założyłem wczoraj testowo speedline sl299 - to trzeba obniżyć przynajmniej 50 - 60 mm, inaczej jest gorzej niż na 13"
czy do takiej sprężyny już inny amorek jest konieczny ?
koza padnij! czyli jak obniżyć
-
- Nowicjusz
- Posty: 80
- Rejestracja: 05 wrz pn, 2016 10:19 am
- Posiadany PUG: różne :)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
- GrzesiekGreen
- Nowicjusz
- Posty: 54
- Rejestracja: 29 lip wt, 2014 10:17 pm
- Posiadany PUG: Green
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Łódź
Re: koza padnij! czyli jak obniżyć
Seryjne amortyzatory można stosować do -40mm
Wysłane z mojego QUANTUM_500_Lite przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego QUANTUM_500_Lite przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 80
- Rejestracja: 05 wrz pn, 2016 10:19 am
- Posiadany PUG: różne :)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Re: koza padnij! czyli jak obniżyć
Jajć, kolejne wydatki
- Bartek4
- Junior
- Posty: 184
- Rejestracja: 30 cze wt, 2015 8:13 am
- Posiadany PUG: 205 Green, ex.205 RG
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Frankfurt / Sosnowiec
Re: koza padnij! czyli jak obniżyć
Z tego co czytam to wiele osob obniza na standartowym amorze. Zawsze bylem zdania ze pakiet musi wspolgrac. Mam w Volvo KAWy wrzucone na 45/30 i jest bajka.
Swego czasu kupilem tyl Koni zolty, myslalem dokupic sprezyny KAW 30mm i do tego KYB Ultra do przodu z racji na ceny nowych Konikow...
mial ktos doswiadczenia w takich kombinacjach?
kola planuje zostawic 13" Serie.
Swego czasu kupilem tyl Koni zolty, myslalem dokupic sprezyny KAW 30mm i do tego KYB Ultra do przodu z racji na ceny nowych Konikow...
mial ktos doswiadczenia w takich kombinacjach?
kola planuje zostawic 13" Serie.
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: 09 lis pn, 2015 4:44 pm
- Posiadany PUG: Xs
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: koza padnij! czyli jak obniżyć
Najłatwiej kupić sprężyny na przód o odpowiednim obniżeniu lub tak jak ja dorobić sprężyny na zamówienie. Jeśli chodzi o tył to na początek na wieloklinie ale jeśli chcesz dość dużo obniżyć to i amorki trzeba zmienić żeby pracowały na całym zakresie A nie tylko w połowie. Od puga 106 są krótsze o jakieś parę cm i świetnie się nadają . A jak martwisz się że tył będzie zbyt miękki pod pasażerów to polecam na wieloklinie ustawić tak jak na amorki oryginalne a później podciągnąć sam wachacz do wys amora od 106 ta operacja sprawi że tył będzie ciut sztywniejszy i jak usiada pasazerowie to nie będziesz ciągnął tylnego zderzaka po ziemi
Pozdrawiam Molak2
- Bartek4
- Junior
- Posty: 184
- Rejestracja: 30 cze wt, 2015 8:13 am
- Posiadany PUG: 205 Green, ex.205 RG
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Frankfurt / Sosnowiec
Re: koza padnij! czyli jak obniżyć
do sprezyn jestem przekonany do KAWow. Amor na tyl KONI jest takze ponoc to jest sztywne... To przestawienie na belce to jest jakies skokowe ? zeby sie nie okazalo ze jak wezme na przod 30mm to bedzie za malo a tylek siadzie...
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: 09 lis pn, 2015 4:44 pm
- Posiadany PUG: Xs
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: koza padnij! czyli jak obniżyć
Generalnie to z obniżaniem 205 jest temat prosty, przód na gwintowanym amorku (pasuje od 206-są tańsze i łatwiej dostępne-jeśli masz stabilizator montowany w wachaczu to musisz odciąć mocowanie staba w amorku bo przeszkadza) lub po przerobieniu amorów oryginalch (chodzi tutaj o zawory regulujące przepływ oleju pomiędzy komorami) na sportowe (wolniejszy przepływ oleju) można zamontować krótsze sprężyny (koszt wyrobienia takich na zamówienie jest mniej-więcej podobny jak zakup nowych na allegro tylko masz troszkę większe pole manewru i możesz sobie zamówić troszkę twardsze. Tył jak wiadomo na wielo kliknie ale żeby amorek pracował w całym zakresie bardziej polecam zamontować amorki albo gwintowane albo od 106 są troszkę krótsze i pozwalają zejść jeszcze niżej.
Pozdrawiam Molak2