fabryczne komputery moze i tak, ale istnieja komputery na ktorych mape mozesz sobie sam ustawic.morpheusss pisze: z kolei wszystkie komputery w dzisiejszych autach dawkują paliwo optymalnie pod kątem ekonomii i ekologii. tfu!
EcuMaster + Mi16 & D6C vs. DFW - kilka pytań
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: ECUMASTER + Mi16 & D6C vs DFW - kilka pytań
-
- Uzalezniony
- Posty: 996
- Rejestracja: 06 lut śr, 2008 12:12 am
- Posiadany PUG: 205
- Numer Gadu-gadu: 464582
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: ECUMASTER + Mi16 & D6C vs DFW - kilka pytań
Użytkownik Jasie1 miał w Gti 4 gazniki i z tego co słyszałem to dawały rade
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Peugeot/205/45869
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Peugeot/205/45869
- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: ECUMASTER + Mi16 & D6C vs DFW - kilka pytań
ok, skoro już jesteśmy na etapie gaźników...
W Mi16 DFW zapłon jest stały - wszystkie więc czujniki odpowiadają jedynie za wtrysk paliwa.
Po zmianie na gaźniki, mimo błędów ECU powinno to jechać.
Jakie są popularne konwersje na gaźniki motocyklowe ? Ktoś może ma jakiś artykuł, gdzie napisane by było od jakiego moto gaźniki, jakie dysze, jak mniej więcej piloty...
Byłbym wdzięczny za wszystkie sugestie
W Mi16 DFW zapłon jest stały - wszystkie więc czujniki odpowiadają jedynie za wtrysk paliwa.
Po zmianie na gaźniki, mimo błędów ECU powinno to jechać.
Jakie są popularne konwersje na gaźniki motocyklowe ? Ktoś może ma jakiś artykuł, gdzie napisane by było od jakiego moto gaźniki, jakie dysze, jak mniej więcej piloty...
Byłbym wdzięczny za wszystkie sugestie
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: ECUMASTER + Mi16 & D6C vs DFW - kilka pytań
Przy stosowaniu gaznikow w mi16 pare razy widzialem klasyczny aparat zaplonowy zamontowany zamiast kopulki. Wtedy w ogole wywalasz komputer i wiazke.
- Florek2b
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2196
- Rejestracja: 10 gru pn, 2007 5:34 am
- Posiadany PUG: 205 GR 1,9 (jak ktoś jeszcze ma 1,9 w 5 drzwiach niech da znać :D)
- Numer Gadu-gadu: 1958447
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: ECUMASTER + Mi16 & D6C vs DFW - kilka pytań
Ja osobiście chciałem zamontować gaźniki z Suzuki w XU9 ale z przerosło to moje możliwości, a nie znalazłem nikogo kto chiał by się tym zająć (mimo szczerych chęci Levisowi też się nie udało) wiec temat odpuściłem, mino że mam już gotowe kolektory.
Według mnie temat gaźników z motoru to sprawa dla kogoś kto siedzi mocno w mototrach i samochodach zarazem, dlatego jednak stawiał bym na Webery i ich odpowiedniki, albo właśnie ECUMASTERA (i właśnie jak będzie mnie na to stać to na to będę stawiał) a narazie u mnie zagości Jetronic
mój temat jak by ktoś chciał zobaczyć>> http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=33&t=15493
Według mnie temat gaźników z motoru to sprawa dla kogoś kto siedzi mocno w mototrach i samochodach zarazem, dlatego jednak stawiał bym na Webery i ich odpowiedniki, albo właśnie ECUMASTERA (i właśnie jak będzie mnie na to stać to na to będę stawiał) a narazie u mnie zagości Jetronic
mój temat jak by ktoś chciał zobaczyć>> http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=33&t=15493
- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: ECUMASTER + Mi16 & D6C vs DFW - kilka pytań
jakbyś miał jakieś sprawne zasilanie aku, booster lub coś podobnego , to może by coś z tego było :PP
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: ECUMASTER + Mi16 & D6C vs DFW - kilka pytań
Nie zgodze sie z tym, ze gaznik lepszy. Po to jest mozliwosc wystrojenia, ze da sie zrobic tak jak ma byc jak sport to sport. Nie wiem jakie sa mozliwosci fabrycznego sterownika, zawsze pozostaje porzadny stand alone na ktorym mozna zrobic wsio, lacznie lacznie z lunch control
Car Valeting, Car Detailing.
- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: ECUMASTER + Mi16 & D6C vs DFW - kilka pytań
Lord, owszem, ale co innego jak się ma sterowanie zapłonem z kompa a co innego na sztywno.
W przypadku ECUmastera, można "oszukać" tylko wtrysk, ale zapłonu już nie... przynajmniej w Mi16, w S16 były chyba wersje z elektronicznym zapłonem...
W przypadku ECUmastera, można "oszukać" tylko wtrysk, ale zapłonu już nie... przynajmniej w Mi16, w S16 były chyba wersje z elektronicznym zapłonem...
- Florek2b
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2196
- Rejestracja: 10 gru pn, 2007 5:34 am
- Posiadany PUG: 205 GR 1,9 (jak ktoś jeszcze ma 1,9 w 5 drzwiach niech da znać :D)
- Numer Gadu-gadu: 1958447
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: ECUMASTER + Mi16 & D6C vs DFW - kilka pytań
Potem już sam kopinowałem na starterze ale bez zmiany dysz itd. nic z tego nie będzie a ja sie na tym poprostu nie znam na tyle żeby ale może kiedyś jak znowu mi coś odwali to będe kompinowałlevis pisze:jakbyś miał jakieś sprawne zasilanie aku, booster lub coś podobnego , to może by coś z tego było :PP
- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: ECUMASTER + Mi16 & D6C vs DFW - kilka pytań
wg mnie po prostu problem jest z zalewaniem bo gaźniki są w innym położeniu i pływaki może nie domykają paliwka
- Florek2b
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2196
- Rejestracja: 10 gru pn, 2007 5:34 am
- Posiadany PUG: 205 GR 1,9 (jak ktoś jeszcze ma 1,9 w 5 drzwiach niech da znać :D)
- Numer Gadu-gadu: 1958447
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: ECUMASTER + Mi16 & D6C vs DFW - kilka pytań
to jak masz jakieś pomysły to napisz w moim temacie zawsze mozna jeszcze raz spróbować to nie dużo roboty
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: ECUMASTER + Mi16 & D6C vs DFW - kilka pytań
Mam do sprzedania, management komp stand alone do Mi16 jakby ktoś był zainteresowany.