Institute of Labour is the third sector under the supervision of the Ministry of Health, Labour and Welfare of Japan. The institute is concerned with working conditions and safety for members of the Japanese work force. The JIL standard is a small logo placed in the design of automotive alloy wheels during the casting process to certify that they have been passed by Japanese Authorities to approve them for sale in the Japanese market.
a te fele produkował (w tym wzorze) SNR i speedline.. może jedne z nich są nieprzelotowe.. (ja mam speedline, oczywiście ze znaczkiem JIL )
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
SPEEDLINE 14" byly ze znaczkiem JIL(nowsze) i bez znaczka (starsze) - mam po komplecie obu i oba sa nieprzelotowe. SNR ze zdjecia tez sa nieprzelotowe wiec tu nie ma reguly. W przeciwienstwie do 13" z RG w 14" wystarczy 'poglebic' ten okragly otwor na srodku (przebic sie na wylot) i juz sa przelotowe dlatego tez sadze, ze oryginalnie takie nie wychodzily
wracając do tematu
przyjrzałem sie moim speedline'om.. i wokół otworu jest... takie ostre coś WYGLĄDA NA TO ŻE JAKIŚ KUHFA TOKARZ SIE ZA NIE BRAŁ... ja pierdziele...
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
są tego plusy - wyważysz kółka gdzie popadnie - w Krakowie niestety tylko dobre zakłady mają maszynkę do wyważania nieprzelotowych a tylko Harp na pl. Serkowskiego (serwis który reklamuje Kuzaj - pewnie jego) nie liczy sobie dodatkowo za takie fele bo pozostali do centusie i sobie doliczają
Ftr pisze:Marin205 to jakie felgi bedziesz wkładał do RGC ?
chcę założyć felgi od GTI 1.6 - tak więc felgi z Garrosa 13stki będę sprzedawał - i tak samo felgi z Gentry pójdą na sprzedaż - tylko dopiero jakoś na grudzień/styczeń będę się brał za te przekładki - bo teraz nie mam czasu - a gentry będzie rozbierane jeszcze nie teraz - więc musze mieć jak nim po działce swojej przejechać - bo koparka mi działkę ma wyrównywać do miesiąca czasu - jak skończę budowę domu