B8 do 205 nie wystepuje, jest tylko B6 i B4. B6 nadaje sie do obnizonego zawiasu pod warunkiem ze mamy renomowana sprezyne. Czyli Eibach lub H&R lub OMP. Mialem kazda z tych sprezyn i z zadna nie bylo problemu z B6. Przy czym najmniej siadl mi na OMP.
kazda sprezyne mozna zalozyc ale b6 ma ustawiona charakterystyke pod seryjna sprezyne i z obnizajaca nie bedze pracowac w pelnym pozadanym zakresie jak chcesz b6 do obnizonych sprezyn to konieczna bedzie wizyta w zerkopolu gdzie ustawia ci wszystko co chcesz... kazdy parametr.
Kaktus pisze:B8 do 205 nie wystepuje, jest tylko B6 i B4. B6 nadaje sie do obnizonego zawiasu pod warunkiem ze mamy renomowana sprezyne. Czyli Eibach lub H&R lub OMP. Mialem kazda z tych sprezyn i z zadna nie bylo problemu z B6. Przy czym najmniej siadl mi na OMP.
B8 wystepuje do 205 ale nie znajdziesz tego w katalogu Bilsteina, wlasnie jestem w trakcie zamawiania.
Maja to w katalogu motorsport w tzw."challenge spec", czasami mozna znalesc rowniez pod nazwa Sprintline, slyszalem ze dobrze sie sprawuja ze sprezynami eibach 7001
kubas pisze:kazda sprezyne mozna zalozyc ale b6 ma ustawiona charakterystyke pod seryjna sprezyne i z obnizajaca nie bedze pracowac w pelnym pozadanym zakresie jak chcesz b6 do obnizonych sprezyn to konieczna bedzie wizyta w zerkopolu gdzie ustawia ci wszystko co chcesz... kazdy parametr.
Ciekawe, ciekawe Gdyby tak było to kupujesz B4, wysyłasz do Zerkopolu i robią z tego B6... ustawione pod twoje auto, za B4+koszt regulacji, o ile pamiętam 300-400PLN Heh, ale takie rzeczy to chyba tylko w pewnej sieci GSM
Nie prawda, B6 idealnie pracuje z nizsza porzadna sprezyna. Owszem zerkopol moze zmienic charakterystyke, ale to w zaleznosci od preferencji kierowcy a nie dla tego ze zakladasz sprezyne -40mm.
Sek w tym ze jak postawisz sprezyne renomowanej firmy Eibach czy OMP kolo serynej sprezyny to sa nizsze o okolo 1cm, a nie jak inne sprezyny "sportowe" o 4cm... dzieki czemu nawet w B6 sprezyna OMP czy Eibach czy H&R sa "wstepnie napiete" i nie wystepuje efekt latania sprezyny w amorze.
A co do Bilsteina to B8 jako takie nie wystepuje, sa MSV czyli Motorsport Indyvidual, i posiadaja inne nastawy niz B6 bo sa ustawione pod rajdy asfaltowe lub szutrowe ale to wciaz pozostaje B6. Malo tego mozna nawet zamowic sobie odrazu B6 gwintowane... Bilstein moze zrobic wszystko ale cena jest wtedy troszke inna.
Co do amorów B4 i sprężyn AP.
Dzisiaj jeździłem autem i jest o wiele twardsze.
Dziury wybiera fajnie, ogólnie samochód bardzo fajnie się zachowuje, ale palstiki mi nie trzeszczą.