tarcze pełne VS wentylowane

Tutaj możecie rozmawiać o wszystkim co jest związane z różnego rodzaju przeróbkami auta.
Palec
Nowicjusz
Posty: 70
Rejestracja: 22 sie pn, 2016 1:35 pm
Posiadany PUG: 205 Automatic
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

tarcze pełne VS wentylowane

Post autor: Palec »

Udało mi się już dokończyć projekt, zmieniałem tarcze pełne na wentylowane.
Zaciski poszły od 206. Zaciski występują w duchy wersjach.
Zaciski pod tarczę 20,4 i tłoczek 48. Te dwa nr są wyraźnie widoczne na zaciskach.
1. Zacisk z dwoma śrubami zewnętrznymi do mocowania prowadnic (polecam nowszy model)
2. Zacisk z jedną śrubą zewnętrzną do mocowania prowadnicy (starszy model zdecydowanie słabsza konstrukcja, o wiele cisze prowadnice)
Poniżej kilka fotek z akcji.
Koszty.
Tarcze 140 zł komplet.
Zaciski 16 zł 2 sztuki.
Prowadnice 48 zł 2 komplety.
Klocki TRW 18 zł komplet.
Odpowietrzniki 4 zł 2 szt.
3 tubki pasty 12 zł.
Płyn hamulcowy 8 zł.
Śruby 12x1,5x35 twardość 10,9 5,40 zł
+ kilka godzin pracy przy czyszczeniu, samo złożenie dwóch kół pod blokiem około 40 min
Załączniki
20160913_181308.jpg
20160913_181244.jpg
Klocki od 206 są o 1 cm dłuższe, powinno lepiej hamować. Jak na razie wszystko na dotarciu.
Klocki od 206 są o 1 cm dłuższe, powinno lepiej hamować. Jak na razie wszystko na dotarciu.
20160913_174338.jpg
20160913_174331.jpg
Wyczyszczone i gotowe z nowymi częściami.
Wyczyszczone i gotowe z nowymi częściami.
Tłoczki były bardzo ładne, to już po wstępnym czyszczeniu.
Tłoczki były bardzo ładne, to już po wstępnym czyszczeniu.
Przed czyszczeniem.
Przed czyszczeniem.
20160908_184744.jpg
ODPOWIEDZ